No myslím si, že moj nesúhlas s SU15 na L32 je jednoznačný, a nie preto, žeby som teraz preferoval Irisbusy, ale ked normálny človek logicky porozmýšľa, tak mu dojde, že ked SU15 neboli schopné vykryť L18, tak nevykryjú ani L32. L32 je síce menej vyťažovaná, ale ten rozdiel nie je až taký veľký v počte prepravených ľudí aby si mohli dovoliť na L32 dávať vozy, ktoré nie sú schopné vykrývať vyťažované linky.
A ked už je L18 tak vyťažovaná linka, ktorú nevedia vykryť tie budare SU15, a dá sa vykryť iba klbakmi akoto, že dnes som tam videl 6299 a 5236?
L 2 : 604, 627
L 3 : 361 + 414, 602 + 603
L 4 : 364, 367 ( neskutočný smrad + v zadnej časti vozu vyliata akási žltá tekutina (???) ? )
L 7 : 517
L 9 : 509, 537
L R2 : 384 + 385
Jednoznacne na zaklade opravnenych poziadaviek. Nejde o problem najst pre strednekapacitne busy spravne linky, ale o problem najst pre tych par klbakov, ktore este mame tie najvytazenejsie linky. VA povedzme si otvorene (bez citovych vaezieb), ze 18 je skutocne vytazenejsia ako 32, v celodennom meritku a rovnomerne po svojej celej trase. Bola to poziadavka vodicov a myslim si, ze vsetci si uvedomili (na zaklade prieskumov), ze je objektivna.
A neboli klbaky na L32 malo vyuzite? ved okrem cestujucich sa tam viezlo este niekolko much, takze kapacita busu urcite nebola zaplnena na maximum... ?
Skor by som povedal, ze DP ma problemy s umiestnovanim Solarisov. Problem je v tom, ze na mnohe linky (2-3spoje za hodinu) nestaci kapacita solarisov. Ak by boli intervaly kratsie, to by uz bolo nieco ine.... ?
coo?? To vazne??! Nevies mi nieco o tom povedat blizsie? Na zaklade akych opravnenych poziadaviek vodicov? To akoze klbaky na L32 boli malo vyuzivane, hej? Vsak to je nieco neuveritelne... No zbohom L32 ?
Ano, od prveho februara doslo k zmene druhu vypravovanych vozidiel na linky 18 a 32. Na zaklade (opravnenych) poziadaviek vodicov su na linku 18 nasadzovane clankove autobusy a na linky 32 strednekapacitne Solarisy.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MAREK
-5227
L.27-3201
L.36-5223
L.55-5210
L.54-5203