Teda... Nenachádzam slov... ? Takže vzhľadom k 10-minútovej rýchlej práci a vlastnej iniciatíve musím prehodnotiť svoj názor a vysloviť hlboký obdiv! ? Keby mal DPMK takých ľudí viac...
Ad.:Zadná 6-ová tabuľa. Čo sa vám na nej nepáči? Za 10min a pritom v práci sa (myslím)lepšia spraviť ani nedá. A takto máte aspoň zadné číslo,keď už dobiehate na spoj aby ste vedeli na čo bežíte. A keďže DP tabule nemá,vyrába iba laminované čísla a tu vidno tú povestnú operatívnosť v DP,keď som tabuľu pýtal v PO(29.3.) a podľa všetkého ešte stále je tam ta provizórna ☺
D3k0: Aby som reagoval na Tvoj príspevok v BA fóre,musím tu,lebo tam sa neviem z ErrorTelu vôbec pripojiť. Aj do tohto fóra to trvalo na veľa pokusov, neustále vypisuje "Spojenie prerušené, skúste zas". Takže nič moc...
D3k0: Aby som reagoval na Tvoj príspevok v BA fóre,musím tu,lebo tam sa neviem z ErrorTelu vôbec pripojiť. Aj do tohto fóra to trvalo na veľa pokusov, neustále vypisuje "Spojenie stratené, skúste zas". Takže nič moc...
Skúaka,
i to aj z mojej maainy funguje. V
era nás bol navatívie pán generálny riadite> }SR a ako povedal náa pán prednosta, z rozbitého 1. nástupiaea mali srandu...
No lenže Prešov má výrazne vyšší počet starších vozidiel po generálnej oprave alebo aspoň veľkej prehliadke - všetky autobusy do roku 1995 a všetky trolejbusy do roku 1994. To sa jaksi o Košiciach nedá povedať
Historické a nostalgické vozy treba tiež priebežne udržovať ,mali by byť pýchou dp a je vecou cti z ich strany k tomu pristupovať zodpovedne. Najstarší dp na Slovensku!
104 - vozidlo z roku 1920 má svoju historickú hodnotu aj v prípade prevedených zmien. 103 a 104 sice v ke nejazdili v pravidelnej prevádzke , ale tento typ áno. Tolko zmien oproti povodnému stavu tam zas nie je: -náter, strešná nástavba, interiér. Rozhodne ho treba zachovať buď ako nost. vozidlo alebo uviesť do povodného stavu (a priradiť mu číslo zo série 9 až 12, kam typovo patrí) ,dokumentácia je. Rovnako sa to riešilo s T2 - tá historická je?
čo T1 tam je tolko zmien a odlišností, že košické tam zostalo len číslo.
No ale o tom to je ! Starostlivosť o vozidlá, o trate, stanoviť určitý štandard remeselnej práce u dielenského perzonálu. Tá zanedbanosť nie je len nedostatkom financií.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
No ale o tom to je ! Starostlivosť o vozidlá, o trate, stanoviť určitý štandard remeselnej práce u dielenského perzonálu. Tá zanedbanosť nie je len nedostatkom financií.