Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ohľadom ďalšieho obmedzena dopravy len toľko, že je to ďalší klinec do rakvy. Už len pár takých klincov a prebujnelá administratíva DPMK sa bude môcť pochváliť svetovo jedinečným, reálnym virtuálnym dopravným podnikom... Navrhujem zmenu v obhcodnom registri SR na VPMK...
Reakcia na: Papyr #708:

Kedze DPMK proti vystavbe co len "halusky" trolejbusovej trate Zel. stanica-Jakabov palac argumentuje tym, ze najprv musi stat nova elektrickova trat Nam. MMM-Zel. stanica, zda sa, ze Tvoj navrh neprichadza do uvahy 😕.

Ked som si na prislusnych miestach zistoval, ci je velky problem urobit naslednu prelozku trolejbusovych troleji, tak vraj ano, pretoze sa udajne do zakladov (priestorovo i organizacne) ma zmenit konecna elektriciek a komunikacii, takze by udajne bolo potrebne celu trolejbusovu trat zniest a postavit nanovo. Tazko povedat, ci este vobec niekedy dozijeme spominanej elektrickovej trate, ktora mala stat uz pred 11-timi rokmi. Je to zacarovany kruh.
Reakcia na: Dopravák #715:
No postupne sa budu kazit tie Solarisy a potom ich fras chyti.:-)
Reakcia na: Papyr #708:
Ha! V Košiciach! A DPMK! Snívaj dál!!:-)
Reakcia na: Vladimír #706:
Neviem či niekto z vedenia DP bol napr. na zastávke NO cez deň a sledoval prichádzajúce spoje z Blšáku L16, L30. Nehorázne ako sú preplnené ( a ktomu jazdia tieto linky Solarisy). No, to sa nedá opísať!
Takže sa môžme tešiť!!

Samozrejme to platí aj v opačnom smere. Nato ani nemyslím. 🙂
Keď už redukcia, tak vrátiť L16A.
Reakcia na: Nodes #709:
Ako som už písal od roku cca 1997 som v trolejbuse hlásenie nepočul. A to dosť často cestujem trolejom.
Reakcia na: J #710:
Ten náskok - Áno on prišiel na Nám. oslob. z náskokom, lenže pokiaľ prišiel na sídlisko už bol s meškaním a v tom to je. Ja mám to šťastie, že keď prídem na NO prídu mi naraz 3 spoje (čítate dobre 3spoje - hovorím o večerných linkách)a ja kalkulujem ktorým budem najrýchlejšie doma. A keďže trolej príde ako 1 pozriem najprv vodiča (- už viem či patrí medzi rýchlejších)a tak sa rozhodnem. Dnes mám "expres" linku a tou je L30. Dnes som išiel večer trolejom z NO a 20 min. trvala jazda na Furču.

Re 712 J: Pozor ,to nebolo rádio čo sa púšťalo v MHD (Trolejbusoch) - to bolo špeciálne vysielanie - reklamné - k tomu patrilo hudobné vysielanie - každý týždeň nová 30 minútovka sa pripravovala
Reakcia na: Dopravák #703:
Niečo podobné už aj mňa napadlo, že by sa ľuďom vo vozoch púšťala hudba, tak ako vo výťahoch či obchodných centrách, ale došiel som k jednému problému. Starí by sa sťažovali, čo za divočiny to púšťajú, mladí by nadávali na ľudovky,...
Jedine, že by sa spravila dohoda s rádiom trebars express a púšťalo to. No to by tiež zase bolo prečo express, prečo nie Fun, či SRo.
Nakoniec som došiel k názoru, že vo voze by malo byť iba: (príklad L93)
otvorenie dverí:
"Hodžovo námestie nasleduje Zochova"
zatvorenie dverí rozbeh:
"nasleduje Zochova, prestup na linky 31, 39, 81, 83, 84, 94, 180"
Kto chce počúvať hudbu nech si donesie walkman alebo discman. 🙂
Reakcia na: J #710:
To mas tak autobus raz za polhodinu tak sa to odrazi na pomere.
Dopravák: Buď rád, že stál na zelenej a nešiel s náskokom. Čo by sme my tu v Bratislave dali za to, aby naši vodiči nejazdili s náskokom, aj za cenu porušenia pravidiel cestnej premávky tak ako to spravil váš vodič.

