Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Granite01 #77222:
Maršrutky a IAD... ?
Reakcia na: Crossfire #77225:
No ved aj samotne cuvanie s T3 bolo neskutocne 😃
Reakcia na: Zberatel #77224:
pohoda .. aj s dvojickou T3 na teba do obluku cez vyhybku nacuvam ? ?
Reakcia na: Bjorn #77219:
spriahanie vozidiel v oblukoch nie je dovolene ale pokial ide o vynimocny pripad tak sa spriahnu aj v obluku ziaden problem ...
Reakcia na: Tatranka #77221:
O klienta je postarané až-až. Už len keď si vezmeme také ibalginoidné snahy o odstránenie chronických bolestí hlavy tunajšej populácie ?
Reakcia na: Tatranka #77221:
No tak cestujúca verejnosť je až na n-tom mieste v pohľade politickej reprezentácie mesta 🙂
Keby nebola požiadavka EÚ na rozvoj verejnej dopravy, ktovie ako by sa to na našom milom Slovensku vyvíjalo . . .
Reakcia na: veteran #77220:
Pritom ide o veľmi zásadnú vec z pohľadu klienta, čiže cestujúcej verejnosti.
Reakcia na: Bjorn #77219:
Zastávkové ostrovčeky sú najdovrzanejšia časť projektu IKD a aj črtajúceho sa METu. Dosť blbé, keď na jedno pozitívum nájdem 5 nedoriešených vecí.
Reakcia na: myslavcan #77218:
Je to samozrejme kvôli vybočovaniu vozidiel v oblúkoch. To sa ale dalo vyriešiť tým, žeby bolo obratisko kruhové, bez priamych úsekov.

Taktiež si všímam - nástupné/výstupné ostrovčeky a ich dĺžka. Týmto sa znemožní spriahanie vozov do súprav. To už bol taký problém natiahnuť to o tie 4, resp. 12 metrov?
Reakcia na: Tatranka #77216:
Ja som si toto zakrivenie výstupiska všimol už dávnejšie v nákrese http://imhd.sk/ke/media/mn/00000993/Planovane-modernizacie-elektrickovych-trati-MET-a-Integrovany-dopravny-system-IDS-IKD-Obratisko-Stanicne-namestie-2014.pdf
Ale vtedy som si myslel, že to je len chyba zobrazenia, alebo opticky klam...
Reakcia na: Bjorn #77213:
To bol fór...?
Reakcia na: myslavcan #77215:
M. Remeta pre Haluz Dnes na to reagoval: "Mierne deformácie obrubníkov spôsobili extrémne horúčavy, stavba je však stále rozpracovaná a nie je ukončená! Do termínu odovzdania budú všetky nedostaky odstránené v súlade s projektovou dokumentáciu". Hovorkyňa magistrátu Linda Šnajdárová ešte doplnila vyjadrenie magistrátu v zmysle toho, že spomínané obrubníky sú v skutočnosti rovno, len neúnavní kritici neustále nazerajú na všetko svojou jednostranne pokrivenou optikou a pripaľujú si na projekte svoje politické Špaky. ? ? ?
http://lh3.googleusercontent.com/-TkOizCfDnkU/Vd4SnQcbynI/AAAAAAABuHw/hfaCnSPry04/s400/IMG_8722.JPG

Vidím dobre, žiadna spleť? Bude vôbec niekde nejaká, či všade len obyčajné výhybky?
Reakcia na: Tatranka #77210:
V Česku sa do nových vozov MHD dávajú väčšinou práve plastové sedačky (bol pokus aj s drevenými). Zas tak nepohodlné nie sú a čo sa týka udržby a hygieny, tak sú voči čalúneným absolútne neporovnateľné. No a tá podobnosť s kultovými Tatra sedačkami... Prečo nie? Nevyzerá to zle, mne sa to páči. Navyše to aj ladí s exteriérom (na ktorom si tú žltú ale mohli odpustiť).
Reakcia na: Tatranka #77210:
No ja som v Čechách počul zaujímavé vlastnícke súvislosti medzi TaškentWagenTeamom a Škodou ?
Škoda sa nakazila od TWT alebo podľahla tlaku po nostalgii u Pražanov? ?

http://www.k-report.net/foto/i012698.jpg

Odkaz na tradičné laminátové sedačky Tatra je asi čiste náhodný ? ? ?
Reakcia na: mi.v #77208:
Pred pár rokmi to pražský dopravný podnik to odhadol na približne 50.000 Kč, čiže asi 1800 € za voz.
Reakcia na: Bjorn #77192:
Máte niekto odhad, koľko môže DPMK dostať za jeden voz T3 v kovošrote?
(Možno by som si to zrátal aj sám, keby som vedel hmotnosť kovov a výkupnú cenu.)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.