Fakt myslíš, že cesta lynčovania je správna? Je rok 2018, nie 1350. Nech už je to akokoľvek oprávnené (alebo sa to tak javí), toto nemá riešiť bežný cestujúci.
Neprecital si si cely moj prispevok. Ako som pisal, videl som cas aj priamo na displeji u vodica, taktiez je cas na tych zltych krabickach, na mobile sa mi cas aktualizuje automaticky, takze nemeska.
Cas kontrolujem priebezne, nepisal som ze je to "PRESNE" o minutu, niekedy je to 30 sekund, niekedy 90 sekund, niekedy aj 2 minuty, ale urcite by som ten spoj stihol aj za 30 sekund.
Vrcholom je, ked clovek dobehuje na spoj a ten mu ujde "pred nosom" a pritom odjaz ma az o minutu, stalo sa to aj mne a videl som aj to, ked niekto dobiehal a vodic opustil zastavku a pritom mal este priblizne minutu do odjazdu - po zlych skusenostiach som si to zacal castejsie kontrolovat. Vo vacsine pripadov som na zastavke skor a ked oznacujem listok, viem kedy ma spoj odjazd a cas je tam o minutu menej, alebo aj na papierovom listku, potom to sledujem a este urcity cas je tam stale o minutu menej, takze to nie je len niekolko sekund skor. Taktiez niekedy porovnavam cas odjazdu z mobilneho CP s casom na zltej krabicke a na niektorych spojoch / niektorych zastavkach bezne opustaju zastavku o 1-2 min. (priblizne) skor.
Ja nikdy nekritizujem pokial spoj meska, urcite nie vodicov, kedze za to moze zapcha alebo zly CP, nie vodic, ale ak vodic opusti zastavku skor, to je len jeho chyba a zlyhanie a to by sa urcite stavat nemalo.
Uz som tu o tom pisal viackrat, volal som aj na dispecing DPMK, vsimol som si ze niektori vodici uz cakaju, ale stale niektori odchadzaju zo zastavky skor, o minutu aj o dve.
Zastavka napajadla, 19ka mala odjazd 16:14, o 16:13 prefrcala cez zastavku, ani nezastavila, bol som na druhej strane cesty, takze by som to kludne stihol, na zastavke nikto nebol, mal som smolu. Nasledne asi 2 min. stala na cervenej par desiatok metrov od zastavky.
Volal som na dispecing, vraj to nie je mozne, ale preveri, ze vodici maju na displeji presny odjazd, povedal som ze o tom viem a ze som osobne videl ako mal vodic na tom displeji minutu ci dve a napriek tomu odisiel zo zastavky.
To je tak tazke pockat na nulu, ked je tam aj to farebne zvyraznenie - navyse na prvej zastavke? Ak si potrebuju nadchadzat, je to problem cestovneho poriadku, ten je tiez problemovy, je tak tazke ho prerobit, ci len opravit, aby vodici neboli nuteni sa nahanat?
19ka smerom na konecnu Napajadla bezne meska 10 minut aj 10 zastavok pred konecnou, aj 17ka na stanici, 10 minut, stalo sa mi to viackrat, aj mimo spicky.
Zda sa to ako banalita, jedna minuta - ano, niekedy sa da prist na zastavku skor, ale niekedy nie - cestou z prace, skoly, obchodu (s plnymi taskami) to nejde, rovnako aj ked si naplanujem cestu, mam rezervu na prestup 10 minut, jeden spoj meska 9 a pol minuty, dalsi opusti zastavku len o 1 minutu skor a mozem cakat 20 aj 30 minut a niekedy oznacovat dalsi listok casto iba na 1 ci 2 zastavky(!), stava sa to casto, alebo si to nevsimnem, alebo risknem a este zaplatim pokutu, len kvoli tej 1 MINUTE o ktoru opustil vodic zastavku skor!
Mesto chce aby ludia viac vyuzivali MHD, ale taketo praktiky skor ludi odradzaju.
