Reakcia na: Viko #85639:
Prepáčte, vaša otázka je možno dobrá, ale pre mňa nezrozumiteľná.Mnohé moje príspevky majú preto dole indikované "Príspevok bol upravený autorom", lebo sám ich po napísaní ešte vylepšujem tak, aby boli pre ostatných čo najzrozumiteľnejšie. Stále po sebe nájdem nejaké veci, ktoré sa dali formulovať lepšie. Možno to skúste preformulovať tiež, ako presne ste to mysleli.
mi.v
V KE sa už jazdievalo po Komenského spôsobom každá koľaj kyvadlovo jedno KT. Dĺžka úseku určuje minimálny interval, v ktorom stíhajú obeh. V prípade dostatku KT a ich vodičov (pripomínam to, lebo Košice) by autobusy na linke X ako posilu k električkám na linke X ani nebolo treba, ale pre dosiahnutie polovičného intervalu v špičke by stačilo mať v prevádzke kyvadlovo 2 KT na každej koľaji. Pri diskutovanej výluke na Jazere sa jedná o trať bez koľajových rozvetvení, dve koľaje cez 5 medzizastávkových úsekov. Doba jazdy asi 7 minút.
Neviem, či sa jazdí s vodičmi-striedačmi, ale keby áno, stačilo by o jedného menej, teda jeden striedač na 4 KT. V súčasnom nastavení (2 KT + busy) by bolo treba jedného aj na busy.