Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Oprava, KT8 samozrejme na predný zberač, ale B-kabínou na čele. Na zastávke Spoločenský pavilón sa zhlukli 3 vlaky - mimoriadny úkaz 531+617 PX, 396+397 na L6 a 398+399 na LR7. Vodič 396-ky nechápavo pozeral do tváre vodičovi 617-ky, ktorý sa tom dobre pobavil 🙂 Počas státia na kruhovom objazde mi vodič 617-ky prezradil, že to tak dopadne, keď pustia voz z umyvárky a dobre namočia podlahu... Strieľali mu oba podvozky.
A je to tak!!! KT8 na zadný zberač a T6 po anglicky! 🙂
Ja som si počkal, či pôjde súprava T6+KT8 cez zadný výjazd, ale ide na OC Optima! Ak sa naozaj otočia na úvrati, tak sa mi za chvíľu naskytne pohľad na ťahajúcu T6 čelom vzad!
Reakcia na: Irisb #4544:
už daj pokoj fotrovi, čo ho vkuse spominaš ? Zrobil ti niečo ? Keď hej ta choď za ním a skáč doneho, uvidíme aký si frajer - "šrac" ! ?
O cca 14:20 sa pokazila 617 na R6, ktorá zastala tesne pred cestným prejazdom na kruhovom objazde, v smere na VA USS. Za ňou prišla 531 (s odchodom z SOU dopravného o 14:26) na L6, o 14:29 538 na LR7z , o 14:32 512 na L9 a na zastávke Spoločenský pavilón od 14:33 vyčkáva 415+416 na LR3. Súprava 617+531 sa o 14:35 pohla smerom k OC Optima. Neviem či preto, že 617 už bola za vyhýbkou odbočujúcou na SOU dopravné alebo kvôli odtlačeniu cez zadný výjazd vozovne.
Vyzývam všetkých odporcov nasadenia SU15 na L32, aby keď najbližšie uvidia preplnený SU15 na L32, do ktorého sa nevošli všetci, ktorí sa vojsť chceli, aby uviedli sem konkrétny spoj /čas, smer/, kedy sa to stalo.
Ja tiež chodím s L32, a nie v sedle, ale v špičke, ale tlačil som sa v nej len raz /ale vošli všetci/. Som preto veľmi zvedavý, ktoré spoje, ktorým smerom sú také vyťažené.
Dnes:

L15 - 5235 (15031-2), 6414 (15021-2),
L31 - 5232
L56 - 4098, 4205
L27 - 4099, 4087
L33 - 6286 (33014-5)
L20 - 5241, 5238
L29 - 5224, 5240
L55 - 5211, 5214
L54 - 5203
Reakcia na: bonzak #4541:
jediný furik v Košiciach, ktorý by mali vyradiť je električka tvojho oca, a nie ťahúne košickej mhd Ikarusy 280tky
Reakcia na: 280 #4540:
suhlas. Ešte moj postreh. Diggi uviedol, že L32 chodí po trase L18, L13 a L15. Par detailov
Rovnako od NO chodí aj L15 aj L18 takže prvé prekrytie sa ruší. L13 je vykrývaná malými solarismi a po novú nemocnicu z kvp idú aj L32 aj L18 rovnako, z toho vyplýva, že aj tvoje prekrývanie je uplná blbosť a L32 nemusí byť nutne zbudarená solarismi.

AD2 ak tie budare nie sú schopné vykryť L18 nevykryjú ani L32. A to akosi povedal, že aká prázdna chodí z KVP L32 taká istá chodí aj L18. Sám som to par krát zažil, a rovnako aj v špičke aká plná chodí L18 plná z KVP, tak isto chodí aj L32 či už z kvp alebo z furče.
ráno na linke 31 furik #4207 cca 6.50 mal POR. Najprv som si myslel že vodič nevie prehadzovať, lebo od Mikovíniho po Spoločenský pavilón mu trvala jazda 10 minút a za jazdy turoval vo voľnobehu ako rally ale jak pristavil na SP tak zdochol motor a "konečná" 🙂 po 2 min. sa pohol prázdny asi do GAVSA....

