Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Čítal som tie historické cestovné poriadky, a tak mi utkvelo v pamäti, že v roku 1997 chodila 17-tka na sídlisko Ťahanovce, ale ani po polroku ju zrušili a "presťahovali" tam, kde je dnes. Takisto 34-ka chodila jeden čas iba od Hanojskej a 36-ka chodila po celých Ťahanovciach. Potom sa obyvatelia sťažovali a opäť ani nie po polroku bola zrušená a je tam, kde je dnes. A nakoniec: linka 53 chodila v roku 1995 aj na Berlínsku. Dnes je to jediná zastávka kde nestojí. Nechápem toto pre mňa nezmyselné odklonenie. K čomu je dobá táto trasa: Hanojská - Nám. Oslobod. - Madridská. Podľa mňa by to malo byť takto: Madridská - Nadchod - MÚ - Berlínska - Hanojská - Belehradská - Sofijská - ... NO ... a späť. Prípadne takto: Madridská - Nadchod - MÚ - Berlínska - Hanojská - Belehradská - Sofijská - ... Mier - NO ... a späť.
Aký je rozdiel medzi garáže Hornádska a garáže Džungľa.

V príspevku #401 bolo napísané, že trolejbusy stoja na Hornádskej. Takže by medzi tým rozdiel nemal byť. Alebo sa mýlim ???
Reakcia na: Vladimír #3055:

To bola iba taká filozofická otázka (SOLARISY). Ako môžu nakupovať keď tvrdia, že majú peniaze ???
Reakcia na: rl #3053:
Spochybňuješ nákup Solarisov? A čo sa podľa Teba radešej malo kupovať?

Čo si dokázal tým, že si vymenoval všetky tie GO? Odporuje to nejako článku z Večerníka? To, že sa urobí pár GO predsa neznamená, že na ne sú peniaze a že boli vykonávané v dostatočnom množstve. Ja súhlasím s tým, že v Košiciach je generálkovaných busov žalostne málo.
Práve prešiel okolo IK280.10 #4126. Zážitok na celý deň. ?
Cítal som článok v KEVečeri "Čo ak cestujúci budú žiadať náhradu za meškanie do práce?"

Že vraj nemajú na nákup nových autobusov alebo aspoň na GO.

Bolo nám treba nakúpiť za 4 roky 26 Solarisov ??? Napríklad na sídl.Ťahanovce chodia iba na l.37 a VÝNIMOČNE na l.34, 27. Včera išlla 3504 na RA5 a potom na l.11.

Že vraj nemajú na GO autobusov: tak si ich vymenujme:

517+521 ............. prerobené na KT8D5RN2 (lacné to nebolo)
3001 .................... GO Zlíner
3003 .................... GO Zlíner
3005 .................... GO Zlíner
3101 .................... GO Zlíner
3103 .................... GO Zlíner

..................................

A ozaj prečo vyradili 3102, 3104. Išiel som s nimi v jeden deň na linke 53 a potom na linke 27 (bolo mi to divné). Pár dní pred vyradením.

.................................

4082 .................... GO BBDS (to im nezazlievam)
6222, 6230, 6236, 6243, 6247, 6252, 6258, 6264, 6270, 6272, 6284, 6290, 6296. (väčšina na CNG)

Spolu: 20 autobusov+ 2 električky= 22 vozidiel.
Linkové vedenie v roku 1981 (pod pojmom "Ťahanovce" sa myslí obec):


a) električková doprava
linka č.1 - štadión Lokomotívy - Leninova - ZŤS
linka č.2 - štadión Lokomotívy - Leninova - žel. stanica
linka č.4 - štadión Lokomotívy - Leninova - Barca
linka č.5 - štadión Lokomotívy - Leninova - hotel Strojár
linka č.6 - nám. MMM - tr SNP - nám. Oslobod. - žel. stanica
linka č.R1- žel. stanica - Moldavská - Pereš - VSŽ
linka č.R3- štad.Lokomotívy - nám. MMM - tr.SNP - VSŽ
linka č.R4- ul.B.Němcovej - tr. SNP - VSŽ
linka č.R5- Barca - nám. Oslobod. - Moldavská - VSŽ
linka č.RT- Amfiteáter - tr.SNP - VSŽ

