Napľuť do xichtu tomu, čo toto vypustil von. Tí ľudia nemajú chrbtovú kosť, kradnú z verejného a ešte takto nechutne klamú. Až mi je zle z toho. Škoda, že je to (ne)kompetentným kontrolným orgánom jedno, ale tak už to v Slovakistane chodí. Dúfam, že sa tí páchatelia z magistrátu a podniku budú smažiť v pekle.
Ďalší rozvoj trolejbusovej dopravy je možný iba v prípade, ak na nevyhnutné investície bude možnosť čerpať fondy EU.
Táto možnosť bola cielene odmietnutá! Alzheimer súdruhovia???
Autori dokumentu odporúčajú pripraviť pre Košice projekt duobusov – teda vozidiel, ktoré sú poháňané alternatívnym pohonom napr. akumulátorovým, resp. dieselovým.
SOR Libchavy nič také nevyrába. Čo s tým súdruhovia???
Vo väčšej miere by sa mali využívať aj elektrobusy, ktorých má DPMK 5.
Pokiaľ to vrhne na naše exTrolejbusy ešte horšie svetlo, tak v Bystrici budú mať aj 350%-ný podiel, ňe probľem. To je rovnaká štatistika, ako jeden nemenovaný raz zistil, že sedmička chodí v rannej špičke poloprázdna.
Akym sposobom su ovladane nove vyhybky? Vodici vsetkych troch elektriciek co som videl dnes na stanici ich prehadzovali rucne. Je tam klasicky elektromagnet, ci v obratisku sa budu ovladat rucne tak ako predtym, pripadne inou technologiou?
To, že sa vyberú ukazovatele, ktoré ukážu, že trolejbusovú dopravu treba zrušiť, ma neprekvapuje. I keď po tých pár číslach stále nemám tento pocit, že je to nevyhnutné. Vzhľadom na špecifickosť našej trolejbusovej siete by sa v prvom rade mali porovnávať náklady na vypravenie autobusu a trolejbusu na linky 71 a 72. Keď chceme dokázať, že trolejbusy sa neoplatí prevádzkovať, tak nech sa to ukáže na konkrétnej situácii v Košiciach. Prečo nikde nevidieť takéto porovnanie? Lebo by sa ukázalo niečo iné, čo si praje vedenie mesta?
"Utlmiť prevádzku trolejbusov odporúča aj Stratégia rozvoja dopravy, ktorú si dalo vypracovať mesto Košice. Autori dokumentu odporúčajú pripraviť pre Košice projekt duobusov – teda vozidiel, ktoré sú poháňané alternatívnym pohonom napr. akumulátorovým, resp. dieselovým. Vo väčšej miere by sa mali využívať aj elektrobusy, ktorých má DPMK 5."
Presne to, čo som tu ráno spomínal... Štúdia poohýbaná a poskrúcaná tak, aby to sedelo do výjavu hnusných a drahých trolejbusov.
Tie autobusy sa nakupili ucelovo, bolo jasne, ze Duha bude mat problemy s dodavatelmi a terminmi, preto aj ta zmluva bola tak napisana, aby nemusela platit ziadne penale a zaroven nesmel nastat vysoky vypadok spojov, lebo by si to ludia vsimli, takto rekonstrukciu prezili s mensim vypadkom, aj tak dostali na tych cestach viacere busy riadne zabrat a za par rokov ich bude treba vyradit, ale to uz budu ini ldia pri moci a bude nakradnute.
Načo sa budú skrývať, veď ich odhalia prakticky hneď. Rozhodne to ešte "zvyšuje" úroveň diskusií pod článkami, beztak je to 99% trepanie o ničom alebo stále o tom istom, presadzovanie svojej "pravdy", či vzájomné urážanie sa. Aspoň je sranda...?
Tí trollovia sa už ani neskrývajú, viď nick. Už žiadne Blato alebo Vojáček. Na magistráte zistili, že ľudia sú takí blbí, že stačí aj nick Pjotroll ?
Pozdravujem zapredancov, ktorí si takto privyrábajú touto podradnou brigádou. 14%-tná nezamestnanosť robí svoje a donúti ľudí ku kadejakej úchylnosti. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej, že ano...
Tunel chystaný na ľudí
Kto sú ľudia čo zachraňujú trolejbusy? No predsa tí, ktorí prihrávajú biznis firmám, ktoré ich za to platia. Marek Toth ma prepojenie na podnikateľa M. Kluknavu, ktorý ma opravárenský monopol na náhradné diely. A ultrakazivé trolejbusy za ktoré sa tajtrlíci bijú do hrude sa budú po každej smene opravovať aspoň za 5000€. Ročne 365x5000...
mínus Reagovať | 10 Pjotroll
25.11.2015 9:22 | Oznám správcovi | Odkaz
Možno sa časť z toho dočká realizácie. Rušenie trolejov určite... Linkové vedenie sa zmení zrejme tiež, že ako, to už je otázka. Čím to ostatné v štúdii bude finančne a realizačne náročnejšie, tým skôr to vyšumí do stratena. Ako vždy, robíme pre ľudí! Svojich...?
Trolejbuska je mŕtva. Treba sa "poďakovať" všetkým, čo sa na jej likvidáciu len mlčky prizerali a ešte "viac" tým, ktorí k tomu aktívne prispeli...
...A treba sa poďakovať tým, ktorí za ňu aktívne zabojovali a sú za to dnes na čiernej listine u časti top manažmentu DPMK a možno aj mesta...
To nie je záver štúdie, lebo štúdia nebola len o trolejbusoch. Skonštatované bolo, že sa nakúpil zbytočný počet autobusov, ktoré neskutočne predražujú prevádzku MHD (treba nájsť zodpovedných). Ďalej, že sa TD systematicky zanedbávala až do vyslovene katastrofickej situácie (treba nájsť zodpovedných). A nakoniec, že mesto neprejavilo záujem o NFP, keď mohlo (treba nájsť zodpovedných). V súvislosti so strašnou finančnou podvýživou na nové vozidlá mesto z vlastného vrecka nemá. Na základe sa navrhlo, čo sa navrhlo. Žiaľ, Raši and Co. sa k tomu teraz postavia tak, že je to len ďalší dôkaz do ich skladačky o tom, aké sú trolejbusy zlé a nevýhodné.
Trolejbuska je mŕtva. Treba sa "poďakovať" všetkým, čo sa na jej likvidáciu len mlčky prizerali a ešte "viac" tým, ktorí k tomu aktívne prispeli... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bjorn