PS: Šroty typu I. 280 by už konečne mali "zrušiť", lebo skoro každý deň vidím dajaký "PORUCHOVANY" ? ? ?
Reakcia na: Diggi #4537:
tak na jednej strane pises, aka je L32 uzitocna, co vsetko obhospodaruje a na strane druhej napises, ze je to zbytocna linka? Trosku sa Ti to neodporuje? Jej dva zadrhely spocivaju v tom, ze je takmer z jednej tretiny prekryta s inou linkou (L18; ostatne linky nestoja fakt ani za uvazenie), ale vsak sam vidis, ze tu v meste je linka co linka prekryvana s inou linkou, a druha vec je jej nestastne nacasovanie, ked odchadza takmer sucastne s L18 z KVP.
No kazdopadne je zbytocne sa o tom bavit, ved uznaj, kazdy si haji svoj flek, svoje sidlisko, ja by som tiez mohol povedat, ze napr. taka L35 je uplne zbytocna, aj ked jazdi len v spicke, vsak sa takmer cela prekryva s L36. Ale to je o inom. Tu vznikol problem so Solarismy a ich nasadzovanim na L32.
Giggi & Irisb - áno, je to zo soboty 13.11.2004 - síce staré, ale dúfam, že tie služby nástupy a garaže sa ešte nezmenili
Najbližšie nahodím trhané a expresy cez pracovné dni.
Mám aj električky, ale nechcem zapisať celé dispeč. fórum...
PS: nema nejaky "trolinomaniak" taketo niečo od trolejbusov ?


PPS: o 12.00 hod ( náhodou, že presne a nie cca... 🙂 ) 530 tahala 422 - ku do vozovne asi na POR.
?


? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Diggi #4537:
Ako mozes tvrdit, ze L32 je zbytocna, ked ti, co byvaju na Furci tvrdia, ze je rovnako vytazena ako L18? Nemozem s tebou suhlasit ani s tym, ze je prekryta az troma!!! linkami. Az na L18 su to male busy, ktore navyse maju intervaly viac nez biedne. A vobec by som nedefinoval zbytocnost linky na zaklade jej prekryvania sa s inymi linkami-takto je v meste zbytocnych az 90% liniek, lebo sa prekryvaju s inymi.
Skor by som suhlasil s prispevkom od 280, ze by sa Su15 uzivili na L53. Ja viem,ze tam chodia najvacsie vraky, no dolezite je,ze su klbove. V spicke by som ich nasadil na L32, SU15 na L53 s tym, ze v sedle by sa presunuli na L32.
Najidealnejsie by bolo zahustit intervaly, no to je skor daleke scifi... ?
Reakcia na: Irisb #4536:
Mám taký pocit, že to bola víkendová výprava nakoľko tam nemá žiadné trhané služby a 37-ky uvádza začiatok z garáže, pričom cez týždeň ju robia busy iných liniek.

Add L32: Stále menšie zlo ako na L18. Čo sa týka Solarisov na L32 tie som navrhol už vtedajšiemu dopravnému námestníkovi, keď do Košíc dorazili Solarisy 3511-3520 a boli umiestnené na L12 a L15. Dôvod bol jednoduchý...L32 ide z Myslavy a spája polikliniku KVP, Západ, Železničnú nemocnicu a polikliniku Východ. Naviac ide okolo TU, cez mesto (Nám. MM) a okolo obsluhuje obidve stanice...to sú pádnejšie dôvody ako to či bude plná alebo nie...ináč moja skúsenosť s L32 je že je vačšinou prázdna a naviac z KVP v špičke odchádza v rovnakom čase s L18 a vôbec je to zbytočná linka..veď ide po trase L18, L13 a L15.
Reakcia na: bonzak #4534:
no dufam, že to nezakríknem ale je pekné ako si si to spracoval a relatívne slušnou formou hodil na forum, ale chýba ti zbytok výpravy L53,L54 L55 L56 atd
Reakcia na: 1018 #4523:
dobre, ked vravis objektivne, tak objektivne: na L18 sa vratili klbaky (teraz fakt neviem po akom case, mozno polrok, mozno viac) a preco sa tam vratili? Lebo bola nevola, ci uz medzi ludmi, mozno aj medzi vodicmi. Ale predpokladam, ze im to je jedno. Skor ludia nadavali, vozy boli permanentne nabite. Ved v sedle to tam vyzeralo ako by to malo vyzerat v spicke a ked bola spicka... skoda hovorit. Teraz to presunuli na L32. S tou linkou cestujem dost casto a moj nestranny nazor je, ze vidim, ze aj v sedle klbaky boli obsadene celkom slusne. Iste, vecer je uz pomenej ludi, ale povedzme si - kde je vecer natrieskane, hej? A ver mi, ti ludia, hlavne rano, ked este aj trhane robia Solarisy - ti ludia sa nebudu mat kde vtlacit! Nastane to same, bude sa nadavat tentoraz na L32. Ranajsie spoje, ked chodili klbaky, sli uz z Furce plne a este ako-tak dokazali brat ludi zo stanice. Teraz si to nechcem ani predstavit.
Vies, tak ako vravel Irisb, L18 = cca L32. Ak ju nedokazali vykryt Solarisy, L32 detto. A Balky tiez nemal daleko od pravdy, ked povedal, ze DP ma problem s ich umiestnenim. Popravde - niet ich kam dat, lezu vsade kde sa len da, bude pre nich miesto len vtedy ak sa zahustia intervaly na jednotlivych linkach. A ved, nech idu robit napr. taku L53, tam by sa fakt ukazkovo uzivili, bol by kazdy spokojny a zvysili by sa aj klbaky ?
PS: skratky:

