Sranda je, že projektová dokumentácia MET vykazuje identické symptómy. Pár zlepšení a k tomu nemysly, nemoderné až zaostalé riešenia a konzervácia doterajšieho stavu.
No nič, tak snáď o 20 rokov sa podarí zosmoliť niečo kvalitné. Dovtedy bude treba pretrpieť výčiny sudopáckych inžinierov (pochybujem, že to, čo kreslili do projektov, si boli predtým pozrieť v teréne).
Keď na sto metroch nájdem sto nedorobkov a fušerín, niekde asi bude problém. A že to nie je dokončené... Mnohé z nich už samozrejme nik opravovať nebude. Nebudú to predsa pred voľbami celé rozrypávať znovu.
...v podstate ani nemá význam sa zapodievať takýmito malichernosťami. Projekčne nedotiahnuté veci a niekedy vyložené nezmysly sú oveľa horšie. Na každej jednej zastávke sa nájdu...
Si neobjektívny! Je to absolútne najmodernejšia a najrovnejšia trať s absolútne najmodernšjšími LF2+ (vidíš, ešte aj + to má!!) ? ?
A teraz vážne - je to naozaj zlé, vidno to veľmi zreteľne aj voľným okom (netreba teleobjektív) aká je tá trať krivá do všetkých strán. Hold, podbíjanie nie je pre srandu.... ?
V Kosiciach tolko zapch zase nie je a casto su sposobene nehodami, ci uz na moste VSS, Opatskom ci Amfiku. Hlavne THC by fakt potrebovalo druhy vyjazd zo sidliska, aj keby na Hlinkovej vznikli carpool pruhy pre taxi/bus/viac ludi v aute, tak by to nebolo na skodu. Suhlas, ze nejake zachytne parkoviska by sa zisli, len co by ludi vozilo do mesta dostatocne rychlo a pohodlne?
Ja neviem, ale cital som nedavno, ze sa planuje tunel Watsonova-KVP? Co je na tom? Nejake mapky a pod niesu?
no bohuzial, mesto ma malo vstupov do samotneho "centra" z jazera - most vecne upchaty aj v smere do mesta.
ak to niekto skusa cez palackeho - dopadne rovnako, po 7-15 zapchy
ak to niekto skusi cez mier - opat rovnako..
Proste, sever okolia Kosic ide cez mier, Furca asi hlavne Palackeho + vychod okolia KE, a juh okolia KE chodi autom cez jazero. Tri "vpusty" do mesta su malo, a hlavne, ked ide o dvojprudovky.
Proste, tu nepusti to, ze tam musia dorobit pruhy, a pri zastavanych castiach, pocte mostov si nieco take neviem predstavit. Jedine urobit nieco co sa chcelo na jazere, ze napr cesta od Palackeho po pod Furcu bude rano jednoprudova, a druhy lavy pruh sa rano vyuzije od benzinky ako treti pruh kde budu auta ktore budu na semafore pri auparku odbocovat dolava. samozrejme, toto sa da zrealizovat, aby dany pruh raz sluzil pre cestu tam, a raz pre cestu naopak. A urcite by to nebolo take drahe, ak sa na tom nikto nenabali. To iste by sa mohlo urobit na ceste od OD Mier po krizovatku pod furcou - jeden pruh v smere od OD mier by sluzil ako opacny uz od HM tesco, pre auta na mieri odbocujuce dolava. Ved rano je protismerna cesta nevytazeny, poobede naopak. Proste, na zaklade intenzity dopravy menit smer.
Prestavbu cesty od HM Tesco na trojprudovu si predstavit neviem, kosicania sa proste pred mostom ktory prrestavany isto nebude radit zipsovo nevedia /ukazalo sa to cez rocnu rekonstrukciu trati/ do dvojprudovky z trojprudovky, a potom naopak. mostov je tam privela, bohuzial aj aut. Cestou ostava vybudovanie akychsi P+R parkovisk, ved clovek co ide 5km vzapche spali ovela viac benzinu ako da za MHD. Lenze potom opat, ak ide MHD chce prist nacas, a to bez BUS pruhov nejde. Tie by vsak spolu s troma pruhmi /jeden premenlivy v opacnom smere/ mohli fungovat..
Realita je taka, ze vsetky tri vstupy do mesta z vychodu su rano upchate, a je na nich velka zapcha bezohladu na cokolvek inde. Pocet aut projektovanych na tieto cesty davno prekrocil to, na co projektovane boli. Tam by mala byt 4 prudovka, az po amfik.
Tak to ste na zlej adrese. Tu to nevyriešime. Sťažnosti na toto treba smerovať Mestskej polícii, magistrátu, starostom MČ aj DPMK... Ale inak súhlas s postrehom!
Kam ti ludia zmizli? Do centra ludia sli nadalej, len si nasli alternativny sposob dopravy. Keby taketo extremne zapchy boli na Hlinkovej v priebehu tyzdna by sa dopravny prud radikalne zmenil.
Ísť počas rekonštrukcie mesta do centra autom, by bola samovražda, takže porovnávaš neporovnateľné. Musím súhlasiť s názorom, že BUS pruhy sú super, ale nie na Hlinkovej. Tento úsek je zlý už teraz a v budúcnosti sa len zhorší, keďže je súčasťou vnútorného okruhu mesta a neexistuje reálna šanca, žeby ho niekedy mohol nahradiť severný obchvat. Znížiť počet pruhov na polovicu na už teraz preťaženej komunikácii s nadmestským význanom proste nemôžeš. O tom by sa malo uvažovať pri uliciach ako Štefánikova, Trieda KVP, Moskovská trieda, tam ale verejná doprava de facto obmedzená nie je. Ak bude v Košiciach ekvivalent Blanky, potom sa môže začať uvažovať o škrtaní pruhov na tak významných komunikáciách, inak by to narobilo viac škody, než úžitku.
Uplne prakticky priklad. Sturova ulica. Pocas reko sa z 2+1 stal jeden pruh. Intenzita IAD sa zminimalizovala.
Ok, rozsiris hlinkovu napr na 3+1 v jednom smere. Dosiehnes tym akurat to, ze tam pojde este viac aut a kapacita krizovatky na mieri proste nepusti. Kolona bude rovnaka.
1. mat - ano netusim, kde je sever, pisal som to aj v tom duchu, tak sa hned nenavazaj.
2. bus pruhy mozu byt urrobene, tam kde je trojprudovka, alebo nie taka intenzita dopravy ako je na tom useku. ano, v prahe to funguje, ale, pozri sa kolko je tam aut. na hlinkovu to dat je samovrazda, ved tie auta by tam stali 2x viac a NEVER tomu, ze polka ludi pojde busom. bullshit. ja tiez chodim casto autom, a niekedy proste nieje mozne vybavit pracovne veci busom, lebo to co vybavim za 8h prac dobu by som busom vybavoval tri styri dni,
mysli aj na inych, a potreby inych.
bus pruh je OK, ale nie na useku, kde su polhodinove zapchy uz DNES!
toto neschvali nikto, ani policia ani nikto dalsi. sposobilo by to dopravny kolaps. ako pisem, mesto by malo riesit rozsirenie ciest na 3 alebo rovno 4 pruhy, lebo tie 2 UZ davno nestacia. to je opat riesenie ako dialnica BA trnava.. ta dame 3pruhy a zadarmo, zrusime odstavny.. ta opat, dame bus pruh a zadarmo... si jak nasi politici.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
monoblok