Reakcia na: Furčan #3963:
To sa stava niekedy preletim dodane popisi len tak letmo a nevsimnem si detail.ADD: Vsetkym chalanom co mi posielate fotky.
1. Fotka by mala byt vo formate 800 x ... alebo 600 x ...
2. Mal by byt k nej popis
VZOR:
Malý popis k fotke, musi obsahovat ev. č. vozidla
Velky popis k fotke, musi obsahovat, ev. č. , typ a pois tej danej fotografie
Meno autora , datum fotenia
3. Fotka by mala byt ostra
Ak my zaslete mail z takto spracovanymi fotkami, nemam problemy zo spracovanim a ulozenim na web. Ale ked mi dojdu fotografie v rozliseniach 1024 x.... , tak ma prestava bavit to spracovavat na web, lebo stratim pol dna. Tak vas preto vsetkych prosim aby ste mi vysli kusok v ustrety a pomohli s tym, lebo nestiham a sam to nedokazem. Dakujem
KVKV
To bolo ináč. Niečo z toho som ešte zažil.
Trať z Kuzmániho na Strojárensku bola normálna linková, na konci u spš bola konečná L3. Od spš odbočovala kolaj smerom na Hlavnú, ďalšia odbočka na Masarykovu (pred vojnou bez osob dopravy). Je fotka tesne po vojne. Komenského nekrižovala -nenašiel som dokaz . V 50tych rokoch vystavaná dvojkolajka nmm-st.radnica v dnešnej trase. Povodné spojenie Strojarenskou ponechané ako manipul.trať a pre nd. //zmeny liniek nepopisujem// Asi v r.64 zrušená, a postavený manipul. trojuholník k tabačke; a na Južnej za malým kostolíkom. Trojuholniky mali slúžiť ako obratisko pri výlukách a odstavné kolaje pre poruchy. V 70tych rokoch časť telesa k tabačke využitá pre dnešnú smyčku L6, prepojenie na Komenského zrušené.
Treba sa ísť pozrieť na ten zbytok kolaje po Gorkého, tie kolaje sú skutočne s prídavným žliabkom. Pozná sa to neomylne , lebo spoje kolají sú inde než žliabkov. (Pri demontáži týchto kolají by bolo vhodné zachovať tak meter,dva pre múzeum -pamiatkári !...) Už som to písal, domnievam sa , že boli použité na stavbu staršie kolaje z iných zrušených úsekov -možno že práve zo strojárenskej u spš.
U tej úzkokolajky je sporná jedna vec. Pokial by vedla boli kolaje pre nákladné vagony -šírka až 3m , tak by zasahovali do jej profilu.