Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #3690:
Skôr by som sa priklonil k tej možnosti zahustiť interval na L6 a 9 + zaviesť zastavovanie L7 na oboch stanovištiach Stará radnica.

L8 nie je zlá ako linka na papieri, ale obávam sa, že svojou podstatou trasy už vopred vylučuje možnosť jej dopravnej koordinácie s čímkoľvek (i keď ja viem, že preklady v Košiciach nie sú veľmi pestované).

-------

All: Keď tu niekto prednedávnom spomínal Patrika Hermana v košickom buse na Furči, tak DNES to už máme možnosť vidieť večer v Lampárni.
S499.1023: No ja som na tej "zašitej" konečnej nebol hádam vyše dvoch rokov, tak je celkom možné, že tá demontovaná vyhýbka je tam aj viac ako 1 rok. Máš dobrý postreh, odbočenie do vyhýbky mohlo byť do opačného smeru a s oveľa jednoduchšou montážou, ale asi sa kúpila vyhýbka do uvedeného smeru a tak sa aj namontovala...
Sarko:Tu polodemontovanu vyhybku sme obdivovali s Jenkim a Vladimirom uz vlani na 1.maja,takze to uz bude minimalne rok stara zalezitost.A dovod je prosty-pri montazi vedenia nejaky VRCHARSKY IDIOT prekrizil trolej inak v mieste vymeny a inak v mieste krizenia a sudruhom dratenikom sa to pri demontazi nechcelo odvesit zo stlpa a prehodit.
Reakcia na: KVKV #3695:

Akákoľvek nová linka bude nielen zbytočná, ale navyše bude mať za následok aj zhoršenie intervalov. Tie sa budú musieť niekde ubrať. Teda pokiaľ si mesto neobjedná viac výkonov a adekvátne ich aj zaplatí, a to je málo pravdepodobné.

Čo sa týka "graffiti", ja to volám "šedý závoj". Ten sa síce zlepšením náterov síce úplne neodstránil, ale je to oveľa lepšie ako v minulosti.
Všimol som si , že pri obnove tlačidiel pre otv.dverí sa tam dávajú skutočne malé nedostatočné piktogramy. Mali by byť vo výraznej farbe a vačšie . Napríklad tlačítko v žltom kruhu priemeru cca 15cm. Dobre to majú v Prahe na T3P.
Reakcia na: Sarko #3693:

nemyslel som "graffiťi-puberťi-ďebili" ,ale grafit zo šmýkadla pantografu, ktorý svinil strechy.
Reakcia na: Sarko #3692:

Áno zhustenie intervalov a zavedenie novej linky by sa prejavilo:
-vačším využívaním mhd. A vačšími tržbami.
50min čakanie može nastať napr. pri L12 a následnom prestupe na spoj s "normálnym" intervalom 20min.
Tak som cez tento víkend zase stretol pri stanici dva veselo červeno blikajúce automatíky na 24h a 7d lístky. Čo dodať...
Pokial túto stránku navštevuje aj nejaký kompetentný zamestnanec dp , mal by odvahu reagovať ?
Reakcia na: KVKV #3691:

Vyriešilo sa to na mnohých ďalších vozidlách, dnes už zlezený náter na električkách nikde neuvidíme. Graffiti sa už, chvalabohu dlho neobjavilo, resp. si s ním vedia okamžite poradiť. Horšie je to s graffiti v interiéri "B" vozidiel v súpravách a novinkou je vylepovanie už vopred počmáraných nálepiek, čo robia tzv. stickeri.
Reakcia na: KVKV #3690:

Čo sa týka zladenia L6, 7 a 9, aj pri dnešnom stave by úplne postačovalo, keby L7 stála na oboch stanovištiach zastávky Stará radnica. Na všetkých troch spomínaných linkách je interval v špičke/sedle/noci 15/20/30 min., t.j. aj pri ujdení ktoréhokoľvek spoja nemôže dôjsť ku 50 min. čakaniu. Zastavovanie L7 do roku 1969 by som nebral do úvahy, nakoľko premávala smerom na NMMM, tak ako dnes L6 a 9, ktoré tam stoja. A napokon, akákoľvek nová linka by bola prílišným luxusom, ktorý by sa musel niekde prejaviť. Najlepším riešením by bolo posilnenie intervalu na existujúcich linkách a časová tarifa.
Reakcia na: Sarko #3688:

tak to ma teší, že sa to vyriešilo. A so znečistením od grafitu si už vedia poradiť ?
Reakcia na: Vladimír #3657:

ad1/ o kvalitnom obslúžení pri 30´ intervale nemožno hovoriť
ad2/ pokial by boli 6,7,9 s 10´ int., 6 a 9 preložené po5´ a zastávka L7 pred križovatkou ,tak nič netreba.
Tento spoj je využívaný rovnomerne behom dňa , služ.cesty, študenti, v obvode je vela firiem. Súčasný stav znamená dlhé prestoje , v najhoršom prípade, keď mi ujdú obe spoje tak až 50min čakania .
Hlavným prínosom "L8" by bolo posílenie vyťaženej trasy Terasa-N.O. L6 je málo. Ďalším zatraktívnenie spojenia na B.Něm. a k Strojáru. A nie je účelom, aby vozy jazdili v týchto úsekoch trvale preplnené. Na B.něm. by som skor obmedzil autobusy.
!!!-A nie je pravda, že na zmieňovaných zastávkach u st.radnice L7 nikdy nestála !!! Stála až do svojho zrušenia v r.1969 // trasa Stromova-NMM-B.Něm. //
Dnes som si všimol niekoľko zvláštností:

-Na trolejbusovom obratisku Myslava-Grunt je odstránená trolejová výhybka. Aj keď káble boli poodpájané, zostali zatočené nad výhybkou a takisto aj kríž. Vyzerá to dosť škaredo.

-Na L20 premáva 5242, na ktorej sa pri otváraní prostredných dverí striedavo otvára raz ľavé a raz pravé krídlo dverí... Vodič na zastávke Luník IX-Rázcestie síce zastavil, ale aj napriek tomu, že tam stáli spoluobčania a niektorí dobiehali, vodič dvere vôbec neotvoril a po chvíli vyštartoval znova.

-Na novovybudovanej, ale nepoužívanej zastávke Západ-Stodolova na Popradskej ul. (v smere na Moldavskú cestu) stojí odstavená 5004-ka.

-Na L19 premáva 3527.
Reakcia na: KVKV #3686:

Dnes ten voz už vyzerá normálne, žiadna zlezená farba do základovky.
Táto špecialita nie je ani tak umyvárkou, tá je opravená a technológia vymenená. Rozožieranie laku a farby spôsoboval (spôsobuje?) čistiaci prostiedok obsahujúci agresívnu kyselinu - LUMIL.
Tie podivné čiary na čele vozidla, to boli 3 alebo 4 vertikálne nalepené samolepky imitujúce nerez a samozrejme, bola to ľudová tvorivosť vodiča, ktorý má vozidlo pridelené a ktorého mám neveľmi "v láske".
Reakcia na: BM #3684:
Hej, ale asi pol hidiny. Akurát sme zašli na výpravňu vypiť kávu a zase het. Definitívne som sa pozviechal až teraz.
I.
Reakcia na: tbus #3685:

neviem teraz hneď z hlavy ako vyzerá dnes, ale tak vyzerala, tá farba bola "vylízaná" až na základovku ,to je špecialita košickej umyvárky, a tie podivné čiary na čele si pamatám, zrejme "ludová tvorivosť" asi vodiča.
Nádhera.
Reakcia na: KVKV #3645:
Ta 531 vyzerá ako po kúre vo FOTOSHOPE. ?
Vsimnite si niekedy v CP R8 od USS. Je tam iba jeden spoj a aj ten zacina az od VSA
Reakcia na: S499.1023 #3682:
Len tak, ved si bol z Marekom
Reakcia na: BM #3681:
Tu nejde o to, koľko je vodičov, ale o to, aby DPMK neprišiel o licenciu autoškoly. Ročný limit je údajne minimálne 8 ľudí a ak teda nových vodičov E netreba, kurz sa robí len v rámci podniku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.