Kultúrne je naše územie niekde na hranici Západu a Balkánu. Poznám človeka, čo pri prerábke bytu si navrhoval a realizoval priečku tak, že končí v polovici šírky okna, pred sklom – každá miestnosť má pol veľkého okna. Nečudujem sa, keby väčšina našich projektantov a schvaľovateľov považovala poctivú prácu a dobrý projekt za mrhanie času "z nepochopiteľných puntičkárskych dôvodov".
Na Jazere sa budú meniť aj trolejové stožiare, predpokladám.... predpokladám, že rovnako, ako na Komenského, Boženke, Hviezdoslavovej, Štúrovej, Sennom trhu, Terase... Teda tak, že: kde jamu vykopem rýchlejšie, tam bude stĺp. V Nemecku nie je možné takto sfušovať ulice na ďalších minimálne 30-40 rokov beztrestne... Ani majetkové problémy s pozemkami, ani problémy s podzemnými inžinierskymi sieťami nemôžu spôsobiť také rozhádzané stĺpy. Naši novinári si všimli už len pikošky v cyklistických chodníkoch, ale predpokladám, že na Jazere, okrem toho, že spodky stĺpov nebudú v zákrytoch a v čistých oblúkoch, ako ide ulica, budú ešte aj šikmo hore-dolu, doprava-doľava.... Rovnako nám hovadí ulice terajší správca osvetlenia, vymieňajú sa stožiare za slamky, ktoré sa ohýbajú ako steblá, výšky stĺpov rôzne, labutie krky, na ktorých sú svietidlá sú rôzneho tvaru, niekde dokonca dvojramenné, s jedným svietidlom.... čistý Bangladéš.... Viď Popradská, Stará spišská cesta, Watsonova... kde to sme a kam smerujeme? kam sa vraciame?
Tú jedničku by som nechal natrvalo. Nie je mi úplne jasný dovod ku zmene liniek, prakticky celá sieť zostáva bez zmeny, jedine smyčka Nad jazerom bude odstavená. V tom prípade bude zrejme treba kátéčka . Tie postačia na L 1 a 9. Ale vedená je tam aj L3 , kátéčka už nebudú stačiť, čo tam pojde ? T6 PX ? Taktiež som nepochopil L4 a 7 ,sú vedené v stejnej trase, tak načo značenie 4 aj 7 ? V dp info je u L 7 uvedené "jednosmerne" , to nerozumiem vobec (?). A prečo je L4 presmerovaná k b.z. , veď može na Havličkovu .
Može mi tieto detaily niekto vysvetliť ?
A z pohľadu počtu liniek, prestupov, priamych spojení sa aj tak výrazne nič nezmení.
Na Terasu, Alejovú sa stále dostaneš linkou 9, na NMM, Komenského s linkou 1. Prestupovať budeš musieť jedine k TUKE, ale aj tam sa vieš v pohode dostať od Amfiteátra alebo z Komenského.
A neuchádzajú ti trochu súvislosti?
Rekonštruuje sa vozovňa, rapídne sa tým zníži počet prevádzkyschopných vozidiel.
Alebo tam chceš autobusy? Cez víkend začína rekonštrukcia Slaneckej, takže?
Plus zmeny v linkovom vedení boli vykonané aj s ohľadom na rekonštrukciu obratiska Važecká. Ale zrejme to nakoniec nebude také ľahké...
Tieto zmeny sa tu už nejako rozoberali? Je to celkom zaujímavé:
Zmeny v električkovej doprave
– Linka číslo 1 (nová linka): Važecká – Južná trieda – Námestie osloboditeľov – Kuzmányho – Námestie maratónu mieru – Havlíčková
– Linka číslo 2 – bez zmeny
– Linka číslo 3 – bez zmeny
– Linka číslo 4 (zmenená trasa): Botanická záhrada – Zimná – Kuzmányho – Námestie osloboditeľov – Južná trieda – Barca
– Linka číslo 6 (zmenená trasa): Staničné námestie – Námestie osloboditeľov – Moldavská Trieda SNP – Námestie maratónu mieru – Havlíčkova
– Linka číslo 7 (zmenená trasa + jednosmerná trasa): Botanická záhrada – Zimná – Kuzmányho – Námestie osloboditeľov – Južná trieda – Barca
– Linka číslo 9 (zmenená trasa): Važecká – Alejová – Trieda SNP – Námestie maratónu mieru
Na Bardejovskej prebieha rekonštrukcia vozovne, niektoré vozidlá dočasne presťahujú, keďže počas ďalších etáp rekonštrukcie bude kapacita vozovne znížená.
co sa tam stalo? od sudu siel pred nami /bol som v 25/ normalne a na Vodnej sme ho obehovali na zastavke stal..vystrazky a videl som rozbite okno za klbom na lavej strane.
ozaj dnes v doobedných hodinách videny nejaky zlty citelis na zastavke Vodná s rozbitým oknom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mi.v