~> Vladimir - no neviem ktoru vyhybku si myslel, ja tu smer NMM -> sportova hala (L2, L4). Vsimol som si, ze niekto to robi rucne, bez toho aby zmackol tlacidlo, iny to prehodi tlacidlom .
~> SDF - niektore vyhybky su u nas robe aj tak (napr. pri sportovej hale), ze je pri vyhybke na retazi pripevnena aj palica, a nou sa prehadzuje, lebo palica ktoru ma vodic u seba v kabine jednoducho nepasuje do otvoru.
~> Ten vystupok je umiestneny tak, ze dalsie vozidlo nema sancu ju prehodit, naviac aktivny je len "clanok" u vodica. Keby bol aj v druhom vozni, tak by druhy vozen nasledne vykolajil (prvy voz by prehodil do ziadaneho smeru a druhy by to navratil vzad - ak by to fungovalo tak, ze by isli oba "clanky").
~> SDF tu (KE) to funguje na elektromagnetickom principe. Podla mojich vedomosti: Nedaleko od vyhybky medzi kolajami je taky maly vystupok, ktory je citlivy na magneticke pole. Vodic, ked sa blizi k takejto vyhybke, stlaci u seba tlacidlo, prejde ponad ten senzor, a nakoniec rele preklopi vyhybku. Da sa prehodit aj obycajnym permanentnym magnetom.
Veľmi by ma zaujímalo, akým spôsobom sa v KE zostavujú cestovné poriadky. Zaujal ma 1 konkrétny príklad.
Ide o úsek OD Mier - Darg.hrdinov-MÚ a linky 18 a 55.
Podľa platného CP má tento úsek prejsť:
L18 za 4 minúty,
L55 za 5 minút.
Čiže L18, ktorá zastavuje AJ Pri hati AJ pri Tescu, má tento úsek prejsť o 1 minútu rýchlejšie ako L55, ktorá nezastavuje ANI Pri hati ANI pri Tescu.
Inak povedané, EXPRES L55 má týmto úsekom prechádzať o celú minútu dlhšie ako bežná L18.
A ja som až doteraz nechápal, prečo na L55 jazdia všetci vodiči tak strašne pomaly...
Co sa tyka 7063, vcera oficialne dojazdila. Rano na vyjazde jej strelil linkovy stykac. Bol som osobne pritom a pomahal som aj asistovat z Beusom na je odtiahnuti do Krasnan, pricom ju tlacil PeterP z vozidlom 7905 - 7906. ;o)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq