Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: monoblok #77044:
Netrep kökötiny.
Reakcia na: veteran #77045:
Podkovu na Mercedese?
Reakcia na: 110mat110 #77038:
Musia tam byť, lebo je to Taškentwagen. Tak, ako máš na mercedese podkovu, na audine štyri prepletené kruhy, presne tak máš v Taškentwagene schody, hrby a podesty. A presne toto nám všetci závidia a je to krásny pocit ?

Mimochodom, niečo o povelových vysielačkách:

„Do autobusov neboli kúpené, ale akonáhle skončí dodávka električiek, tak zvažujeme, že sa k tomu vrátime. Softvérovo je to už pripravené. Nevylučujeme, že to bude aj v nových autobusoch.“

Bude to tak, ako so sedadlami v Taškentwagenoch? Prečo sa zrazu chcú k tomu vrátiť a prečo až teraz, keď sa o to začnú zaujímať médiá? Alebo nechcú a týmto ich len odbili? Ako sa písali požiadavky na súťaž, že sa tam takáto bežná vec nedostala? A zrazu ju už treba?

Aspoň vidieť, do akého hlbokého suterénu sme spadli a že zákazník (cestujúci) je len nejaká fiktívna bytosť, v horšom prípade len číslo do štatistiky ?
Aj v metre musia prekonat sirsiu medzeru, kde moze cloveku zapadnut noha ak zle stupi, ale nevidiaci to zvladaju a pomozu nevidiacim nastupit. Ked nevidiacemu niekto povie, kam si ma sadnut a upozorni ho na mensi schod, tak s nim skutocne nema ziadny problem. Snad najnovsie co sa robi je, ze prichodziu linku hlasi oznacnik na zastavke, ale to nemusi vsade fungovat resp ten system trochu blbne, co som videl ukazky.
Reakcia na: tbus #77040:
..."prekoná schod"... áno, to je to... v 21.-om storočí nie je štandardom prekonávanie schodov... Ako som tu už písal, už v roku 1985 v Mníchove jazdila 100% NP električka bez akéhokoľvek schodu... A potom že nemám hejtovať. Mám a sakra oprávnene... a tupým hlavam tu treba dôkazy, ako to má byť a nie ako to je u nás... ❗

A sorry, ale to, že nemajú problémy keď to vidíš ty je úbohý argument... To im nemôžeme ešte viac uľahčiť cestovanie prevádzkovaním 100% NP vozov? A čo dôchodcom? Či tie 4 sedadlá na "parkete" stačia? Nie.. v roku 2015 nie... ? ?

A k tým mojim hejtom... zaujímavé, že proVario sú tu orientovaní ľudia čo boli maximálne v Brne, Ostrave a Miškolci (možno ešte Praha, čo tiež nie je výhra..)... A tieto mestá dávajú ako príklad (že to nám závidia, ako povedal istý pán 😃 )
A ten, čo videl západ (myslím ozajstný západ a naživo, nie na obrázku, tak ten mi vždy dá za pravdu... ?
Reakcia na: veteran #77032:
Róbert Nagy, to je bývalý diskutér 1018, že?
Reakcia na: master5228 #77039:
O tom ze ma nastupovat do NP casti som nic netvrdil. Tym svojim hejtovanim varii vsade kam prides sa len zhadzujes sam.
Reakcia na: master5228 #77039:
Ved nastupi cez predne dvere, prekona ten jeden mega schod uz pri nastupovani a sadne si... nic zlozite. Nemusi sa presuvat cez celu elektricku. Z toho co som si vsimol, tak nevidiaci pri nastupovani problemy nemaju, dokazdu si bez problemov sadnut aj na sedadlo na podeste (fuj, schod).
Reakcia na: tbus #77037:
OMG, tak teba spraviť zodpovedným za pohodlné a bezpečné cestovanie (áno, aj nevidiacich), tak to amen tma...

Ako sa má ten nevidiaci dostať do NP časti (ktorá je aj tak takmer bez sedadiel)? Nevidiaci má nastupovať prednými dverami, ale haha, tieto šmejdy Variá sú vpredu bariérové, takže sa musí interiérom prebíjať... Tvrdíš, že má nastupovať do NP časti, skvelé... Ale má na niektorej zastávke navádzacie prvky, ktoré ho navedú na pozíciu dverí do tej NP časti? NEMÁ! Tak prosím nezhadzuj sa tu... ? ?
Reakcia na: tbus #77037:
Ktore je za vodicom a treba vyst po 2 schodoch ktore tam nemuseli byt.
Reakcia na: veteran #77032:
ja som myslel, že nevidiaci majú vyhradené miesta a nepotrebujú sa turistikovať krížom cez celú električku...
Reakcia na: Iv #77031:
to isté si môže povedať ak niekto cestoval z Námestia osloboditeľov na Vodnú. V súčasnom stave je nereálne, aby mal každý priame spoje tak ako pred výlukou.
Na zastávke Havlíčkova sú staré CP X7 a X9 platné od 10.5.2015... Na prestupný uzol trochu trápne.
Reakcia na: veteran #77032:
Kolko by stala "zastarana" 100% nizkopodlazna elektricka v porovani s nasimi 50% ultra-high-end variami bez klimy za 2,3 miliona?
Reakcia na: veteran #77032:
Ale dá! ? ? ?
Zasa dačo o absolútne najmodernejších električkách:
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7911777/kosicki-nevidiaci-schody-v-novej-elektricke-su-strme.html

„Stopercentne bezbariérové vozidlá by nás stáli neporovnateľne viac.“

Fúha, už len takáto strohá výhovorka? Kde sú ódy o tom, aké moderné technológie to má? Nič, len takto?Byť novinárom, okamžite kontrujem protiotázkou, koľko nás stáli zbytočné elektrobusy a čo všetko za ich cenu mohlo byť. Na toto sa už ale žiadna sprostá výhovorka vymyslieť nedá... ?
Reakcia na: Author #77026:
A čo Prešovská len v jednom smere? Bývať na spodku Furče a pracovať niekde na Prešovskej, tak preklínam podnik do konca výluky, a ani si nenabijem mesačník a chodím pešo keďže je to rýchlejšie ako dookola...
Reakcia na: N/A #77029:
Vdaka za postreh. CP 12 zohladnuje stav s obchadzkou okolo Krajskeho sudu (bola upravena jazdna doba), ale aj s obnovenou zastavkou Slovensky rozhlas. Pri tvorbe CP sa zrejme pocitalo s otvorenim Postovej v povodnom termine.
Ahojte. Komu mám napísať, že v CP L12 je chyba. V cp je uvedené, že stojí na zastávke "Slovenský rozhlas" popri tom po zastávke Hlavná pošta ide priamo cez Alžbetinu ul. do Barce? Drobná chyba ale pre informovnosť cestujúcej verejnosti dosť dôležitá. Ďakujem.

http://imhd.sk/ke/cestovny-poriadok/linka/12/smer/Sebastovce/zastavka/Slovensky-rozhlas/209715378195.html
Reakcia na: Yogi616 #77027:
Ano. Snad sa to nebude hlbkovo rozkopavat

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.