b) autobusová doprava
linka č.11 - nám. Oslobod - Prešovská - Plťová
linka č.12 - Podhradová - Moyzesova - Krásna III.
linka č.13 - Pri Hati - nám. MMM - Pod Baňou
linka č.14 - Horný Bankov - štad. Lokomotívy - Ťahanovce
linka č.15 - Čermeľ - nám. Oslobod. - Krásna III.
linka č.16 - Podhradová - nám. Oslobod. - Železníky
linka č.17 - Luník VIII. - nám. MMM - žel. stanica
linka č.18 - štad. Lokomotívy - tr.SNP - Alejová - Krásna III.
linka č.20 - Myslava - Košická Nová Ves
linka č.21 - štadión Lokomotívy - Ťahanovce
linka č.22 - Šebastovce - Lorinčík
linka č.23 - nám. Oslobod. - Moldavská - letisko
linka č.24 - nám. Oslobod. - Prešovská - Ťahanovce
linka č.25 - Vyš.Opátske - nám.Oslobod. - Pereš - Poľov
linka č.26 - nám. Oslobod. - Krásna III.
linka č.29 - Kavečany - štad. Lokomtívy - Ťahanovce
linka č.30 - nám. Oslobod. - Sečovská - Dargovských hrdinov
linka č.31 - žel. stanica - Dukelských hrd. - Dargovských hrd.

c) autobusová doprava - expresné spoje, ktoré zastavujú len na vybraných zastávkach, premávajú len v pracovných dňoch
linka č.51 - Podhradová - žel.stanica - Rasislavova - Krásna III
linka č.52 - Šaca - nám. Oslobod. - Krásna n/H
linka č.54 - štad. Lokomotívy - tr.SNP - Krásna III.

d) autobusová doprava - nočné spoje
linka č.100 - žel.st. - nám. MMM - Leninova - nám. Oslobod. -Štúrova - tr.SNP - Komenského - Dukelských hrd. - Podhradová - Darg. hrd. - Palackého - nám.Oslobod - žel. stanica
linka č.101 - v opačnom smere ako linka č. 100
linka č.102 - žel.st. - nám. MMM - Leninova - nám. Oslobod. - Železníky - Krásna III. - Južné náb. - Palackého - nám. Oslobod. - nám. MMM - Gottwaldova - žel. st.
linka č.103 - v opačnom smere ako linka č. 102
Reakcia na: bigmac #3021:
Ono to nebolo priamo zakázané ale vozidlá so straovou reguláciou pre domáci trh by boli automaticky zaradené do II. akostnej triedy, čo prinášalo sankcie pre výrobcu - dodatočné odvody. Paradoxom je, že vtedy už existovala a bola odskúšaná a osvedčená vynikajúca výzbroj TV1, ktorú však ČKD tvrdohlavo odmietalo dodávať priamo zastavanú do vozidiel, pretože bolo plne vyŤažené výrobou kladivom a krompáčom opravovateľných TR37 pre ZSSR...
Re #3024 eMareq: Takéto autobusy (mimochodom podľa mňa najkrajšie prevedenie ŠM11-ky vobec - vlnité plechy, transparent nad prvými dverami, dvoje dvere) sa dodávali aj pre ČSA pre použitie ako letiskové autobusy. Ale do 1988 sa rozhodne nerobili.
Reakcia na: eMareq #3049:
Súhlasím. Cestou je menej liniek a hustejšie intervaly. Kto neverí, nech do Brna beží...
Reakcia na: MathiaS #3048:
Takato okruzna linka? A naco? Keby si sa chcel dostat z amfiteatra na terasu zvolis L6 ci L9, dole na NO L6, na Kuzmanyho, vystupis na Krajskom sude a prestupis si. Zbytocne dlha linka a neda sa z nicim prelozit.
rozmyslal som nad tym dlho? ... ale urcite kazdemu by padla linka elektricky- amfiteater...
-sportova hala
- hlavna posta.
- zimny stadion
- Sou post a telekomunikacii.. a cez SNP naspat na terasu ...
ziadna linka s terasy nechodi touto cestou...
Reakcia na: Vladimír #3045:
Júúúj, takže aj sem jedna oprava:

