Reakcia na: maťo #1338:
Tak tomu teda nerozumiem. To sú v uss tak špatné kolaje alebo nové KT vykolajujú.
Že by nepustili KT na trať ZSSK ,tomu by som rozumel- nedovera,nezodpovedá profilu, normám,nie je to žel.vozidlo.
Ale všetky košické električky MUSIA zvládnuť hlavové "železničné" kolajnice, rýchlodráha je vlastne žel.trať.
p.s.: nepatrila bytáto problematika skor do disk.fóra?
Vladimír
Re #1326 Peter: Prvé dve linky (31 a 53). ktoré uvádzaš pre Solarisy navrhuješ, vôbec neprichádzajú do úvahy. Musíš aj trochu uvažovať. Nemôžeš dať nevyjazdený voz na linku s komplet trhanými službami. To by bolo šialenstvo, aby vraky jazdili na celodenkách a nové sa šetrili na trhaných. Iné kafe je L27. Tam sa dá teoreticky súhlasiť a ja by som tiež nemal proti Solarisom na tejto linke nič.
Skrátenie intervalu na linke a výprava na linku sú v Košiciach dve úplne nesúvisiace veci.
"A naco sa kupuju solarisy ked je nedostatok klbovych vozidiel?"
Táto veta nemá celkom zmysel. Navádza k domnienke, že pojmy "Solaris" a "kĺbové vozidlo" sa vylučujú. Samozrejme to nie je pravda, nie je problém obstarať aj kĺbový Solaris.
Aj ja som dnes na L12 videl klbák (nejakú Karosu B941) a tiež ma to položilo. Je to výsmech cestujúcim do tváre a vyjadrenie neschopnosti organizácie výpravy príslušnými zamestnancami podniku.
Podniková stránka sa nám z mesiaca na mesiac zdokonaľuje