IDS v Kosiciach je momentalne uplne mrtva tema? Lebo posledne clanky co k tomu nachadzam su par rokov stare a podla Googlenia to vyzera tak ze ORID vlastne nerobi vobec nic.
Mozno by pomohol jeden mail pre vyhukaneho pana primatora ze nie je dovod davat pauzu v rko tratiach ktore uz su rozbehnute uz tam vela netreba, je potreben to cele dokoncit nechapem čo spekuluje...
No čo, aspoň bude mať TaškentWagenTeam dostatok argumentov, prečo nebude na tie svoje zázraky brať do úvahy záruku.
A takto naprojektovanej električkovej trati na THC zaradenej do "oddychovej zóny" treba len a len tlieskať. Z hľadiska MHD je to asi jediná vec, ktorú za aktuálne voloblbné obdobie nedomrvili.
Po MET doprajú Košičanom oddych
Priznal, že aj on ako šofér vníma dopravné obmedzenia súvisiace s rekonštrukciou tratí.
„Po jej dokončení si Košičania zaslúžia časový oddych od ďalších podobne veľkých a komplikovaných investičných akcií, ktoré výrazne zasahujú do života mesta a prinášajú dramatické dopravné obmedzenia.
Vyhúkaný, nikým nezvolený primátor to volá "dopriať oddych", ja tomu hovorím, že na Jazero, Barcu, Alejovú a pomalodráhu sa idú vykašľať... Veď na východe aj tak nič nie je ?
ak neberiem do uvahy ze elektr. vyzbroj a s nou spojene parametry Tr,boli pocitane na 750V ,tak na tych 600V sa Tr. do pohybu da /nemam na mysli "ostru" prevadzku na linkach/
Riadiaci,reg. sa odblokojuje pri nap.vyssom ako 250V, v BPE ,rozbeh pom.motora a strata napatia rovnako tak budu funkcne,tyristorova regulacia rovnako tak.
600V=. Pre Ukrajincov žiadny neprekonateľný problém.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor