Reakcia na: bobo39-solarisko #2314:
Najskor ked drazny urad (ministerstvo dopravy, post a telekomunikacii) vyda potrebne papiere, ze elektricka moze jazdit na kolajovych tratiach na Slovensku - tzv. homologizacia. Lenze uradnici si aj v tomto pripade "davaju nacas", takze to tak skoro nebude 
Co je s druhou NP (521). Uz je zlozena, ci sa este sklada?
balky
Capy zaverovych hakov su klbovym sposobom spojene spojovacou tycou a prestavnou tycou s prestavnym zariadenim, co v pripade miestne stavanych vymen (ako je tomu na rychlodrahe) predstavuje paka vymennika so zavazim.Na kontrolu jazykov tychto vymen v spravnej polohe a na znemoznenie ich neopravneneho prestavenia sa pouziva jednoducha, resp. odtlacna vymenova zamka, ktore su pripevnene k pate kolajnice.Je to zariadenie nerozrezatelne.
Prestavniky umoznuje prestavovat vymeny na dialku. Mechanicke, podla typu, az do vzdialenosti 530 m od miesta obsluhy. A je to zariadenie rozrezatelne.
Takze sa ospravedlnujem za nepresne informacie.