Reakcia na: Vladimír #3657:
Povodne som chcel napisat, ze sa vyckavat da, ale vlastne sa neda, najme kvoli L7 (mozno by sa aj dalo, len by bolo treba vyhutat ako) a tiez L5. Teoreticky by ta L8 mohla vyckavat na slepej kolaji co je na Stadion TU, lenze to je iba zbytocne manevrovanie. Na OC Optime, by sa mohla iba otacat s minimalnym vyckavanim (2-3 minuty). Nuz je to tazke vymysliet. Najlepsie riesenie by bolo zriadenie autobusoveho skolskeho spoja s nasl. zastavkami (za predpokladu ze by si to TU platila - lenze TU nema ani na kurenie): Stadion TU
TU
Mikoviniho
cez Tr. SNP (tolko moje myslienky)
Ozaj co bude s R1? Bude osamotena jazdit do VA USS?
Vladimír
Školský spoj TU nemá zmysel, tobôž nie ešte v autobusovej verzii. Funkciu školského spoja už dlhé roky úspešne plnia linky R3, R4 a R7, nevidím dôvod prečo to zásadne meniť. Akurát by sa zišlo, keby tá doprava bola zabezpečená častejšie.
Z toho pramenila aj úvaha o L8, pretože jedinou nevýhodou R-iek je, že TU by sa zišlo aj viac spojov, ale behať naprádzno po rýchlodráhe nie je to pravé orechové.
R1 bude jazdiť bez zmeny rozsahu prevádzky - v sedle na nej budú vypravené dve súpravy (vo voľných dňoch sóla) pri nezmenenom 60 min. intervale. Produktivita práce tým zrejme opäť raz prudko poklesne, nakoľko na R1-tke bude výkon asi v zmysle 58 minút práca : 62 minút prestávka. Hlavne, že šetríme vozokilometre ?