GAVSA - garáž VŠA
GSACA - garáž ŠACA
GAHOR - garáž HORNADSKA
HCASS - cassosport
CASSO - -//- (proste blšak 🙂 )
MADRI - Madridska
EXNAR - Exnarova
ZELST - žel.stanica
LETAK - let. akademia
KVPIS - KVP iskra
KVPKL - -//- klaštor
ZOBOR - Zoborska atd ats ........dalsie uz by ste mali vediet....!
(DRUHA CAST AUTOBUSARSKEJ HIST. ZAL.)




ZAMESTNANECKE SPOJE
-------------------------
40111 12.12 GAVSA 6415
40121 12.31 GAVSA 6287
40131 12.37 GAVSA 6296
40141 12.25 GAVSA 6284
40151 12.20 GAVSA 6258
40161 12.31 GAVSA 6290
40112 20.22 GAHOR
40122 20.31 GAVSA
40132 19.46 STARO
40142 20.24 ZELST
40152 20.29 GAHOR
40162 20.31 GAVSA
-------------------------------------------------------------------
41:
-----
41014 20.27 GAVSA 6230
41024 20.21 GAVSA 6236
41034 20.38 GAVSA 6272
41044 20.10 GAVSA 6222
41054 21.06 GAVSA 5401
-------------------------------------------------------------------
42:
-----
42214 12.54 GSACA 6247
42225 05.06 GSACA 6406
-------------------------------------------------------------------
43: ZALOHY
------------
43011 03.45 GAHOR 3511
43021 03.45 GAVSA 3204
43031 04.15 GSACA 6271
43012 12.26 GAHOR
43022 12.26 GAVSA
43032 12.56 GSACA
-------------------------------------------------------------------
44: LINKA TESCO
------------------
40211 07.36 GAHOR 6244
40212 14.46 ZELST
-------------------------------------------------------------------
45: LINKA OPTIMA
-------------------
40221 07.01 GAVSA 6281
40222 14.55 OCOPT
-------------------------------------------------------------------
? ? ? ? ? ? ?
"Historické" autobusarské záležitosti zo dňa 13.11.2004 !!!
__________________________________________________
SLUŽBA NÁSTUP MIESTO AUTOBUS /ev.č./
__________________________________________________
L.11
-----
11011 03.58 GAHOR 4307
11021 04.28 GAHOR 4311
11031 04.08 GAVSA 3003
11012 13.34 TAHMU
11022 14.04 TAHMU
11032 14.34 TAHMU
-------------------------------------------------------------------
L.12
-----
12011 04.20 GAHOR 3504
12021 04.15 GAVSA 3519
12031 04.03 GAHOR 3509
12041 04.43 GAHOR 3506
12012 13.07 ZOBOR
12022 13.37 ZOBOR
12032 14.07 ZOBOR
12042 12.37 ZOBOR
-------------------------------------------------------------------
L.13
-----
13011 03.59 GAVSA 5102
13021 04.21 GAVSA 5103
13012 13.14 KBANA
13022 14.14 KBANA
-------------------------------------------------------------------
L.14
-----
14011 04.21 GAHOR 5217
14021 04.20 GAHOR 5236
14012 14.15 PHATI
14022 13.15 PHATI
-------------------------------------------------------------------
L.15
-----
15011 04.20 GAVSA 5234
15021 04.27 GAVSA 6408
15031 04.47 GAHOR 5243
15012 12.49 EXNAR
15022 13.19 EXNAR
15032 13.49 EXNAR
-------------------------------------------------------------------
L.16
-----
16011 04.18 GAVSA 3513
16021 04.29 GAVSA 3514
16031 05.59 GAVSA 3508
16045 06.54 GAHOR 3526
16012 14.23 CASSO
16022 13.23 CASSO
16032 13.53 CASSO
-------------------------------------------------------------------
L.17
-----
17011 04.06 GAVSA 5218
17012 13.28 ZELST
-------------------------------------------------------------------
L.18
-----
18011 04.44 GAVSA 3525
18021 04.30 GAVSA 3516
