eMareq:Myslim si,ze z principu ma byt CP na kazdej zastavke.Ako platiaci cestujuci mam pravo cestovat aj 100 m a cakat na ten spoj pol hodiny,to je na mojom rozhodnuti a DP je povinny ma informovat o odchodoch.A taktiez nevidim dovod,aby TU prispievala na nejaky spoj ak bola doteraz ponukana kapacita a kvalita spojenia nedostatocna.DPMK dostava dotaciu aj na studentov a aj cestovne platia-a ak neplatia,tak je to vec revizorov a nie TU.Akekolvek prispevky okrem komercnych liniek a spojov mimo obvod mesta pokladam za nesystemove.
KVKV
Ono to nie je také jednoduché dať do kopy. Je to pekná krížovka! Ale po poradí:
-Nerozumel som presne údaju u T3 "+3pre ZSSR"
"plus prvá" bola T3SU dvojdverová č261, správne mala byť vlastne č238, lebo bola náhradou za T2 toho čísla, zrušenú po ťažkej nehode. V dosledku už vtedy prebiehajúcej "prečíslovacej rošády" na vozoch T3 dostala č238 iná T3.***
T2-219 tiež zruš. po nehode nahradená T3, aj tá dopadla rovnako, takže dodaná ďalšia T3-219/III. Je možné, že aj ďalšie nehody boli nahradzované, ale nemám prehlad.
U pražských dvojnáp.už asi nikto presne nezistí chronológiu zaraďovania, prečíslovania a rušenia. Ale 48 ich nikdy nebolo zaradených do prevádzky. Podla pamatníkov sa niektoré už rozpadli pri skladaní z vagónov. U novostavieb DZMK 1-7/II bola použitá el.výzbroj práve z týchto vozov, tiež nápravy,okná, schody... je to poznať z fotografií.
Do celkového stavu by som počítal len vozy zaradené do prevádzky. Nie je lahké sa dopočítať.
!***/pokial niekto zostaví chronológiu číselných rošád u T3, tak zaslúži Nobelovú cenu!