Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Johny #2896:
Na temu MHD ale hoc co je huruce a treba to neako rozobrat
Zaujimalo (uprimne) by ma komu a naco sluzi tato diskusia??
Este som zabudol, k uvedenym novinkam, pribudnu aj autori noviniek.
Reakcia na: rl #2828:
Pisal si mne. Takze suhlas na mapu som ti nedal, suhlas mas len na moje fotky a nakresy aby bolo jasne. Lenze nikde som nevidel copyright. Dalej si okopiroval vsetky texty, ktore som pisal. Dalej dovolil si si to publikovat z maximalnou drzostou na ke.iMHD.sk. Vsade mas uvedeny len svoj copyright. Ak sa do najblizsich dnoch nedostavy k napraveniu danych copyrightov, dojde k zablokovaniu pristupu na stranku iMHD.
?
BM
Sarko, kolkoze ma ta anakonda kt8d5 zberacov? Doteraz si sa akosi nevyjadril...
Nebol 6375 náhodou 6357? 6357 začal jazdiť tiež v I.polroku 1991. Alebo nachvíľu dostali vtedy zaraďované 6355-6357 čísla po poslednom 6374?
Reakcia na: RW #2889:

6313 v rokoch 1988 a 1989 už nejazdil, teda som ho už ani nestihol zaregistrovať (tak ako neskôr som nikdy nevidel jazdiť 6375). Bola to tajnička, ktorá sa týmto objasňuje.
Reakcia na: Maťo #2888:
Dík za objasnenie, históriu číslovania som nijako špeciálne neštudoval. Máš informácie aj o číslovaní viac do minulosti? Bol by som rád, keby sa nám spoločnými silami podarilo uzavrieť kapitolu vozidlového parku autobusov čo najviac do minulosti.

Re #2889 RW: Nešlo o ten požiar na Bankove? Mám totiž 4 ČB foto z požiaru nejakej 3-dverovej Karosy, ako ju hasia požiarnici. Je úplne zhorený, takže ev. č. nie je identifikovateľné.
Mimochodom prednedavnom tu niekto pisal,že 6313 bol vyradeny v roku 1989.To nie je pravda,pretože bol vyradený po požiary v roku 1987.Bola to prva vyradena Karosa radu 700 v Košiciach.
Reakcia na: Sarko #2887:

50xx a 51xx boli ŠM - predchodca 63xx
54xx bol(i) ŠD - diaľkové
55xx boli ŠL - predchodca 60xx
Reakcia na: RW #2886:

No neviem, ja som si myslel, že rada 55xx boli ŠM. Alebo, ako to vlastne bolo s tým číslovaním? Ja v tom mám už hokej.
Reakcia na: Sarko #2883:
Mimochodom jeden dotaz.5506 bola Karosa ŠL 11 nie ŠM 11.ŠPZ mala KEB 17-83.
Teraz tu bolo viacej histórie.
Vie niekdo niečo o osude mikrobusov, asi to bola značka Chavdar, také niečo. Zaznamenal som ich v roku 1988, mali evidenčné čísla 5901-5906. Na bežných mestkých linkách nejazdili. Potom ma nezaujímali a neskôr sa vytratili.
Dnes som videl na L2 (číslo neuvediem)vodičku, čo mala roletku stiahnutú skoro až dole ? Neviem čo mohla okrem koľajníc vidieť ?

V jednom Abuse som zase videl psa bez náhubku (buď si to vodič nevšimol, alebo ignoroval ?
Reakcia na: Diggi #2877:

Vďaka posledným príspevkom ma to vyburcovalo, aby som vo svojom neprehľadnom "poriadku" pohľadal nejaké informácie, takže niečo sem hodím.

Čo sa týka IK ev.č. 4048, tiež mi utkvel v pamäti, možno som ho niekedy aj odfotil, ale nie som si istý. Veľmi dobre si pamätám aj na ev.č. 4049, ktorý mal tiež problémy s unikaním exhalátov do priestoru vozidla. No smrť.

ŠPZ ev.č. 4083 a 4084 sedia. Čo sa týka K B731 s ŠPZ KEB 13-65, podľa stavu z 1.4.1994 mal ev.č. 6357. Vôbec Karos B731 bolo k uvedenému dátumu 15ks (ev.č. 6323, 6348, 6355, 6356, 6357, 6365, 6366, 6367, 6368, 6369, 6370, 6371, 6372, 6373 a 6374). V tom čase boli nepridelené ev.č. 6330 až 6337 a 6359 až 6363 z dôvodu prečíslovania.