BM: U vás je pomer MHD verzus IAD 20:80!!!! To nemyslíš vážne?! Ja viem máte široké ulice, ale kam to vopcháte. Myslím toľko áut.
Reakcia na: Dopravák #703:
Vskutku, bolo to zaujimave... Ale , mozno je to len moj subjektivny nazor, ked sme sledovali hlasenia a zapisovali nehlasiacich na poziadanie 1018, mnohi vodici ignoruju pouzivanie hlaseni.
Nechcete postavit trolejbusovu trat v useku Zeleznicna stanica - Blsak? Sak to NIE JE az tolko metrov 🙂 Okolo stanice by sa to nejak dalo prevesit spolocne s elektrickami, aspon niekde 🙂 kilometer pocitajte tak 3 mil. Sk 🙂
Reakcia na: Vladimír #706:
Hej, i ja som zbridzeny.
Reakcia na: BM #705:
Ako som Ti už hovoril osobne, som zhrozený a zhnusený. 30 min. interval v sedle na L16, 18 a 30 je prisilné kafe.
Do pozornosti dávam legendárny opravný vzťah železničná stanica - stará nemocnica - blšaák, ktorý sa vždy riešil posilovými spojmi. V čase, keď som začal chodievať do Košíc, jazdilo sa v sedle medzi stanicou a blšákom každých 7-8 minút a už to som sa čudoval, keď som zistiť, že ešte skôr to bolo 5 minút. Neskôr sa v rámci úsporných opatrení DPMK dopracoval od 7-8 min. k 10 min. intervalu. Plno návštevníkov mesta, ktorí vás sa pred stanicou pýtajú, odkiaľ ide autobus na blšák, a ako sa dostanú k starej nemocnici je už doslova klasika. I tak v eoku 2003 DPMK pristúpil k zrušeniu zachádzania L30 na stanicu, čím vzťah stanica - blšák predĺžením intervalu z 10 na 20 min. redukoval na 50%. A teraz, len pár mesiacov od tejto zmeny sa chystá predĺženie tohto intervalu z 20 na 30 minút. Vážení, obmedzovalo sa kdekade všeličo, ale tuto klobúk dolu! Za jedno desaťročie prejsť z 5 min. intervalu na 30 min., to je výkon. A z 10 min. na 30 min. dokonca v priebehu pol roka.
Reakcia na: Andy #704:
Bolo Andy, bolo.

Pani a co vravite na redukciu liniek 18, 30, 32 z 20 minutoveho intervalu na 30 interval? Mesto sa zosalelo, redukuju kilometre a nech sa potom cuduju ze pomer IAD a MHD je v Kosiciach 80:20.

V Kosiciach sa na trolejbusoch jazdit da rychlo, ved nemame sindrom pevnej svorky na nepotrebnych miestach, my mame sindrom slabych tlakov "lesenarskych trubok" (palic)
Reakcia na: Dopravák #703:
To vazne bolo? Zda sa mi to byt trochu sci-fi 🙂
Reakcia na: Nodes #702:
Hlásenie v Trolejbusoch sa nepoužíva už od roku 1998.
Pamätám si, ako (trvalo to asi polrok) bolo púšťané špeciálne vysielanie pre MHD. (reklama, pesničky, hitparáda - Marek Petráš to moderoval). Bolo to cooooooolll 🙂. Napraskaný trolej a dotoho pesnička!!!
Reakcia na: Vladimír #699:
Co sa tyka hlasenia zastavok, v trolejbusoch sa asi uz vobec nepouziva. Ked mam stastie, vidim akurat len vypisovanie zastavok na vnut. displeji. A v poslednom case som hlasenie nepocul ani v ziadnom autobuse.
Reakcia na: Dopravák #700:
Isteže rýchlosť závisí od vodiča. Ak som povedal, že vo všeobecnosti sú v Košiciach najpomalše trolejbusy na Slovensku, myslel som tým samozrejme, že sú to vodiči, ktorí s nimi jazdia najpomalšie.

Mne sa celkom pozdával aj ten dnešný (druhý) vodič, s ktorým som šiel.
Reakcia na: Vladimír #699:
Na začiatok - rýchlosť záleží od vodiča.
A to predbehnutie Ikarusu - musel to byť pôvodný vodič (čo jazdil ešte v časoch, keď premávali len L70). Robili to všetci (kvôli zlému terénu vozovky) Od zastávky Národné námestie sa hneď zaradili do druhého jazdného pruhu a obehovali Autobusy (smer Mlynská bašta).
Dnes to je katastrofa! Dosť veľa je nových vodičov (staršej vekovej kategórie) a oni jazdia ako "prispatí" alebo "zaspatí" 🙂

A to si sa neviezol večer po 20 hod. Aby nenadbehli, tak jazdia tak, že pr. príde k semafóru na ktorom je zelená a zastane a čakáme na ďalšiu zelenú.

Ale, máme pár vodičov, čo stoja zato. Odporúčam sa Ti previesť s vodičom z ... (to dám vedieť mimo fóra). Takú jazdu si ešte nezažil!!! 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.