Reakcia na: Sarko #1713:
S tymi reko KT8 az tak nejasam. Aj ked by to bolo podla toho, ako sme sa vcera bavili, tak skor ako do roku 2010 to nebude. Ale podstatne je, ze budu. Co sa tyka ne-informovanosti o l.c.5 a zrusenia Optimabusu, tak 30.12. na zastavke pri Slovane smer Sturova nebol ziadny oznam o zruseni Optimabusu.
S499.1023
Ad odpoveď J: Ako bývalý vodič môžem miestoprísažne vyhlásiť, že práca na súčasnom modernom trolejbuse nie je o nič namáhavejšia ako na tramvaji - volant utočí aj malé decko. Rozhodne je namáhavejšie na T6A5 nasádzať ohavnú redukciu na kuplovačku v prípade kuplovania napr. poruchového vozidla na trati. A najťažšia práca na antabuse (bratislavskom) je vláčenie koniev s vodou a olejom:-).
I.
Ad obojsmerné vozidlo: Tak portom nepotrebujú T6C5, stačí keď na ľavú stranu vozidla dorobia nejaké dvere, dozadu zrkadlá a jednu jazdu môže bždy vodič robiť na zadný pomocný panel:-).
I.