18031 04.14 GAVSA 3512
18041 06.09 GAHOR 3523
18012 14.06 KVPIS
18022 13.06 KVPIS
18032 13.36 KVPIS
18042 12.07 KVPIS
-------------------------------------------------------------------
L.19
-----
19011 04.03 GAVSA 3510
19021 06.36 GAVSA 3532
19031 04.33 GAVSA 3507
19041 04.06 GAVSA 3520
19012 13.40 KVPKL
19022 14.10 KVPKL
19032 13.37 NJAZM
19042 13.10 KVPKL
-------------------------------------------------------------------
L.20
-----
20011 04.14 GAVSA 5238
20021 04.10 GAVSA 5242
20031 04.38 GAVSA 5225
20045 08.10 GAVSA 5241
20012 11.55 MYSLM
20022 12.25 MYSLM
20032 12.55 MYSLM
-------------------------------------------------------------------
L.22
-----
22011 04.13 GAHOR 5229
22021 05.03 GAHOR 5235
22012 14.05 LETAK
22022 15.05 LETAK
-------------------------------------------------------------------
L.23
-----
23014 05.06 GAVSA 5207
-------------------------------------------------------------------
L.25
-----
25011 04.20 GAVSA 5239
25021 04.36 GSACA 5202
25012 14.43 VOPKO
25022 14.53 VOPKO
-------------------------------------------------------------------
L.26
-----
26011 04.52 GSACA 6223
26012 13.02 GSACA
-------------------------------------------------------------------
L.27
-----
27011 04.12 GAHOR 3215
27021 04.42 GAHOR 3205
27031 04.25 GAVSA 3209
27041 04.29 GAHOR 3210
27012 14.34 MADRI
27022 05.06 MADRI
27032 12.34 MADRI
27042 12.34 MADRI
-------------------------------------------------------------------
L.28
-----
28011 03.44 GAVSA 5220
28012 13.22 ZELST
-------------------------------------------------------------------
L.29
-----
29011 03.50 GAHOR 5240
29021 04.41 GAHOR 5228
29031 05.52 GAHOR 5221
29041 03.54 GAHOR 5237
29051 05.56 GAHOR 5224
29012 12.24 KAZOO
29022 14.31 HBANK
29032 15.01 HBANK
29042 12.31 HBANK
29052 11.01 HBANK
-------------------------------------------------------------------
L.30
-----
30011 04.10 GAHOR 3531
30021 04.18 GAVSA 3528
30031 06.48 GAVSA 3529
30012 13.31 EXNAR
30022 14.01 EXNAR
30032 12.03 HCASS
-------------------------------------------------------------------
L.32
-----
32011 06.56 GAHOR 3208
32021 04.05 GAVSA 3203
32031 04.43 GAHOR 3206
32041 04.31 GAVSA 4303
32012 14.47 KVPIS
32022 12.17 KVPIS
32032 13.17 KVPIS
32042 13.47 KVPIS
-------------------------------------------------------------------
L.34
-----
34011 04.12 GAVSA 3211
34021 04.22 GAHOR 3207
34031 04.06 GAVSA 3202
34041 04.36 GAVSA 3213
34051 07.06 GAVSA 3214
34012 14.16 HCASS
34022 14.46 HCASS
34032 13.16 HCASS
34042 13.46 HCASS
34052 12.46 HCASS
-------------------------------------------------------------------
L.36
-----
36011 06.53 GAVSA 6407
36021 06.34 GAVSA 3501
36031 04.54 GAVSA 5226
36044 07.23 GAVSA 5230
36012 14.17 KVPKL
36022 13.17 KVPKL
36032 13.47 KVPKL
-------------------------------------------------------------------
L.37
-----
37014 06.15 GAHOR 3527
37024 06.46 GAHOR 3534
37034 04.52 GAVSA 3518
-------------------------------------------------------------------
L.38
-----
38011 04.30 GAVSA 3212
38021 04.52 GAVSA 3004
38012 13.59 KRKUD
38022 15.54 SACAN

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.