Okrem toho, ze dakujeme za vynikajuce dni v KE (ja, DuPe a Mike), tak odpoviem, ze zanechavanie "bodiek" na transparentoch je uplne bezne a da sa vyriesit cistenim transparentu specialnymi "screensavermi".
Mimochodom, kedze som prekvapeny ze tu nefunguje katalog vozidiel , len tipnem ev. c., a to 4205. Tento voz som videl na zastavke Vodna smer Jakabov palac vo stvrtok poobede, pred nim dake auto a este pred nim blikajuci dispecer. Nehodicka?
Mimochodom, kedze som prekvapeny ze tu nefunguje katalog vozidiel , len tipnem ev. c., a to 4205. Tento voz som videl na zastavke Vodna smer Jakabov palac vo stvrtok poobede, pred nim dake auto a este pred nim blikajuci dispecer. Nehodicka?
1018
K BUSE na 4302 len tolko - bol to prvy IKarus435 (a jeden z prvych vozov vseobecne), kde bol nahravany novy system BUSE. Lenze z mne nepochopiitelnych dovodov nahrali len predny a vnutorny panel (kuloarne info hovoria o tom, ze vodicom sa novy font nepozdaval...). Bocny panel ostal povodny, rovnako ako zadny, ale ten uz sa stihol pre istotu samovolne vynulovat (zrejme strata kontaktu, stava sa to castejsie pri tychto vozidlach), takze display iba vnima cislo, ktore zada vodic a zobrazi ho v jeho vychodzom fonte, ktorym je ten pre nas "stary" uzky vysoky. A nakolko u nas sa pouzivaju 3-miestne kody (napr. linka 32 - kod 320), chodi sa s takymto oznacenim ,az kym mu znova nenahodia novu databazu.
Inac este aj vozidla 3210 a 6290 maju taku "hybridnu" verziu, oni ale vtedy dostali novy LEN vnutorny panel (3210 mozno uz dostala v tychto dnoch uplne kompletnu novu databazu, lebo KarosyB941E boli skoro vsetky nahravane).