Reakcia na: J #2569:
Nuž ono to nie je podbitím, ale akýmsi nešťastným riešením mierného "esíčka", ako obchádzky električkového ostrovčeka. Mali by to v tom úseku opraviť a trať dorovnať. Na rekonštuovanej časti to ide pekne a rýchlo. Výhybka DT je stavaná na 50 km/h proti hrotu a tam kde je žliabková koľaj PH37, je trať postavená na monolitnej doske (vrátane cestného priecestia, ktoré je prvé svojho druhu v KE). Priestor žliabkovej koľaje nebol zatrávnený z dôvodu sledovania dynamických vlastností v uvedenom úseku. Sleduje sa zvetrávanie, uvoľňovanie skrutiek, prípadné praskanie dosky a pod. Úsek s použitím vignolovej koľajnice S49 sa zasypávať nebude a zvršok zostane štandardne otvorený. Nie je to v centre mesta, takže zatrávnenie nemá zmysel, naopak, trať je veľmi ľahko a lacno opravovateľná. Trať je pritom nehlučná, ak je vycentrovaná a spoje sú zvarované termitom.
Vladimír
A sme doma. 15 minútový interval v špičke. NA ŠTVRŤMILIÓNOVÉ MESTO JE TO ŽALOSTNE MÁLO!!! Linka s 15 min. int. možno nadchne cestujúceho v Ružomberku, ale na mesto veľkosti Košíc je to málo frekventovaná linka. A už vôbec mi nie je jasné, že Ti nie je proti srsti strčiť do Podhradovej L16 s ranným intervalom 15 min. a L53 s ranným intervalom 12 min. Veď tým zas a znova dosiahneš len to, že to bude chodiť naraz a potom nič.
Ad ex-L51 Zoborská - Železníky. No to bola teda zvrhlá linka! Veď bola celá podmnožinou L16! Aké možnosti dopravnej koordinácie mám, ak je zrýchlená linka na totožnej trase ako obyčajná linka? No žiadne! To znamená, že by zákonite na nejakom miste museli chodiť naraz. A už vôbec nehovoriac o potrebe zrýchlenej linky na Železníky. NAČO??? Lebo vynechá Skladnú? Veď je to smiešne...
L52 som mal rád aj ja, ale tá musela zomrieť kvôli panovačnosti MČ Šaca, ktorá si chcela prispôsobovať CP L25 podľa svojich potrieb ignorujúc potreby MČ Poľov.
Ako napísal Dopravák - vodič L14 zastavil správne. Zastávke pri HM TESCO v tomto smere zriadená nie je, výstup je pred vjazdom do garáží Hornádska, kde je umiestnený označník.
Žiadna SAD-ka na Slovensku by sa na BUSE finančne nezmohla, nakoľko BUSE je mnohonásobne drahšie od konkurencie. To, čo si videl, boli autobusy SAD Prešov, ktoré v týchto dňoch dostávajú displeje značky EMtest. V priebehu krátkej doby budú nimi vybavené pravdepodobne všetky autobusy tohto dopravcu.