Reakcia na: rpopo #83060:
K zastavkam na znamenie - ja som predsa pisal, ze som za, ale podla mojho nazoru by si ludia tazko zvykali a mohli by byt konflikty, mozno sa mylim, kazdopadne ja osobne som ZA ? , takze nema zmysel sa o tom bavit.K nadbehom - NIE a NIE Ani minuta, ani polminuta nie je obhajitelna! Aj keby vodic usetril 4 minuty, pokial CESTUJUCI zmeska spoj ktory ide kazdych 30 min., 60 min., v zlom pocasi, alebo dokonca kvoli tomu zmeska vlak a dalsi pojde na druhy den, tak ako toto moze byt obhajitelne
K tomu busu co preletel okolo PRVEJ zastavky o minutu skor, bola to 19ka, nasledne stal o par metrov dalej na cervenej tak 2-3 minuty - to sa mi stalo viackrat, odchod skor a nasledne stoji na cervenej nedaleko zastavky.
Par sekundovy nadbeh by tieze nemal byt akceptovatelny, oficialne, no beriem ze ak ma vodic dobry vyhlad a nevidi nikoho, tak dobre, aj ked neviem ci sa mu to vazne oplati.
Co ta CERVENA? Viem ze autobus je tazke zabrzdit, takze 1-2 sek. na cervenu z oranzovej sa moze obhajit, aj ked v dnesnej dobe ked blika aj zelena... Ale ked je cervena a vodic si mysli ze bude oranzova, tak sa pustit cez krizovatku..
rpopo
Druhy bod, toto som nezažil dávno. Bežné pribrzdenie áno, ale nie zastavenie.
Tretí bod je práve to, čo sa mi páči.... Koľko stopiek a dopytových tlačidiel vidíš v Ikaruse ? A koľko z nich je dostupných ? Takže opäť neopodstatnené, DÁ SA TO. Ja by som osobne navrhoval každý bus urobiť ako majú SORky stopky a tlačídka na dverách. Ale nie je to nevyhnutnosť.
A ku štvrtému bodu, keby sa nadbehy značne postihovali, garantujem ti, že by neboli. Ja by som navrhoval taxu za zastávku a za minútu. Keby niekoho 4 zastávky po dvoch minútach stáli 50€ tak si nabudúce dobre rozmyslí, či toto bude robiť. A časy upraviť, v zmysle skrátiť, je vždy menší problém.