"Pokud by k tomu skutečně došlo, budou elektrobusy po celou dobu projíždět pod funkční a nevyužívanou infrastrukturou trolejbusů, v centrální části sítě rovněž zaplacenou z eurofondů…"
Hodím to sem: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499280?cHash=df0f4aee8eaee60bb9052fbe57ed6dc9
Čiže v skratke, elektrobusy v počte maximálne 30 kusov, koženkové sedadlá z toho normálne modrej farby a vyhradené pre seniorov a matky s kočíkmi tmavo-oranžovej farby, farebné predné, 2x bočné, zadné, a bočné za vodičom panely, vnútorné informačné panely do písmena V ( také aké sú aktuálne v NSG )
Nabíjacie stanice majú byť na Hornádskej v garáži a na obratisku KVP, Kláštor a súčasťou toho má byť aj vybudovaný úsek trolejového vedenia......
Keď to vezmem podľa seba, nechodím do roboty, chodím si zajazdiť a stále ma to baví; myslím, že to je úplne základný predpoklad, prečo do toho ísť. Niekedy sú návaly, niekedy je relatívny kľud, no je to z pohľadu dispozičného vodiča /nemám presne dané zadelenie/. K vozom: bojujeme s tým čo máme. Odhovárať ťa budú tí večne nespokojní.
Dakujem pekne za odpoved , cize nie je to taka tragedia ako to niektory ludia opisuju, ze je clovek nonstop v robote a ze podmienky su zle, ze sa jazdi na autobusoch v zlom technickom stave a pod.? Som si vedomy, ze nikde to nie je med lizat a vsetko ma svoje pre a proti, vnimal som aj nedavne protesty po ktorych sa ako tak podmienky asi zlepsili a mna len hlavne zaujimalo ci mi to priamo niektory sofer odporuci alebo priamo mi povie, ze do tohto nechod je to tu na nic.
Mám taký "dotaz". Oplatí sa vôbec dnes do DPMK písať nejaké otázky do mailovej schránky lebo som tam písal už mesiac dozadu a už ani nečakám odpoveď...
Ak ozaj cloveka bavi soferovanie a odjakziva ho fascinovali autobusy, urcite sa to oplati. Financne vychadza zhruba ako je v inzerate, lisi sa to velmi kvoli roznym priplatkom, danovym ulavam, prispevky a pod. Cestovanie za a 10€na rok je fajn benefit ak byvas v meste. Pocet hodin ktore treba odpracovat je 150-172,5 podla poctu pracovnych dni v mesiaci, sluzby su v zvycajne dlhsie ako je dana norma za den, takze v sucte za mesiac nie je problem mat este 20 hodin nadcas.
Ahojte pani , predpokladam ze by tu mohol byt aj realny sofer, ktory momentalne pracuje v DPMK. Mal by som par otazok a kedze osobne ziadneho vodica bohuzial nepoznam, tak to skusim tu. Ako je to momentalne s pracou vodica autobusu? Oplati sa ist do toho ak cloveka bavi soferovanie a odjakziva ho fascinovali autobusy ? Ako sa to pohybuje priblizne financne a aky je pocet odpracovanych hodin? Proste hladam taky triezvy pohlad od realneho cloveka z fachu . Vopred pekne dakujem za odpoved
Zdravím, chcem sa opýtať nie tie zdvojene odchody linky 72 vo večerných hodinách...vidim tam rozdiel 5 minut v oboch smeroch. Plus posledne spoje vecer interval 15 minut. Je to naozaj tak alebo ide o chybu v systeme? diky.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Terepin
Pretože v magistráte máme bandu debilov.