No tak cestujúca verejnosť je až na n-tom mieste v pohľade politickej reprezentácie mesta
Keby nebola požiadavka EÚ na rozvoj verejnej dopravy, ktovie ako by sa to na našom milom Slovensku vyvíjalo . . .
Je to samozrejme kvôli vybočovaniu vozidiel v oblúkoch. To sa ale dalo vyriešiť tým, žeby bolo obratisko kruhové, bez priamych úsekov.
Taktiež si všímam - nástupné/výstupné ostrovčeky a ich dĺžka. Týmto sa znemožní spriahanie vozov do súprav. To už bol taký problém natiahnuť to o tie 4, resp. 12 metrov?
M. Remeta pre Haluz Dnes na to reagoval: "Mierne deformácie obrubníkov spôsobili extrémne horúčavy, stavba je však stále rozpracovaná a nie je ukončená! Do termínu odovzdania budú všetky nedostaky odstránené v súlade s projektovou dokumentáciu". Hovorkyňa magistrátu Linda Šnajdárová ešte doplnila vyjadrenie magistrátu v zmysle toho, že spomínané obrubníky sú v skutočnosti rovno, len neúnavní kritici neustále nazerajú na všetko svojou jednostranne pokrivenou optikou a pripaľujú si na projekte svoje politické Špaky. ? ? ?
V Česku sa do nových vozov MHD dávajú väčšinou práve plastové sedačky (bol pokus aj s drevenými). Zas tak nepohodlné nie sú a čo sa týka udržby a hygieny, tak sú voči čalúneným absolútne neporovnateľné. No a tá podobnosť s kultovými Tatra sedačkami... Prečo nie? Nevyzerá to zle, mne sa to páči. Navyše to aj ladí s exteriérom (na ktorom si tú žltú ale mohli odpustiť).
Máte niekto odhad, koľko môže DPMK dostať za jeden voz T3 v kovošrote?
(Možno by som si to zrátal aj sám, keby som vedel hmotnosť kovov a výkupnú cenu.)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Granite01
Keby nebola požiadavka EÚ na rozvoj verejnej dopravy, ktovie ako by sa to na našom milom Slovensku vyvíjalo . . .