Pred minútou to biela dodávka bočiaca zo Štúrovej doprava na Kuzmányho "dala" po trávnatom električkovom páse. Asi omylom vošiel na šrafovaný betón ale keď videl, že dá sa pokračovať po tráve, prešiel po nej, však čo. Mohli aj u nás naprojektovať tie malé priekopy ako v Prahe medzi asfaltom a trávou, to by ten vodič inak rozmýšľal. ŠPZ nemám.
Najskôr to bude mať súvislosť, avšak potom to nemá absolútne logiku, že spoj idúci do vozovne išiel ako manipulačná jazda. Aspoň ten mohol skrátiť 30-minútový interval čiastočne. Navyše záloha z Havlíčkovej išla dosť neskoro nahrádzať nejaký spoj – ak vôbec. I keď možno nahrádzala nejako iné spoje, čo netuším. V takomto prípade sa ale mohlo operatívne zareagovať a aspoň odstrániť odchody spojov zo zastávkových informačných panelov. Cestujúci by tak šli iným spojom a vedeli, že nemajú čakať na ten pôvodný. Alebo ešte vhodnejšie by bolo upozorniť čakajúcich cestujúcich, že najbližší spoj danej linky pôjde najskôr o 20 minút napríklad.
Linka 6 dnes dopoludnia – odchody spojov zo zastávky Dom umenia smer DPMK:
8:57: spoj išiel skôr?;
9:01: spoj išiel ako manipulačná jazda?;
9:05: spoj nešiel;
9:20: spoj nešiel.
Nosná linka a interval medzi 2 spojmi sa natiahol na 30 minút. Hlavne, že informačné panely na zastávkach zobrazovali odchody všetkých spojov podľa cestovného poriadku a pritom vozy nikde.
romeo