Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUKYmhd #84614:
Ďakujem za upozornenie, chybu som opravil. 🙂
Zdravim na CP liniek 54 a 55 sa objavili datumovo ohraničene CP a akysimi moc hustými intervalmi ako keby prazdninove a školske dokop..predpokladam ze ide o nejaku chybu servera...či?
Reakcia na: veteran #84610:
No, ak mám hovoriť za seba, ja z nej vôbec žiadne nadšenie nezdieľam, pretože je to IMHO v princípe "ďalšia rýchlodráha do USS".

Letisko stále nie je tak atraktívne, aby malo zmysel posielať tam električku. Stavať električku pre pár zvozov z podnikov a do podnikov denne nemá veľmi ekonomický zmysel tiež. A aj keby pozitívne efekty týchto dvoch vecí sčítame dokopy, stále mi to nepríde, že by to aspoň vyrovnalo náklady s týmto projektom spojené.

Lenže je to už dávno rozbehnutá vec a je v rukách štátu, tak som sám zvedavý, ako toto celé dopadne.
Reakcia na: N/A #84607:
Ak to vyjde, tak sa stavím, že číslo tej linky bude 5 a L23 sa kompletne zruší.
Reakcia na: veteran #84610:
No keby sa radsej stavalo ozaj tam kde treba..
Reakcia na: Dispecer #84609:
Už len zistiť, kto bude potom platiť výkony, údržbu, vozidlá atd. Lebo doteraz som čítal len „hurá, ideme stavať, lebo treba“.
Reakcia na: S499.1023 #84608:
Neviem, či práve mesto tak veľmi o ňu stojí. Jej stavbu má robiť predsa štát (prostredníctvom MH Invest), viď článok...
Reakcia na: N/A #84607:
Mňa by fakt zaujímalo, prečo mesto, ktoré finančne drží pokope len silou vôle a obzvlášť jeho mestská hromadná doprava má dosť ďaleko k európskym štandardom, tak úpenlivo stojí (aj s vládou) o tú zbytočnú trať na letisko podregionálneho významu. Prečo o to stojí vyvádzač štátnych peňazí do súkromných vrecák Žiga, je snáď jasné.
Reakcia na: Urbanway 2423 #84604:
No, to by ma tiež zaujímalo.
Reakcia na: Dispecer #84603:
Nie, nepostrehol som takú snahu, mal by som ju za dosť kontraproduktívnu. 😃
Pomýliť ťa mohlo, že pár správcov seznamu občas chytila zvláštna chuť mať napr. "pokope všetky Axery", alebo robiť "výpravu Flixbusu", tak manuálne opísali zopár kariet (nielen z evidencie, ale aj iných európskych webov). Keďže to nikdy nemali ani kompletné, ani udržiavané v aktuálnom stave, tak som sa na zmysel takej činnosti seznamákov aj pýtal, no z odpovede som pochopil, že im to u seba nevadí mať. Ale veď každý je strojcom vlastného šťastia.

K PSku - z mojej užívateľskej skúsenosti viem, že náhľady sa síce vzájomne zobrazujú u oboch, ale fotky tiež sú fyzicky oddelené. Otvor si napr. galériu https://seznam-autobusu.cz/fotky?iddopravce=243 - nedoklikáš sa tam k tým skoro 2500 fotkám DPMK zverejneným cez evidenciu. (Nakoniec, rovnakým spôsobom seznam zobrazuje náhľady napríklad z mhdfoto a tiež nemajú spoločnú galériu.) Tiež mi to chvíľu trvalo vypozorovať, ale hádam som to zrozumiteľne vysvetlil 🙂
Reakcia na: TomoSK #84586:
Mohol by som sa Ťa spýtať, ako si si zapol zobrazovanie kurzov v CP? V košickej sekcii je to možnosť iba pre adminov alebo ako?
Reakcia na: Viko #84601:
Je to možné, že už to tak nie je, ale nefungovalo spočiatku nejaké vzájomné kopírovanie aj kariet vozidiel, hoc možno aj ručné? Možno z toho dôvodu mi to tak utkvelo v pamäti. 🙂

P. S. Fotky pri tom vozidle sú rovnaké... Obe stránky majú miniatúru prvej fotky na rovnakej adrese - https://foto-evidencia.seznamautobusu.cz/f/2/18/n/1791.jpg 🙂
Reakcia na: PeterMHDVideos #84599:
Ďakujem! Škoda, že ani pri písaní knihy nevyslo najavo viac informácií (aspoň košické evč/špz), takto to zostáva bielym miestom histórie...
Reakcia na: Dispecer #84600:
Nie, nemáš pravdu. Ja si to (na základe verejných info) pamätám tak, že pri "zlučovaní" bolo podmienkou zdieľania kódu českých webov a Evidencie práve zachovanie samostatnosti informačných databáz. Dôvodom je odlišný rozsah dostupnosti informácií medzi krajinami (TK, EK, KO, PZP...), čo by spôsobovalo nevyváženú kvalitu vstupov.

Tú paralelnosť bohužiaľ občas celkom vidno: https://evidencia-dopravcov.eu/voz/1712 vs. https://seznam-autobusu.cz/vuz/70027 - všimni si, že ani čísla v URL nie sú rovnaké 🙂
(Komu sa chce, môže skúsiť upozorniť Seznam na nezrovnalosti, ja som už rezignoval...)
Reakcia na: PeterMHDVideos #84599:
Tak bmhd.cz & seznam-autobusu.cz & evidencia-dopravcov.eu používajú spoločnú databázu vozidiel (resp. po obsahovej stránke sú rovnaké, vrátane kódu webu - rozdiel je iba v dizajne), takže rozdiely medzi nimi by nemali nastať. 🙂
Reakcia na: Viko #84598:
K Tatre 24 je tam napísaný iba rok výroby, dátum zaradenia, a číslo ktoré vozidlo malo v DP Brno = 23. K Tatre 24/58 je tam tiež iba rok výroby, dátum zaradenia a evid. č. ktoré používala Tatra v DP Brno = 18. A k autobusu Renault Diesel je tam výrobné číslo = 5967/1141 , rok výroby = 1939, dátum zaradenia v KE = 1953 a evid. č. ktoré mal autobus v DP Brno = 65. Nič viac tam bohužiaľ nie je. Hľadal som viac informácií aj na Evidencii dopravcov, a aj na Seznam autobusu, ale tam som taktiež nič viac nenašiel.
Reakcia na: PeterMHDVideos #84590:
Prosím ťa, držme to vo vecnej rovine.
Píše sa v tej knihe okrem zaradenia aj ich ŠPZ, doba prevádzky alebo iný doplnkový údaj (okrem toho čo si našiel na Evidencii)? Nemám teraz možnosť dostať sa ku knihe... Vďaka!
Reakcia na: Dispecer #84596:
Od štvrtka 😉
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #84595:
Od piatka sú tieto zmeny súčasťou oznamu o obmedzení premávky MHD:
https://imhd.sk/ke/doc/sk/20282/Obmedzenie-prem%C3%A1vky-MHD

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.