Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #86519:
To je pravda, Masarykova je v pohode, ale po novom by sa zisiel BUS pruh na Gorkeho.
Reakcia na: mi.v #86518:
Pred vytvorením "kruháču" pri Jumbe tam problém pre MHD bol a dosť veľký.
Reakcia na: Drew5 #86517:
Ak sa na Masarykovej nakreslí nejaký pruh, bol by som od začiatku skôr skeptik, pretože z hľadiska hustoty tamojšej dopravy nevyzerá potreba urobiť tam bus pruh veľmi pravdepodobne.
Reakcia na: Dispecer #86516:
Už som sa zľakol, že niekto vystúpil zo svojho tieňa, aby urobil niečo v prospech MHD.
Reakcia na: Drew5 #86515:
BUS pruhy po novom by mali byť oddeľované plnou čiarou od ostatných pruhov.
Niekto znalý. Na Masarykovej namaľovali bielu prerušovanú čiaru. Na obidve strany cesty. Azda bude buspruh?
Reakcia na: LUKYmhd #86513:
Vecer je vsade menej cestujucich ale narazovo sa moze cestujucich nakopit viac, na nosnych linkach cez centrum nech jazdia klbaky do vecera. Z mojich skusenosti su klbaky luxus vecer na 17, ktore by mohli spokojne vecer prejazdovat na 23 a nebolo by potrebne "stiahnut" klbak z 36 a 72, kde vecer jazdi kratky bus.
Reakcia na: 5 #86512:
nechcem ti nejak extra oponovat ale jazdil dom dost často na
Tahanovce večer linkou 27 a mozem ti povedat ze klbak je tam luxus. Poloprazdne autobusy..nebolo by riesinim nasadit tam vecer male vozy ale predlzit premavku aspon do 22:00?
Reakcia na: Iv #86511:
29 večer nevidím problém s hrbatým. Na 36 ani 27 krátke vozy nemajú čo robiť, to hovorím už dávno, takže toto chváliť nebudem...
Ale konečne som tu vnímal nejaké opatrenie, ktoré by malo pomôcť riešiť roky trvajúci problém chaotického lietania krátkych vozov na nosných linkách. Určite však nie je správne, ak sú tam zaraďované cielenie (viď 36 čo píšeš, rovnako aj 27 víkendy dlhodobo).
Reakcia na: 5 #86509:
Akurát sa kapacita znižovala aj inde...posledné 4 kolá 29ky robí služba 3301, čo znamená v 50% prípadov BN 9.5, a 2903 robí 2 kolá 36ky, čo znamená pravidelne NB 12 pri polhodinovom intervale (najmä po 21 hod., keď už nepremáva 27ka, ozaj potešujúce).
Reakcia na: Yogi616 #86501:
ked budete niečo vediet viac dajte vediet 🙂
Nerozumel som celkom informácii o zlepšení intervalov na L12, ale teraz vidím (čo tam ale neuviedli), že je to kompenzované nasadením krátkych vozidiel. Ak je to snaha o stabilizáciu nasadzovania klbákov na kľúčových nosných linkách (pri ich súčasnom nedostatku), tak hovorím KONEČNE niečo rozumné.
A keď už chválim, tak pochválim aj toto leto výrazné zvýšenie počtu vozidiel s funkčnou a aj fungujúcou klímou. Aspoň pri kĺbových SORoch určite. Neviem, čo sa udialo, ale oproti minulým letám funguje klíma aj v starších vozidlách, kde som ju v niektorých predtým snáď ani nezažil. Potešilo, v tomto extrémnom lete dvojnásobne.
Reakcia na: jayimhd #86507:
Nie, len tento.
Má Grendel nejaké iné autobusy DPB?
Reakcia na: romeo #86505:
Jazdia, len teraz na ED je nedostatok vodičov.
Čože dnes briky nejazdia?
Dneska okolo 17:30 sa zrazili 6916 a 4784 na obratisku Lingov
Na stranke dpmk je už oznam o zmenách v CP od 1.9.2024.
Reakcia na: LUKYmhd #86499:
Netuším kedy pôjdu, čo sa týka tej lehoty v súťažných podkladoch sa písalo niečo o 48 mesiacoch od podpisu zmluvy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.