Ja si hlavne myslím, že tu ešte nikto seriózne neriešil otázku, či sú vozkm skutočne najvhodnejšia jednotka na objednávanie výkonov... #PejdzešatRokyŚeTakObjednavaTaCo
V tom prípade beriem späť, ráno označenie ZV nemal.
Veteran: Ktovie. Ak je objednana kapacita napriklad za deň, tak by sa argumentovať dalo. Skôr by som ale bol názoru, že je to objednané na vozkm, to by si poistili to, že sa nikto nemôže sťažovať, a u nás v DP majú celé antisťažnostné oddelenie. Ale priznám sa, že o tom, ako sa objednávajú výkony neviem nič, mohol by tu niekto prispieť, kto sa do toho vyzná.
Tu sa pýta otázka, či si mesto s objednávkou výkonov aj definuje, ako často má daná linka jazdiť a v akej kapacite. Pokiaľ to nie je na papieri, tak to ťažko môže reklamovať.
Takto ich predajú aj s pridanou hodnotou, bez palíc by to už bolo nevýhodné. Len by ma zaujimalo, ako by to vysvetľovali, keby prišla nejaká kontrola kvôli neplneniu si zmluvnych prepravnych podmienok, to by tie trolejbusy skryli pod plachtu, aby ich nebolo vidno ? ? Inak by im vyhovorky, že nemaju autobusy, len sotva pomohli. A predsa, ani to nie je výhovorka, keby to bolo jednorázové alebo ako zálohové vozidlo, pochopím to. Ale nie takto keď je takmer polovica výpravy na linke podstatne zniženej kapacity, ako má byť.
To je len námatková kontrola dodržania typovosti vozidiel vo výprave. ?
Ale, že na linke, kde je 7 celodenných služieb pre kĺbové autobusy sú 3 krátke vozy, toto je už fakt stav za ktory by mali padať hlavy. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5