Prečo reflektovať na prehnané nároky zopár jedincov? To dobry, nam vydumany zapadňarski luxuš netreba...Nam praveže treba jednoduchu, masivnu a bezudržbovu techniku, ta ňéééé... ?
Ale toto je dlhodobý a v našich pomeroch asi večný problém:
— plne NP električky nám netreba, lebo však čo sa majú teľatá čo prechádzať po voze hore-dolu,
— klimatizáciu netreba, lebo z nej bolí hlava,
— 30+ metrové električky nám netreba, lebo nemáme koho voziť,
— predjazdné koľaje pod mostom VSS netreba, tak ich pre istotu ideme zrušiť,
— konečnú na Staničnom námestí nechávame tak, ako je, lebo tak to bolo dobre 40 rokov,
K tým spackaným oblúkom a výhybkám by som ešte doplnil splete. Je až trestuhodné, že sa nikde žiadna spleť minimálne pred križovatkami nepoužila! Ruky dolámať tomu expertovi, kto toto opomenul. Všade vo svete je to už roky štandard, v Košiciach o to nikto ani len nezakopne.
..chcel si povedat o nic lepsie ako u nas,aj ked na duhacke spackaniny to ajtak ani zdaleka nema ? a za dalsie v hlavnom meste maju aspon moderne plne nizkopolazky s klimou ktore my tu zial neuvidime zrejme ani dalsich sto rokov.. ?
Ved prave toto je problem. Upravovali sa obluky, zmensovali polomery a davali od seba dalej kolaje kvoli tram-trainu a zadrbu tam 15km/h v obluku. Ked sa robi tak poriadne. Lenze to by sme nesmeli byt v kosiciach
Žiadna rarita to nie je, oblúk s polomerom 1100 metrov na necelých 47 metroch nie je nič strašné, fotka je urobená veľkým zoomom, ktorý extrémne skracuje vzdialenosti. Návrhová rýchlosť v oblúku je 50 km/h.
To viem,ja len ci sa nevie nieco nove v tejto suvislosti,lebo som si vsimol,ze na Sturovej samozrejme je natiahnute trakcne pre Elektricky,ale vsimol som si aj delic na trolejbusy tak ci nahodou..hoc je pravda.ze droty mozu byt qj bez toho nakolko su reci a reci?
fotky skresľujú ? je to vo výkresoch tak ako píše tbus
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bjorn