Ale nie, tak som to nemyslel.
Otáčanie náhradných autobusov by aj tak bolo na Moldavskej (kvôli iným prestupom ako z X na električky - napr. od Terasy do Šace alebo Moldavy).
A ak tam nebol zvesený trolej, tak sa to určite dalo nejak dočasne poprepájať, aby to fachčilo.
Ale už je to jedno.
Nejedná sa len o výmenu stĺpov a trolejového vedenia na Bardejovskej, ale o kompletnú výmenu káblovačky v celom napájacom úseku Dopravný závod, čiže až po úsekový delič pred kruhovým objazdom. Preto sa tam nejazdí.
Všimol som si že pri TUKE spustili preferenciu. Vie niekto ako sú na tom ostatné križovatky okrem tej pri pošte a pri plavárni? Dávnejšie sa vraj testovala pri radnici a pri krajskom súde. Nechalo sa to tak alebo sa dočkáme spustenia?
K funkčnosti jedna otázka, ako je to v križovatke kde môže električka ísť viacerými smermi? Je preferencia nejak viazaná na polohu výhybky alebo sa naraz/postupne pustia všetky smery? Celkom ma táto problematika riadenia križovatiek zaujíma, dá sa o tom niekde dozvedieť viac alebo sa nejak dostať bližšie k tejto práci? Vďaka
Podľa mňa, je prestupný uzol SOŠA viac vyhovujúci hlavne pre otáčanie autobusov. Na Moldavskej je viac miesta. neviem si predstaviť otáčanie klbákov v križovatke Bardejovská x Tr. SNP. Otáčať by sa najskôr, museli chodiť do umývárky. Druhá vec je napájanie. Úsekový izolátor sa nachádza na Tr.SNP oproti vchodu na športové gymnázium. Neviem presne ako to je (kto má viac info opravte ma), ale kvôli výkonu prác na Bardejovskej je pravdepodobne vypnutý prúd pre tento úsek po izolátor.
Nezmysel by to nebol:
a) električka by zostala použiteľná pre podstatne viac ľudí (Luník VII, sever Luníka VI, DPMK, Billa);
b) prestupy z Terasy na Jazero a do USS a späť by boli rýchlejšie tak o 3-4 minúty.
Aj nad zastávkou električiek resp. tesne južne pod ňou?
Veď to je úsek, ktorý sa má celý ešte len robiť na budúci rok, tak načo by sa tam dával trolej dole aj teraz?
Chodím síce tade občas, ale nenapadlo ma zdvihnúť hlavu...
Pozitívny prístup k životu je síce pekná vec, ale v danom prípade by bola namieste skôr ostrá výčitka ako pochvala. Už dopredu malo byť zodpovedným jasné, že do sedmičky sa po zavretí Terasy a ďalších komplikáciách (prestup až za „za rohom“ na Moldavskej, ešte 1 prestup na Maratóne - bolo to nutné?) a po presmerovaní štvorky (bolo potrebné?) presťahuje kopa ľudí predtým cestujúcich štvorkou a najmä deviatkou. Takže dlhé električky mali byť na sedmičke od začiatku septembra a nie až od začiatku novembra. A na druhej strane sa mi zdá, že na súčasnej šestke (čo je vlastne viac deviatka...) sú dlhé električky zbytočné.
Záleží, že kde človeka zaradia, keˇd nechce robiť trhané, dostane sa aj cez víkend do roboty, ak kolegovia zbierajúci príplatky nemôžu. Sviatkov minimálne, cez víkendy máločo, ak už tak párhodinové železiarne.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
cedin
Otáčanie náhradných autobusov by aj tak bolo na Moldavskej (kvôli iným prestupom ako z X na električky - napr. od Terasy do Šace alebo Moldavy).
A ak tam nebol zvesený trolej, tak sa to určite dalo nejak dočasne poprepájať, aby to fachčilo.
Ale už je to jedno.