34: nová - ŽST - Štefánikova - NMM - Ondavská - Sídl. KVP - Luník VIII - Železníky - Barca, servis
Reakcia na: Dopravák #3041:
L32 šla zo stanice cez Vodnú, Mlynskú baštu a Národné nám. Potom zahla doľava na Slovenskej jednoty, povykrúcala sa cez Komenského a po Letnej šla priamo na amfiteáter. Pritom zastavovala na Poliklinike Sever a pri Technickej univerzite.

Re #3042 Dopravák: Ako som neskôr uviedol v príspevku #3045, L10 bola zriadená 6.2.1989.
Zmena linkového vedenia autobusov sa vykonala k 6.2.1989 a znamenala tieto zmeny:

10: nová - Sídl. Ťahanovce - Mier - DK - Jantárová - Rastislavova - Barca, STS
15: skrátená na Jazere po zast. Pekárne a cukrárne (dnes Mlyn)
17: odklon - Luník VIII - DPMK - Popradská - Ondavská - NMM - Mier - Sídl. Ťahanovce
18: zmena - Moskovská tr. - Ipeľská - Watsonova - Mier - Darg. hrdinov - Sečovská c. - NO
19: zmena - Luník IX - Sídl. KVP - Ondavská - NO - Južné nábr. - Pekárne a cukrárne
24A: prečíslovaná na 27
30: zmena + predĺžená: Lechkého - Popradská - Toryská - NO - Sečovská c. - Darg. hrdinov - Mier - DK - Svätoplukova - ŽST
31: skrátená - Lingov - Prešovská c. - Južné nábr. - Barca, servis
32: zmena + predĺžená - Myslava, Grunt - Klimkovičova - Lechkého - VŠT - DK - ŽST - Sečovská c. - Lingov
34: nová - ŽST - Štefánikova - NMM - Ondavská - Sídl. KVP - Luník VIII - Spoločenský pavilón
35: nová - Lechkého - Ondavská - Moyzesova - Toryská - Popradská - Luník VIII - Moskovská tr.
51: odklonená - ...Železníky - ČS ZTV
52: odklonená - ...Moldavská c. - NO - Jantárová - Južná tr....
53: zrušená
54: skrátená - Amfiteáter - Watsonova - Mier - Darg. hrdinov - Sečovská c. - NO
55: skrátená - Žel. nemocnica - NMM - Ipeľská - Sídl. KVP - Moldavská c. - NO

Už po štyroch mesiacoch sa začali uplatňovať prvé "zmeny zmien" nasledované ďalšími a ďalšími pokračovaniami. Neskôr sa linkové vedenie ustálilo v takej podobe ako si ho pamätáme pred 4.9.2000.

Koniec historického okienka 🙂
Reakcia na: Dopravák #3041:
V tych miestach, kde je dnes zastavka pre vsetky spoje na MB.

o L10 sa datuje v 100rocnici DPMK uz v roku 1990.

L32 Ked isla spat, tak musela stat na zastavke blizko Kovosluzby, hned ako sa tocia spoje iduce z Vodnej, tam bola tiez zastavka. Ja si vsak na nu spominam v suvislostou s L15 a 100 az 105. Alebo na povodnej zastavke, ako su dnes dve obchodiky s kvetmi
Reakcia na: Vladimír #3037:
Kedy potom jazdila L10 (až po roku 1989?)
Ale ako išla tá L32 na Mlynskú Baštu (stála na Nár. triede) Vôbec si na to nespomínam
Reakcia na: Vladimír #3037:
No a dnes je z tychto vedeni liniek iba fragment toho co skutocne jazdi aj teraz.
Reakcia na: eMareq #3036:
Práve to som chcel spomenúť 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.