Prepáč, ale nie je dôležité iba ako to je, ale ako to aj vyzerá. Toto je jasný signál pre všetkých, ktorí ešte stále dúfajú.
Keby že sa jedná iba o technickú stránku veci, tak vypraviť sa dajú na linky ako 17, 19, ktoré majú jednú konečnú pod trolejom.
Ešte v lete bol článok citujem:
"S trolejbusmi je to trochu zložitejšie. Zatiaľ nie je jasné, či sa v dohľadnej dobe vrátia na cesty a konečne budú premávať na klasických linkách 71 a 72. „Čo sa týka trolejbusov, plánujeme vo výraznej miere elektrifikovať mestskú hromadnú dopravu."
A potom:
"v súčasnosti čakáme na eurofondové výzvy, z ktorých by bolo možné financovať nákup vozidiel. Aj na základe týchto výziev sa budeme rozhodovať, či pôjde o nákup trolejbusov alebo elektrobusov,“ doplnila hovorkyňa DPMK."
Výzva je teraz len na elektrobusy alebo vodíky, tak dúfam že čoskoro bude aj na trolejbusy ale to nám bude k ničomu keď stále sa nič nerobí s trol. vedením a meniarňou
Nepoznám detaily výzvy, ale keď píšeš, že nič iné ako elektrobusy sa z nej nedajú kúpiť, tak sa natíska otázka: Len čistokrvné elektrobusy? Alebo aj elektrobusy s rýchlonabíjaním na konečnej? Alebo aj elektrobusy s nabíjaním z klasickej troleje na konečnej? Alebo elektrobusy s priebežným nabíjaním z troleje počas jazdy? Kde je tá hranica, čo sa z tej výzvy dá kúpiť? Lebo všetci vieme, že medzi čistokrvným elektrobusom a čistokrvným trolejbusom je v súčasnosti xy medzistupňov a niekedy je ťažko povedať či je to viac trolejbus alebo baterkáč.
Bol článok o nových elektrobusoch, kde bolo jasne uvedené, že DP ich plánuje nasadiť na L71. Aj keby tam boli len jeden deň, fakt, že ich chcú nasadiť na linku, ktorá má celú svoju trasu pokrytú trolejovým vedením, je tá najaustistickejšia sprostosť s akou vedenie podniku kedy prišlo.
Aj tých elektrobusov má byť len 12-15, ale dnes som pozeral live-stream Polačeka, a bola tam aj otázka čo sa týka MHD a spomínal aj nové električky.............
60-70 vozov je na vyradenie tak neviem ako sa to bude riešiť ale držím palce
O tomto viem, do roku 2025 ani z ďaleka naša MHD nebude ekologická, žiaľ mesto Košice skôr zaplatí pokutu než by sa mala zaujímať o ekologizáciu MHD....
Hej, rieši sa to kúpou elektrobusov a ich prevádzkou pod trolejovým vedením. Myslel som si, že dopravný podnik už nemôže klesnúť hlbšie, ale evidentne si ponechali hĺbkovú rezervu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Folasik