Netreba sa nic ospravedlnovat, ja graficky odpad poznam, pochopil som vsetko, fotka je len dokumentacna, slabsej kvality, tak asi nebola schvalena do galerie a preto uz ostal iba nahlad.
Jasné, ale viem si predstaviť, že to by možno zadávatelia považovali za príliš veľký ústupok vizuálnej identite Ó-dvojky, ktorá chce mať všade ten modrý farebný prechod s bublinkami a na ňom biely text. Páči sa mi, že farebne priznali 2., 4. a 5. dvere, necapli na ne farby z karosérie. Aj horný panel vlečky je dobrý. Tretie dvere sú taká z núdze cnosť, ale aspoň nastavili ten koridor z reklamy na seriál voči dverám tak, že nerozčesli tú postavu na polovicu. Akurát pohľad na vlečku kazí počet tých DPMK samolepiek, ktoré ničia dojem nielen počtom, ale hlavne rozličnou výškou a rozličným odklonom od kolmice (tých 6 okolo loga Netflix je des – ešte aj štítok nad ľavým tlačidlom akoby nalepili nakrivo).
Ale zase niektoré časti reklamy kľudne mohli ostať polepené textom a ničím iným (napríklad text na oknách vo vlečke na ľavom boku).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Podhradovčan2
Takže už žiadne Vianoce nebudú