Reakcia na: Sarko #1750:
Kdesi som cosi pocul, ze zvlastne tarifne opatrenia maju aj linky do USS (nastup na predne), snad aj L11 (alebo sa o tom uvazovalo?), potom akasi linka na Jahodnu, cislo som si nezapamatal... ale ta sa da povazovat za ucelovu a nepravidelnu. OK, priznavam, ze sa do KE MHD az tak nevyznam, preto radsej nebudem trusit moje dojmy, ked ich nemam nabeton overene.K tej linke: ono tie nadnarodne retazce maju snad nejako predpisane, ze musia zaistit dopravu zdarma od nejakeho doleziteho dopravneho uzlu, vacsinou sa jedna o zeleznicnu stanicu. Proste manazeri maju tuto utkvelu myslienku, ze to tak musi byt a basta. (Len v Presove to Tescu trochu s tou teoriou nevychadza, kedze je rovno pri stanici ). Ked uz sme pri tom, dnes som bol (autom) v IKEI na Zlicine. Linku Zlicin metro - TESCO - IKEA - Zlicin metro uz davno zabezpecuje firma Hotliner, ktora inak jazdi na vylukach za tramvaje a podobnych narazovych akciach, a bola preslavena svojim vovovym parkom, vacsinou z vyradenych K700 poskupovanych po roznych mestach CR, ale dnes tam jazdilo Mercedes Connecto
Sarko
Ak máš na mysli celulárnu info, tak informácie by sa mohli priživiť na reklamách, ktoré by púšťali iné BTS. Podľa mňa, v spolupráci s mestom by sa tieto veci dali dohodnúť. Napr. operátori dostanú od mesta určitú zľavu za prenájom plôch pre vysielače. To všetko sú však len úvahy. Implementácia CB (Cellular broadcast/celulárna info) tiež niečo stojí, avšak návratnosť investície by bola, podľa mňa, rýchla.