Už si pripadám ako niekde v Rumunsku :
zastávka Dneperská :
linka / CP / skutočný odchod
27 / 13:44 / 13:52 - meškanie 8 min.
19 / 13:54 / 13:58 - meškanie 4 min.
38 / 13:44 / 13:40 - náskok 4 min.
A to stáva pomaly denno-denne ( až na ten náskok ).
zastávka Dneperská :
linka / CP / skutočný odchod
27 / 13:44 / 13:52 - meškanie 8 min.
19 / 13:54 / 13:58 - meškanie 4 min.
38 / 13:44 / 13:40 - náskok 4 min.
A to stáva pomaly denno-denne ( až na ten náskok ).
Sarko
Ak si DPMK dá záležať, tak ten článok na odpis nedá. V Brne boli nehody KT8 s oveľa väčším rozsahom poškodenia a deformácie a dokázali si to spraviť sami. Aj KT8D5 #515 bola oproti tomu "malina", ale nie, my sme sa nechali počuť od ČKD, že článok je neopraviteľný a treba zakúpiť nový. Z havarovaného článku 515A si Krnováci trúfali opraviť rám a urobiť novostavbu karosérie. Kvôli finančnej náročnosti sa však rozhodlo pre skombinovanie opráv dvoch ostravských KT8 a rám z 515A sa definitívne zošrotoval.
525 by sa naozaj hodilo nechať rekonštruovať na KT8D5R.N2, jednak bude tým pádom oprava lacnejšia a rekonštrukcia s dosadením NP článku bude len o niečo málo drahšia.