Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Budem max. aktualny, lebo za tyzden tu pribudne tolko prispevkov ako niekde za mesiac, ale niektory nech ďakujú Bohu, že ja to čítam len doma a nemám možnosť reagovať, ale aj tak take somariny ako tu niekedy nachádzam, kam spejeme?

Takže, BM neviem odkiaľ si na to prišiel, že bola aj 6375, mám kompletné dodávky a ver mi, ze nič také tam nie je. Jožiho budár 74 bol posledný.

Sarko : Riaditeľ PCD sa fakt vyjadril, že SU18 chce DP len na to, aby ako predajca (díler) ich mohol zapožičiavať. Boli sme tam viacerí, takže Vladimír má pravdu. Na%dalej sa orientujú len na 15-ky, pričom tu už padla reč o SU15 CNG, má to byť svetová premiéra a máme to mať my.
Počet plyňákov by nemal zataiľ prekročiť číslo 20. Potom sa uvidí.

Len tak mimochodm plyňákom sa dá povoziť aj mimo nočnej, alebo RA dopravy. Napr. poobede okolo 15.45 na L23 na Letisko. Samozrejme neplatí to každý deň.
Reakcia na: Vladimír #1807:
No a ja som zase pocitil hrdost na nasu fakultu. My mimokosicki prirodovedci totiz MHD nevyuzivame (aspon nepoznam nikoho, kto by mal mesacnik). Zo stanice do skoly (na Moyzesku a Jesennu) a na intrak(Medicku) kazdy chodi peso. Kazdodenna pesia prechadzka nam vsetkym len pomaha a neprispievame tak neschopnemu kosickemu DP 🙂
Reakcia na: Vladimír #1807:
Trebuľa by si mal precitat asi navrh linkoveho vedenia, ktory som vypracoval. Mozno by videl ze s usetrenymi vzk sa da jazdit aj na intervale 10 min. Ale to nie, dostane to do ruk najprv odbornik na kosicku dopravu, ktory sa vyjadril, ze napr linka 17(podla navrhu) nemoze odbocit z Rastislavovej ul ku Astorii, ze tam uz 17 rokov je zakaz odbocenia vpravo. Pri tom tam je odbocovaci pruh a este k tomu s tamat premava aj linka 60 od nepamäti. No proste taky odbornici schvaluju navrhy linkoveho vedenia. Co mam povedat, clovek sa nadrie ako k**** a nakoniec to neaky idiot, ktory nema pojem o doprave zavrhne a zabudne sa na cely projekt linkoveho vedenia. A to som dokazal zvysit prepravnu kapacitu o 5000 ludi za hodinu, usetrit 500000 kilometrov, spravit dojazdy pre autobusy a trolejbusy, dosiahnut interval 10-12 a v sedle 15-20 min. No co mam na to povedat. uz radsej nic lebo budem asi vulgarny
Reakcia na: Sarko #1805:
ja by som to upravil na www.ke.imhd.sk nech sa nemusia preklikavat z BA do KE
Reakcia na: Vladimír #1809:

Tak si naozaj daj poldecák, pomôže. '-) Ale myšlienky sú dobré. 😉

Re #1810 J:
Ja som nikde nepovedal, že pracujem načierno. Na ÚP aj nosím dohody o vykonaní práce. Uviedol som len, že sám som príkladom umelej nezamestnanosti, nie že sociálne dávky zneužívam. Ak by som našiel čo len trochu lepšiu prácu na HPČ, beriem všetkými desiatimi.
Reakcia na: Sarko #1782:
No nenahnevaj sa ale pripomeniem ti našu minulú diskusiu a čiernej práci a viac toho nepoviem. Určite pochopíš čo by som napísal.
Reakcia na: Vladimír #1808:
"a ten pôsobí ako keby SOM mal..."

Dočerta, už idem spať... 😞
Reakcia na: Vladimír #1807:
Čítam po sebe príspevok a ten pôsobí, ako keby si mal v sebe niekoľko poldecákov (blbé vetné konštrukcie, dvakrát jedná a tá istá myšlienka....). Čestné pionierske - nemám! ;-P
Reakcia na: Peter #1806:
Zrazu som pocítil hrdosť na svoju fakultu a svoj odbor, pretože je to to zrejme najpočestnejší odbor na univerzite. Všetci moji spolužiaci ubytovaní na Jedlíkovej vlastnia a pravidelne kupujú predplatné CL DPMK.
A keď tí Tvoji známi všetci šetria na mesačníku, ako prepánajána chodia do školy? Peši? Z Jedlíkovej cez celú Triedu SNP až na Boženku? Unbelievable.

Nasadiť Solarisy na L15 by možno šlo, ale primárne by som sa sústredil na skoordinovanie L15 voči L5, resp. opačne do takej polohy, aby spolu nešli. Na sedlo predsa pripadá najviac hodín.

L12 v úseku Stará nemocnica - Šebastovce a Nová nemocnica - Podhradová určite mohla pokojne jazdiť malá. Neviem síce, na základe akých skúseností hovoríš, ale ja tvrdím, že v úseku medzi nemocnicami nielenže Solaris byť musí, ale kapacitne dokonca nepostačuje a žiadal by sa klbák. Už dávnejšie ma napadla možnosť nasadiť na L12 vypraviť sólo autobusy a v pracovných dňoch čase sedla zaviesť v úseku Amfiteáter - Triton, prípadne až po Cintorín vložené spoje označené trebárs 12B, ktoré by boli riešené v 30 min. intervale a koordinované voči 30 min. intervalu na kmeňovej linke do výsledného 15 min. intervalu v danom úseku. Solarisy by tak mohli ísť na inú linku. Solarisy U15 by tak mohli ísť povedzme na L15.
Celé to má ale jeden háčik - vypraviť v čase sedla navyše dve sólo vozidlá navyše, najazdiť pár km navyše, nasadiť dvoch vodičov navyše.

