Jedným z dôvodov môže byť, že KT-čiek je nedostatok a nariadením ODS sa prednostne vypravujú na R-ky s ohľadom na nástup prednými dverami. Ale možno je aj iný dôvod.
pripajam sa ku Ayreonovej otazke, lebo sa v tom fakt nevyznam a zaujima ma to. Ked sa KT8 beru ako sola, preco nie su nasadzovane na trojku? Aj ked, kedysi som pocul vyraz " solo vlak " a z toho som cisty. ?
Pri mojom návrhu celková kapacita miest na úseku klesá, to je pravda. Ale na druhej strane argumentujem tým, že ponúkaná kapacita bude rozložená rozvnomerne. Dnes v sedle po desiatich minútach prichádza raz sólo vozeň a raz dvojica. Väčšina cestujúcich prepravujúcich sa do centra využíva ako obslužnú zastávku pre centrum Námestie osloboditeľov a z tohto dôvodu pri čakaní na spoj nerozlišuje medzi spojom L3 a L7. Preto sú spoje L3 neúmerne natrieskané, zatiaľ čo spoje L7 sú v celkom únosnej obsadenosti.
Ak počítame obsaditeľnosť jednej sólo električky ako 100 osôb, v mojom návrhu sa zníži počet miest za hodinu na trase NO - Jazero v jednom smere zo súčasných 3x200+3x100=900 na 4x100+4x100=800 miest v sedlovej hodine. Kompenzáciou však bude rovnomernejšia ponuka a hlavne atraktívnejší interval pre cestujúceho.
Proti 8 min. intervalu v špičke nič nemám, ale na ten momentálne niet. Môj návrh sa dá realizovať hneď a DPMK na ňom ešte ušetrí.
Este som zabudol. Dnes musim pochvalit vodica l. c. 7, ev. c. radsej neuvediem, co ked to nahodou citaju jeho nadriadeni ? , ktory bol na OC Vazec z Tech. Univ. za 23 minut (ano, citaj dvadsattri). Tak to som uz davno nezazil... Mozno to bolo v tom, ze uz pocas cesty menil tabule l. 7 za DO VOZOVNE - chcel co najrychlejsi skoncit. Ani 13-ka by nebola rychlejsia ?
SHORTY: Vdaka ?
Vladimir: Veeelmi pochybujem o zvyseni kultury cestovania pri Tvojom navrhu... To by mozno bolo mozne ? pri 8 min. v spicke, 12 v sedle a cez vikend je 20 a celkom to staci...
Pred nedavnom tu niekto pisal, ze 537 je na VP. Dnes bola na skusobnej jazde. Lak ma v predchadzajucej kombinacii.
Citam, ze prisel 3527? Fajn, postupny koniec klbovych autobusov v KE pokracuje.
Ayreon: Keďže ti nikto nedal odpoved na tvoju otázku, ja ti len môžem povedať to čo som pochopil z vysielačky. Vozidlo 512 malo zlomený pantograf,ostalo viesieť pod mostom VSS, vodič vymenil pantografy a čakalo sa na nahodenie meniarne. Ale trvalo im dosť dlho,nakoľko nevedeli nahodiť,kým prišli na to,že práve zdvihnutý pantograf na 512 skratoval úsek. Takže na to potom prišli a čakalo sa na voz,ktorý odtlačí 512 a v takýchto situáciach a vo všetkých ostatných je DP svetový,lebo operatívnosť je nulová alebo na bode mrazu!!!!!!!! ako sta si už určite všetci všimli, tu u nás v KE.Pa pekný deň a príjemné cestovanie ak využijete MHD.
Frekvenciu električkovej dopravy na Jazero som predčasom navrhol riešiť nasadením sól aj na L7 za súčasného skrátenia sedlového intervalu z 20 na 15 min. na L7, ale aj L3. Celkový preložený interval na úseku NO - Važec by sa skrátil v sedle z 10 na 7-8 minút a DPMK by na tom dokonca ušetril vozkm. Dovolím si tvrdiť, že ak kultúra cestovania by bola vyššia. V špičke by sa mohol interval vytiahnuť na nejakých 12 minút. Toľko moja predstava.
Vladimír: Rozhodne sa zhodneme. ?
Ale. Aj keby tam boli 2-cky, resp. KT-ka, stale je to malo. Ja som si tu 27-ku nejako oblubil... Ne,musel by tam chodit kazdy spoj linky, staci 1 vetva
Rozhodne by som vsak privital, keby sa vratil spat ten rezim skolskeho roku - spicka 3 hod poobede, 2 rano alebo tak nejako, ktory fungoval kedysi. Na prazdniny to obmedzili a potom to uz tak ostalo... To by uz bolo zlepsenie. ?
L27 by mala jazdiť len po OC Branisko, ale problémy s otáčaním viedli k predĺženiu po Dneperskú. Predĺženie L27 k Važcu nie je riešením dopravnej situácie. Pomôžeš tým juhu Jazera a poškodíš jeho sever. Riešením je posilnenie električkovej dopravy. Hádam sa zhodneme, ak napíšem, že sóla na L3 pri dnešnom intervale sú nehoráznosťou.
Za predlzenie 27-ky (19 moze ostat) az k OC Vazec rozhodne som. Pomohlo by to aj l. c. 3, ktora ako solo chodi hrozne natrepana (stale nerozumiem tomu, preco tam nedaju KT, ked na vozkm sa rataju ako solo) a vyriesilo by to podobne situacie, avsak nie len pre take sit. som za toto predlzenie. Konecna na Dneperskej nie je konecna, ale dost hlupa otocka, navyse aj nebezpecna. A 27-ka by dost posilnila kapacitu pre zaciatok Jazera, ktora velmi postacujuca nie je... To je len moj laicky nazor a zaujaty, nekamenujte ma ?
Keby chodila 27 a 19 na OC VAŽEC, Tak by potom mohla chodiť aj 34 na MADRIDSKÚ (príp.11 - celodenne)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ayreon
Vladimir: Zabudas na studentov...