Reakcia na: RW #1639:
K ŠM, ŠL mám len toto:značky budu všetko KEA,
5062: 19-97, 5087: 29-17, 5089: 29-19, 5097: 30-02,
5103: 30-08, 5109: 30-29, 5110: 30-30, 5113: 30-13, 5114: 30-34, 5115: 30-35, 5116: 30-36, 5121: 30-41, 5122: 30-42, 5126: 36-49, 5129: 36-52,
5505 (ŠL): 22-57, 5506: 22-59, 5508 alebo 5514: 36-96 a
5401 (ŠD?): 27-08.
Bez registrovania ŠPZ som stihol evidovať už len 5098, 5106, 5117, 5120, 5124 a 5130.
Autobusy s cestujúcimi dojazdili asi v roku 1989 (osobne som naposledy išiel 14.6.1989 s 5506), v roku 1990 už boli len ako dielne, posledné dielne boli ešte v roku 1992: 5505 a 5506. S cestujúcimi ešte jazdilo jedno ŠD (výpomoc ČSAD) počas rekonštrukcie rychlodráhy.
To je všetko.
6421... Neviem. Videl si ho koncom roka 1992. 13.12.1992 boli na VŠA odstavené ešte 6ks B732 zo série 6291-6415 (alebo to boli ešte ďalšie?, ale všetky zo série 6291-6415 vtedy určite ešte nejazdili). Neviem, či už na nich bolo aj evidenčné číslo, alebo číslo sa doplnilo až pri sprevádzkovaní. Možno sa to celé dajako predčasne domotalo... A kde mali byť odpredané?
A všetko nie je tak jednoduché...
A opravujem ŠPZ 4065, nie KEA ale KEB. Toho KEA bolo dnes asi veľa.
BM: Za 6313, 6375 vďaka.
Vladimír
Re #1649 J: Ja si myslím, že to dobrá vec je. Teraz by ste to boli ocenili na Hlavnej stanici