Len pre zaujímavosť, kompletný stav vozidlového parku autobusov bol k 1.4.1994 nasledovný:
Ikarus 280.08 - 49ks (4038 - 4094 s medzerami)
Ikarus 280.10 - 10ks (4124 - 4133)
Karosa B731 - 5ks (6323 - 6357 s medzerami)
Karosa B731.20 - 10ks (6365 - 6374 s medzerami)
Karosa B732 - 5ks (6206 - 6212 s medzerami)
Karosa B732.20 - 46ks (6215 - 6261 s medzerami)
Karosa B732.40 - 23ks (6262 - 6284)
Karosa B732.1652 - 6ks (6285 - 6290)
Karosa B732.1654 - 24ks (6291 - 6299 a 6401 - 6415)
Karosa B741.1908 - 5ks (3001 - 3005)
Karosa C734.00 - 2ks (6002, 6004)
Karosa C734.20 - 34ks (6005 - 6038)
Karosa C734.40 - 7ks (6039 - 6045)
Karosa C744.24 - 5ks (3101 - 3105)
TAM 272A 180M - 1ks (4501)

Rekreačná doprava:
Karosa LC735.40 - 6ks (6103 - 6108)
Karosa LC735.1011 - 3ks (6109 - 6111)
Oasa HD12 - 1ks (6801)

Dielenské vozidlo:
ŠM11-1310 - 1ks (5506)

232ks+10ks+1ks=243ks autobusov
Reakcia na: rl #2835:

http://www.kosice-mhd.wz.cz/4062.jpg
Rok: 1998
AUTOR: Jiří Boháč

Tak toto foto určite nie je z roku 1998, ale muselo vzniknúť neskôr, po roku 1999


A na tie krémové Ikarusy si pamätám iba ako trojdverové (50%) a prevažne jazdili na RAčkách.
Na tie dvojdverové (modré) si tiež matne spomínám.
Reakcia na: Diggi #2877:
ŠPZ KEB 13-65 mal 6357, nebol to asi pôvodný košický bus, ale po GO. V roku 1991 takto začali jazdiť 6355, 6356 a 6357.
4048 po prvej omladzovacej kúre a premaľovaní začal jazdiť už v lete 89. To ako dojazdil, som nepísal. Ale dopadol ako si napísal. Foto pruhovaných Ikarusov je v knihe 100 rokov MHD v KE a na sieti som našiel tento z Brna http://sandl.publish.cz/inside/ikarusy/foto/00621.jpg, teda takto jazdily aj v tam, foto z roku 1992.
Čo nie som si istý, je 4127. Na začiatku bol modrý určite, po GO určite modrý nebol. Spomínam si ho aj ako celočerveného. Ale to už je skoro jedno.
Čo je ale naozaj smutné, že Košice nemajú ani jeden historický autobus...
Reakcia na: Maťo #2873:

V "novodobej histórii" (90-te roky) električkovej dopravy a ich lakovania bola "najoranžovejším" vozidlom T3SUCS #374, ktorá dlhé roky premávala sólo a prezývali sme ju "POMARANČ". Po oprave #375 po vážnej nehode (čelo má z vyradenej T3 #334/II) sa dostala do súpravy a neskôr na celej súprave vznikla celoplošná reklama ALLIANZ. Dnes nám akosi zmodrela. 🙂 Naopak, najbordovejší lak malo po realizovaní prehliadky KT8D5 #519, ktoré malo prezývku "IKARUSÁK". Po nasledujúcej prehliadke už získal štandardný odtieň a momentálne toto vozidlo brázdi "glajzy Štatlu" (koľajnice Brna) ako typ KT8D5.RN2 #1737. V súčasnosti už len veľmi ťažko násť nejaké výraznejšie odchýlky.
V piatok vecer, ked som mal cestu okolo DP, bola vytiahnuta mierne z haly jedna RN2. Zeby DP to uz nevedel vydrzat? 🙂 🙂 😉
Ked sa tu bavite o ikarusoch, dodam, ze raz davno, niekedy v prvej polovici 90tych rokov stal v Asku na Hranicnej i260!

Rad by som vedel kolko mal DP brusiacich vozov. Mne vychadzaju 3:

Prvy mal celo z nejakej T2. Dalsi bola nejaka T3 z prvej dodavky (s prednym sirokym a uzkym transparentom). Posledny je ten, ktory tu mame.

Kolko meracich vozov?

~>Vladimir - asi to ma na svedomi elektronika, ked aj bezne LEDkove systemy v dobrej zime ukazuju nezmysly.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.