Reakcia na: J #1843:
Mňa nezaujíma, koľko sa kam investovalo. Podstatné je, ako sa ľudia vozia. Neber to v zlom, ale dosť som sa nacestoval v Košiciach a nemálo aj v Bratislave a pravdupovediac nejaké obrovské rozdiely v kultúre cestovania (ak tu myslíme len obsadenosť vozidiel) som nezaznamenal. Tak ako sa v Košiciach netlačia vždy a všade, tak ani v Bratislave, no tu aj tam sa nájdu smery, ktoré nie sú zvládnuté.Aj v Bratislave aj v Košiciach poznám vychytené smery, kde je to zúfalé a naopak trasy, kde sa vozí vzduch. Konkrétne medzi také super nabité smery, ktoré mi prichádzajú na um by som zaradil v Košiciach ťah Železničná stanica - Nám. osloboditeľov - Stará nemocnica - Železníky. V Bratislave je čírim zúfalstvom cestovať v smere Hodžovo nám. - Patrónka - Polianky - Dúbravka. V oboch prípadoch sa ľudia tlačia v špičke a častokrát aj v sedle. A jazdy naprázdno? V Košiciach napríklad L14 na Slovenskú ul. a v Bratislave som sa sám s vodičom viezol mimo špičky v L63 na Bojnickú. Záver --> Každý má čo optimalizovať.
Re #1844 Nodes: Niet Ťa čo poučovať, ovládaš to presne

Re #1846 1018: Ľem bars neviskakuj, bo ket še ftorek dovaľim do Košicoch, takoj pujdzem pohľedac tote mapki co už ľitaju z najnovšu verziju busečka, žebi som ce mohol pochvaľic abo zdžubac za ňu.
J
Problém tlačeníc sa týka hlavne L21 kde sa chystajú zmeny a L5 v Karlovke. Inak je tlačenica hlavne keď vypadne bus. Aspoň na linkách, ktorými ja chodím. Napríklad Petržalka nemá problém a to je 30% obyvateľstva Bratislavy. No a samozrejme študenstkých linky 39, 31, 84 a 61 ale s tým nič nespravíš, tie návaly by mala problém zvádnuť pomaly aj elina.
Ono ceny Solarisu na trhu oproti roku 2002 zrejme výrazne klesli, keďže napríklad ešte na začiatku roku 2003 bol jeden zloty za viac ako 12SKK. Teraz je to 8,8SKK. A keďže Solaris predáva v Eurách no nákup materialu, ktorý je určite z Polska a mzdy platí v Zlotých. A teraz za jedno euro dostane viac zlotých mohol Solaris znížiť ceny svojich busov a tým si polešpiť konkurencie schopnosť čiže aj odbyt a zvýšiť zisk. Ak by tak neurobil bol by sprostý. To je to, prečo nie je dobré pre ekonomiku keď SKK stúpa. A naposledy bolo Euro za 40,8 a CZK za 1,263.