Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMareq #2393:

No tak ja som bol nútený svoj 30GB disk nedávno "upgradovať" na 80GB. 🙂 Čo sa týka 322 a 323, neviem, či máš správne údaje, ja disponujem dátumami od AdamaT, ktorý si údaje zisťoval u referenta koľajovej dopravy a dátum vyradenia oboch vozidiel je spoločný - 19.2.1993.
Reakcia na: Sarko #2390:
O miesto nemam nudzu /na 30GB disku sa vzdy nejaky ten volny MB najde ;)/ A zbytocne je to palit na CD - okolo 3MB, ked tak vypalit rovno celu kapacitu CDcka, potom to ma tolko session, ze trva dost dlho, kym to vsetko OS precita :)/

Nevies kedy sa vyradila 323, v tom originalnom zozname, ktory som si pisal, mam v jednom roku (1992 ak sa nemylim) dva krat poznacenu 322 - neviem ci ma byt len spravne jedna 322, alebo ta druha poznacena 323?
Reakcia na: Sarko #2390:
Verzií je ako maku, ale hádam je každému jasné, čo je štandardný BUSE font pre čísla. Ten je podľa mňa najkrajší a neprekonaný.
Reakcia na: Sarko #2390:
Vypalit si to mozem aj ja sam doma na CD, na DVD musim pocestovat trocha 😉 Na 30GB ovom disku sa miesto najde vzdy 🙂.

Nevies nahodou, kedy sa vyradila 323-ojka? Ten zoznam co som si robil (ako som Ti spominal), ked som ho prepisoval, tak sa mi tam v originali (omylom?) dostala dva krat 322, neviem ci to ma byt len raz 322 alebo ta druha ma byt ozaj 323.
Reakcia na: Nodes #2386:

Áno, zabudol som.

Re #2387 Vladimír:
Povedz mi, čo je dnes štandardné 😉 Ja si naopak myslím, že veľa štandardných vecí nemusí vyhovovať (viď napr. základné fonty vo worde, skiny Windowsu a pod...). Ohľadne verzií nemám až taký dobrý prehľad, takže k tomu sa neviem vyjadriť, dúfam, že tak urobí jeho autor, ktorému to začne pomaly, ale isto tiež unikať 🙂

Re #2389 eMareq:
No vieš, že budem potrebovať všetky údaje, ktoré sa týkajú električiek! A všetko si pekne archivuj, aj tú nehodu 18-ky. Ak nemáš miesto na disku, môžem bez problémov napáliť na CD.
Reakcia na: Vladimír #2377:
Mne osobne sa zda ta smycka dost mala 😉
Re #2379 Sarko: Na tej cerpacke, volaco zhorelo (vidno to okolo dveri) tu obhoreninu.

Re #2381 Dopravák: Ej, ale som sa zlakol 🙂 😉 ja to mam doma na kompjutri personalnyj - Sputnik2 😉

Re #2383 Sarko: Ked budes potrebovat vyradenia aj 212 - 322, mam to zotriedene na papieri - staci iba zavolat 😉

Re #2388 Vladimír: Asi sa jedna o zvlastny typ dopravy, ktory nijako nesuvisi s kolajovou a cestnou dopravou 😉 🙂
Ďalší článok o Auparku --> http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.2.2004/43407K

Do pozornosti dávam myšlienku: "...pretože Námestie osloboditeľov je významnou dopravnou tepnou mesta, kde sa stretávajú všetky typy dopráv-koľajová, autobusová a kolesová" 😃
Čo je kolesová doprava???
Reakcia na: Sarko #2380:
Štandardné fonty BUSE sú zatiaľ to najkrajšie, čo môže byť. Žiadna ich manuálna úprava (čo sa týka čísiel, nie písmen) neviedla k lepšiemu. Posledný pokus žiaľ musím takto hodnotiť. Vôbec sa mi nepáči, to číslo vyzerá podľa mňa strašne a pevne verím, že také nezostane. Je to môj názor, nemusí sa zhodovať s názormi iných.
Vnútorné číslo linky sa mi takéto tučné od začiatku nepáčilo a nepáči. Ideálne by bolo, ak by bolo také ako teraz pásmo a čas.

Ešte k verziám BUSE. Momentálne by mali po vonku behať tieto verzie BUSE:
v. 1: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku NIE - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné NIE
v. 2: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné NIE
v. 3: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 4: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 5: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných ÁNO - ďakovný text ÁNO - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 6: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri ÁNO - úprava fontov vonku ÁNO - hlásenie konečných ? - ďakovný text ? - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 7: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri ÁNO - úprava fontov vonku NIE - hlásenie konečných ? - ďakovný text ? - vnútorné číslo tučné ÁNO
Hmmm... zabudol som na niečo?
Reakcia na: Sarko #2384:
Este s zabudol jednu dvojicku... 351+350... A pises aj 362+363?
Re Sarko: Diki, uz sa tesim :}
Reakcia na: SDF #2382:

A ešte si dovolím spomenúť T3SUCS #338, 344+340, 360+358, 366, ktoré sú až na #358 pojazdné, sú vedené v stave, ale už odstavené na km. Takže ak berieme do úvahy evidenciu v stave, máme 77ks T3SUCS, ak len prevádzkované, máme 71 ks T3SUCS (338 je už odstavená na km, takže tú už netreba počítať). Ďalšie odstavovanie zrejme tento rok postihne aj súpravy #362+363, 369+368, 370+371, 372+373 a 374+375.
Reakcia na: SDF #2382:

Sekciu o električkách pripravujem ja. Verím, že už čoskoro ju dokončím.
Čo sa týka počtu vozidiel-

historické- 1, 2, 3 (nákladné električky, Győr, 1913), 10, 21 (Ringhoffer, 1920, 1908), 203 (T1, 1957), 212/II (T2, 1960), 261/II (T3SU, 1970), Z (nákl. vagón, cca 1890-1900)=9 ks

služobné- 100/II (T3SU ex 261/II, školské vozidlo), 101/II (T3SU ex 298/II, meracie vozidlo), 112 (T3SU ex 102/II, reex 229/III, brúsiace vozidlo), 103 (vyhliadkové vozidlo Cassovia), 104 (statické vozidlo-reštaurácia Zlatý Bažant)= 5 ks

T3SUCS- 337, 338, 348+347, 349+352, 351+350, 356+357, 361+414, 362+363, 364, 367, 369+368, 370+371, 372+373, 374+375, 376+377, 378+379, 380+381, 382+383, 384+385, 386+387, 388+389, 390+391, 392+393, 394+395, 396+397, 398+399, 400+401, 402+403, 404+405, 406+407, 408+409, 410+411, 412+413, 415+416, 417+418, 419+420, 421+422, 423+424=72 ks

T3Mod- 359=1 ks

KT8D5- 500, 501, 508, 509, 512, 513, 517 (RN2), 521 (RN2), 523, 525, 528, 529, 530, 531, 534, 535, 536, 537, 538=19 ks

T6A5- 600+601, 602+603, 604, 605, 606, 607, 608+609, 610+611, 612, 613, 614+615, 616, 617, 618+619, 620+621, 622+623, 624+625, 626, 627, 628+629=30 ks
Na KE iMHD chyba info o elektrickach:
Viete mi niekto povedat pocet vozidiel.? Pripadne aj pocet vypravenych. Thx!
Reakcia na: Vladimír #2377:
Kedysi dávno, keď ešte v trolejbusoch bolo hlásenie sa po príchode na konečnú ozvalo poďakovanie. Niečo v takom znení ako si uviedol. Bolo to fajn 🙂

eMareq: Nič nemaž!:-( Nevieš kedy sa Ti to zíde 🙂
Reakcia na: Vladimír #2377:

Ako to, že sa Ti vonkajší nepáči? Veď čísla sú symetrickejšie a lepšie viditeľnejšie. Inak, čo sa týka vnútorných displejov, už sa pracuje na zmene čísla linky, sú dosť tučné a aj bez rozostretia zraku pixely splývajú. Vonkajšie zostanú, sú kvalitne spracované.
Reakcia na: Dopravák #2378:

Tá čerpačka zrušená nie je. Bude sa rekonštruovať (nespĺňa normy) a vyzerať rovnako, ako všetky "Slovnafty".
Čo sa tu dnes nedozviem! 🙂

Ha, na mňa nemáte 😉
Ja som išiel Ikarusom 280 cez čerpačku (už je zrušená) na Sennom trhu (oproti plavárni). Dodnes nechápem ako sa tam vtrepal - približne 10 minút tam vodič manévroval - cúval. Spomínam, že na čerpačke poškodil múrik - na buse kúsok plechu pokrivil a oškrel lak.


A k bufetom - jeden stál na konečnej "Kláštor" tiež chcel kamoš reflektor 🙂 a za komáčov jeden stál na Kalinovskej 🙂
Reakcia na: eMareq #2363:
Ale hádam také kritické to v Poľove nebude, keď tam roky rokúce jazdili klbáky.

Inak dnes som videl nové vonkajšie i vnútorné BUSE (vonkajšie na 5222, vnútorné na nejakej 32xx). Moje stručné hodnotenie:
vnútorné - krása, nech to tak zostane
vonkajšie - nepáči sa mi
Ideálny stav - vonkajšie po starom, vnútorné po novom.

Inak začínam strácať prehľad o rôznych verziách BUSE. Napriek tomu, že pravidelne čítam diskusiu som dnes objavil niekoľko typov, o ktorých som vôbec nevedel. Napríklad - odkedy sa v Košiciach akusticky vyhlasuje, že nasledujúca zastávka bude konečná? Odkedy sa miesto "Sídlisko Košického vládneho programu - Iskra" hlási "Sídlisko KáVéPé - Iskra"?
Ak sa už hlási konečná, prečo sa v niektorých vozoch vypisuje na konečnej "Ďakujeme, že ste použili služby DPMK, a.s." a v niektorých nie? Keďže sa v oboch prípadoch čísla na pásme a čase zobrazovali po starom, odkedy vlastne takéto ďakovné vety sú naprogramované? Veď v pôvodnej verzii, kde sa doplnili šípečky, označníky a reklamy to nebolo! Alebo áno? Začínam mať zmätok. Verzií v obehu je už nad moje chápanie veľa.
~> Kto by este potreboval clanky ohladom havarovanej malej 18tky na Secovskej ceste z jula '93, nech ma kontaktuje prostrednictvom SS (sukromnej spravy) na MD (nick rovnaky) alebo mailom (tuknut na nick). Do konca februara to drzim, potom nenavratne mazem.
Reakcia na: RW #2372:
a este 2 SL som nasiel bufety: KEA-22-61 a KEA-36-96

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.