Poobedné výjazdy na Linke 54 cez dni školského vyučovania
54015: začína o 12:48 na zastávke D.H., miestny úrad smer Madridská
54025: začína o 13:56 na zastávke Madridská
54035: začína o 13:36 na zastávke D.H., miestny úrad smer Madridská
54045: začína o 12:26 na zastávke KVP, kláštor smer Alejová kolečkom na L34 a následne na L54 z KVP,kláštor o 13:24
54055: začína o 13:05 Gymnázium Opatovská smer KVP, kláštor
54065: začína o 13:29 Gymnázium Opatovská smer KVP, kláštor
Keď je toho na mňa v zadnej časti busu priveľa (smrad alebo krik a zároveň očividná jazda skupiny bez zaplatenia), čo robí nepríjemnú jazdu pre nás ostatných, ktorí platíme, zvyknem slušne poprosiť vodiča, či by neposlal preč zapáchajúcich tmavších cestujúcich, ktorý asi nemajú lístky . Doteraz vodič situáciu stále obratom vyriešil a celá skupina musela vystúpiť. Ale minule mi jeden vodič ešte predtým povedal, že to som mohol urobiť aj ja. Ale ja som iba cestujúci. Čo tým asi mohol myslieť?
Buď tie pravidlá vymýšľal úplný diletant, alebo je to z nejakého dôvodu (čo bude pravdepodobnejšie) a môžeme si domýšľať z akého...
Malý autobus zožerie 25 litrov nafty. Vieme koľko nabehá za deň a že reálna spotreba má ďaleko od oficiálnej, takže 20000 litrov nafty za rok rozhodne nie je problém dosiahnuť. A na vyťažených spojoch, pri zapnutej klíme bez problémov omnoho viac. Za osemročnú papierovú (reálne dlhšiu) životnosť tu máme státisíce spálenej nafty. A to je len jeden malý bus. Kritérium fakt za jeden bod zo 100...
Inak... To kritérium samo o sebe je akési divné... "Prevádzkové náklady na emisie"? Tak buď sú to prevádzkové náklady vozidla, alebo množstvo vyprodukovaných emisií na určitú vzdialenosť, nie snáď?
Jasne. To je tá kvalita obstarávania. To sú tie istoty.
Veď je jasné, že prevádzkové náklady vozidla počas predpokladanej životnosti tvoria dôležitú časť celkových nákladov na prevádzku vozidla. Načo potom vôbec takto kritérium stanovili? Kvôli sebe, či kvôli EÚ? A toto nám EÚ zožerie aj s navijákom? Toto hranie sa na obstarávanie?
Včera som po dlhšej dobe použil MHD, konkrétne L27 s #3534 večer. Infosystém hlásil zastávky až po zavretí dverí a odchode busu ... veľmi prínosné najmä pre cudzincov ...
Minule sa tu niekto rozculoval, ze auta nezastavuju za elektrickou na Spolocaku. Dnes tak presiel okolo elektricky klbovy autobus a za nim este aj dispecer DPMK! A nie, ze nikde nikoho, ale fakt dost vela ludi tam bolo.
Názov zákazky: Nákup VYSOKOENVIROMENTÁLNYCH nízkopodlažných autobusov
Prevádzkové náklady na emisie CO2, NOx, NMHC, tuhé častice počas životnosti vozidiel - Relatívna váha: 1 bod
Kritériá vyhodnocovania: Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka
Čo sa týka ešte toho požiadavku, presne preto časti ako Myslava nepodporujú redukciu mestských častí, keďže cez nejaké zastupiteľstvo v spojení s KVP by to nepretlacili. Na druhej strane mesto nie je schopné za 19 rokov vyriešiť tento problém, takže aj na druhej strane je časť pravdy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt
Malý autobus zožerie 25 litrov nafty. Vieme koľko nabehá za deň a že reálna spotreba má ďaleko od oficiálnej, takže 20000 litrov nafty za rok rozhodne nie je problém dosiahnuť. A na vyťažených spojoch, pri zapnutej klíme bez problémov omnoho viac. Za osemročnú papierovú (reálne dlhšiu) životnosť tu máme státisíce spálenej nafty. A to je len jeden malý bus. Kritérium fakt za jeden bod zo 100...
Inak... To kritérium samo o sebe je akési divné... "Prevádzkové náklady na emisie"? Tak buď sú to prevádzkové náklady vozidla, alebo množstvo vyprodukovaných emisií na určitú vzdialenosť, nie snáď?