Mňa by len zaujímalo, čo také svetoborné sa zmenilo oproti prelomu jún/júl t.r., keď do R1801 začali posielať #6909. Trvalo to len chvíľu, potom sa tam točili rôzne nafťáky. Teraz zrazu tam opäť začali dávať baterkošmejd. Kilometráž sa zásadne nemenila, tak aký to malo zmysel? Vtedy to elektrobus neodjazdil, prečo by mal teraz?
afeno
Ale inak súhlasim, elektrobusy z prvej dodávky stáli 368 000€, novšie už cca 420 000...
Mňa by aj zaujímalo, či čistou náhodou DPMK nezmení postoj voči trolejbusom, kedže výroba v kooperácií so SORkou asi skonči(la). SOR zakúpil nejakú firmu na výrobu elektrovýzbroje, prvý prototyp už predstavili na CZECHBUS 2016 (parciálna TNB 12 kompletizovaná v DP Brno). Ale o tom silno pochybujem, nejaka buducnosť TD tu fakt nie je.