Milí Košičania, potom, čo som sa dozvedel o prejave vašej pýchy - Trebuľu - v médiách o tom, že peňazí je málo a niet inej cesty ako znížiť vozkm v MHD, pochopil som, že nás, užívateľov MHD v roku 2004 asi veľa dobrého nečaká. Osobne si veľmi nedokážem predstaviť, ČO EŠTE chcú obmedziť. Síce niečo málo by som aj vedel, ale nejaké radikálnejšie obmedzenia sú nad rámec mojej fantázie :-I
Optima-bus studenti zneuzivaju. Kazdy student vymysla, ako usetrit kazdu korunu. Mam vela kamaratov na Jedlikovej, a vsettci!!! usetrili na mesacniku. A vcera, ked sa vratili po prazdninach do Kosic, vsetci tak nadavali, ze tento bus zrusili a musia kupovat listky.

Dnes som si vsimol oznam v Hypernove, kde stalo ze Optima-bus je len DOCASNE zruseny.

Mimo spicky idu L15 a L5 naraz. Ako aj dnes. Vsetci ludia sa natrepali do L15 a L5 isla prazdna (9 ludi).
Tak dufam, ze daju na L15 naspat bud solarisy alebo klbove busy.

Staci porovnat L12 a L15. Na L12 chodoa solarisy a su vyuzite, hlavne mimo spicky, minimalne. Hlavne useku velka posta - podhradova (Zopar cestujucich, do 10).
Reakcia na: Vladimír #1804:

Čo som videl nákres, slučka bola navrhovaná odpojením od trate až za zastávkou OC Optima. Ak by aj v budúcnosti došlo k odpojeniu v mieste príjazdovej cesty, obávam sa, že rekonštrukcia celej križovatky by bola oveľa finačne náročnejšia.

K tej reklame WWW.DPMK.SK na BUSE, navrhujem to len zameniť za WWW.iMHD.SK a hotovo '-)
Reakcia na: Sarko #1798:
Keby sa bola slučka urobila odpojením od trate v mieste príjazdovej cesty k OC Optima, vôbec by ďalšiu svetelnú križovatku nebolo treba.

Re #1801 1018: Teším sa. Dúfam, že o dva mesiace sa nebude verzia meniť znova. A tiež dúfam, že si vyrazil tú reklamu na www.dpmk.sk. V dnešnom stave stránky to bola viac provokácia ako reklama.
Reakcia na: 1018 #1801:

No už len nech najprv tie naše obojsmerné "ereny" začnú jazdiť... 🙂
Reakcia na: S499.1023 #1800:
Moze byt, ze su .1, ja si ich este pamatam, v klukatych zakutiach mojej pamati, ako som ich videl tu v Kosiciach v takom roku 1973? Mal som 7 rokov. V r. 2002 som sa na tom viezol z TGM do docasnej vyh. Zalov na stanovisti strojvedouciho.
huraaaa, ide mi net!

Včera teda šla oficiálne na Hornádsku nová, opäť "šípkovo - zastávková" verzia info systému BUSE a taká už bude navždy. Sľubujem! 🙂 Spoznáte ju väčším písmom pri výraze "MANIPULAČNÁ JAZDA" na bočnom paneli (doteraz veľkosť písma rovnaká ako pri cieľoch v hornom riadku) a na vnútornom paneli sa zväčšili číslice pri údajoch pásmo a čas (niečo podobné ako DPMBrno). Keď budete vidieť vonku, dajte mi vedieť per sms.

Na nabitie čaká už aj verzia pre električky, hlavne teda pre KT8D5.RN2 (ďakujem za ozrejmenie, Sarko...). Bude odlišná než u busov, bude mať širšie číslo linky pri jednociferných linkách (=električky).
Reakcia na: Esicko #1797:
To je fakt, už asi dva týždne:-). To bolo nyslené ako žart, poznám situáciu. A tie EM475 boli .1, 475.0 bol len prototyp. To len pre upresnenie.
I.
Reakcia na: Sarko #1796:
Ale odpoveď na moju otázku som aj tak nedostal:-(.
I.
Reakcia na: S499.1023 #1794:

Áno, ak už urobíš odbočku, musíš urobiť aj semafor a ten zdržiava. Myslím, že bohato postačuje, že medzi kruhovým objazdom, kde rýchlodráha začína a zastávkou OC Cassovia sú zdržujúce dve svetelné križovatky. Síce je tam nainštalovaná aj preferencia, ale to by si musel vysvetliť Referátu správy komunikácií, ktorý to má na starosti, prečo by sa ich autá mali na tých svetelných križovatkách zdržiavať...
S499.1023: Vidno, ze si asi dlho nebol na vychodnom Slovensku. Ono bobiny uz su rozlupane a EM488.0 alias 460 uz tiez ledva fucia. A to tu pred 30 rokami zacinali EM475.0 zaistujuce primestsku dopravu v okoli Prahy. Ako sa dari ceskej trojsystemovej naklapacej jednotke?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.