Co sa tyka vylukovych CP pre linku X, tie su podla mna cisto orientacne, nakolko v znacnom pocte pripadov o odchodoch rozhoduju dispeceri pomocou vysielacky. Ak tito zahlasia odchod z konecnej zastavky, vypravia sa obe KT8 z oboch konecnych naraz. Podla mojich pozorovani je tu interval neraz od 5 do 8 minut a nie 10, ako je oficialne deklarovane. Napokon, vodici odchody doslova tocia, takze ich najneskor do 4-och hodin striedaju tzv. striedaci.
BM
SARKO: Uzatvaram suboj o prudovkach. len dodam officialne je to 2-prudovka. Dnes som bol svedkom aj toho ako vyleteli zo strojarenskej ulice auta ako keby sa nechumelilo a takmer doslo k nehode ked cestujuci sa snazili nastupit do elektricky. Keby toho chodca zrazilo auto neviem ako by sa z toho vylizal DP, lebo elektricka na svojej docasnej zastavke brani vo vyhlade vodica a vchadza do krizovatky z nevedomostou toho coho tam caka