Suhlas, termin je az kolaudacia a prevadzka v decembri 2015, takze tiez nepovazujem 28.9. za konecny termin. Navyse sa nejake nedorobky podla mna ani nebude doriesovat, jednoducho sa to zklolauduje v stave ako to budu stihat a hotovo, ze niekde trci kabel ci existuje nezaizolovane elektricke zariadenie sme si uz v Kosiciach zvykli, takze sa nad tym ani nebudeme pohorsovat a jednoduchsi spoluobcania este vytesovat, ako krasne sa o nas magorstrat stara a aku kvalitu nam do cestovania prinasa.
Nič nebude chýbať v novom balíku... Ak sa IKD a MEU nestihne dokončiť, skolaudovať, vyfakturovať, schváliť a vyplatiť do konca roka, tak to EÚ nepreplatí a zaplatíme to my Košičania z rozpočtu mesta. Nový budget na roky 2014-2020 ešte akoby ani nebol, vôbec sa ešte nezačal čerpať. Už začaté projekty a stavby sa nemôžu len tak prenášať do nasledujúceho obdobia.
Som zvedavy na to, ze ci tu rekonstrukciu stihnu dokoncit/ odovzdat v stanovenom termine... Ak nie, tak bude viac-menej iste, ze o p€n€zi prideme (to by bol pekny prußer) ?
Proste chcú vydolovať "staré peniaze" a na nové programové obdobie siahnuť v ďalších rokoch. Nevrhnú sa predsa na celú tortu, keďže ešte nevyžr... nedojedli načatú.
Veta: "O žiadne peniaze neprídeme," si s vetou "Ak sa tak nestane a nejaký úsek by sa náhodou nestihol-> tak sa bude stavba financovať už z nového budgetu 2014 – 2020." protireci a to tak ze ak je to skutocne tak, potom tie peniaze z 2014-2020 mohli byt pouzite inde teda co z toho vyplyva? ze ak sa to nestihne o peniaze prideme.
Trochu to uvediem na správnu mieru. O žiadne peniaze neprídeme, ide len o to, aby sme stihli čerpať € ešte zo starého programového obdobia 2007 – 2013. Aby sa tak stalo -> musia byť všetky úseky skolaudované a vyfakturované do konca tohto roka. Ak sa tak nestane a nejaký úsek by sa náhodou nestihol-> tak sa bude stavba financovať už z nového budgetu 2014 – 2020. Preto sa tak ponáhľajú…..predsa si nenechajú naši urodzení páni újsť 1616537848 pohrabkať peneži ešte z predošlého obdobia. Keď núkajú-> ber; keď bijú -> utekaj. (Škoda, že to druhé sa im, žiaľ, nestane)
To nič, minule som sa šúľal nad, už historickou reklamou, Pragoimexu v jednom železničnom periodiku, konkrétne na prvé Variá. Čosi ako spojenie legendárnej konštrukcie ČKD s budúcnosťou, skĺbené do podoby LF1... Nízke náklady, vysoká spoľahlivosť a hospodárnosť prevádzky. ? ? ? No nekúp to! ?
Možno by pár kúskov mohol Džadoň vycapiť na strechu doktorovi na dom v Barci ako milú spomienku a dar od milujúcich Košičanov za budúcu supermodernú MHD a iné oné... ? ? ?
Ale no... Nesmej sa z Evičky ? TaškentWagenTeam sa už naučil, ako sa montuje klíma. Jednoznačný pokrok. Bariéry a kľukaté uličky ešte nevyriešili, ale to chce proste čas. Ešte tak 20-30 rokov a možno urobia 100% NP voz ?
Pred pár rokmi tiež visela ponuka na odpredaj nadbytočných vozov. Záujem o tieto vozy bol tak enormný, že podnik ich nakoniec rozpílil a predal do šrotu ? Niekto si asi naivne myslí, že to teraz bude iné alebo čo? ?
Pomerne úspešný v odpredaji bol v minulosti pražský dopravný podnik. Porovnajme si ale ako vyzerajú pražské T3 (hoci aj tie s pôvodnou výzbrojou a skriňou) a košické... A aj to jediní záujemcovia boli Rusko, Ukrajina a Severná Kórea ? Jeden voz predali za v prepočte 5000 €, koľko očakáva DPMK, že za tie šroty dostane? A hlavne od koho? ?
A teraz Dúha a výhovorkyňa mesta by mali po vzore vyhlásenia na margo chýbajúcej závlahy "Dopravný podnik musí vymyslieť spôsob zavlažovania" niečo podobné navrhnúť v súvislosti s obhospodarovaním tejto záhradky.
Dúha nám vymyslela sofistikovaný spôsob ako ušetriť na trávnikovom koberci, ktorý je vlastne tá horšia varianta, ako sa všetkých snažia presvedčiť. Nakŕmia holuby osivom, nechajú tam burinu vrámci diverzity životného prostredia. Skláňam sa pred vami, vy zlodeji a ďakujem. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
myslavcan