Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: J #1598:
Mám pred sebou: Očakávané výkony hromadných dopravných prostriedkov za rok 2001 (skutočnosť za 1-5. mesiac + prepočet grafikonu na 6. -12. mesiac)
Reakcia na: BM #1596:
To radšej nekúpte budúci rok ani jeden voz a nič nerekujte. nevieš mi zohnat komplet rozpočet DPMK na tento a minulý rok?
Reakcia na: Sarko #1588:
Ja tvdrím, že nemusela, ak by sa zariadilo, že žiaden zo spojov R1 alebo 5 by na stanici nevyčkával viac ako 5 min.

Re #1594 Sarko: Nebesia! Ako môžu čipové karty prispieť ku kvalite MHD? Pomaly mi začína byť z tej slovenskej čipovej rakoviny zle 😞
Reakcia na: J #1592:
Asi prejdeme na 60 minutovy interval 😉
Reakcia na: Sarko #1593:
Nerobil si v zivote na autobuske. Stravil som tam 4 mesiace a viem co hovorim.

ADD nastup do sluzieb: Okrem liniek 12, 30, 36 a 71. Nastupuje prva trhana sluzba. Dal som si namahu a presiel som si vsetky sluzobaky ( su stare 6 dni) Este sa pozriem na elektrickove.
S akými predsavzatiami vstupujete do roku 2004? (Košický večer, 02.01.2004)

"Ing. Igor Reiprich, CSc., riaditeľ DPMK: Do nového roku vstupujem len s tými najlepšími predsavzatiami. Tým najhlavnejším je mestská hromadná doprava a to, aby bola taká, že s ňou budú všetci spokojní. Moje osobné predsavzatie úzko súvisí s pracovným - aby sa nám konečne podaril zaviesť čipové karty, ktoré prispejú ku kvalite dopravy. Nič iné si neprajem. Cigeratám neholdujem a pohárik dvíham naozaj len príležitostne, takže nemám s čím prestať. Prajem si len dobré zdravie a spokojných cestujúcich."
Reakcia na: BM #1589:

Koľko je to pár výnimiek? Však si pozri do služobákov a napíš tu pár časov po sebe idúcich, s číslami služieb.

Ver mi, že vodiči veľmi dobre vedia, čo je to delená služba. V rôznych príkazoch a vnútorných smerniciach sa takýto výraz používa a je to aj oficiálny spisovný výraz. Trhaná služba je hovorový výraz.
m@rtin: No trochu preháňaš.
V tom predpredaji na Hodžovom sme neboli 15 min, bol som tam s tebou, bo si mal auto v garáži a stihli sme to do 15min vybaviť celé, takže si parkovné neplatil. E nebolo tam "ti kdo stojí ve frontě a jsou potichu" ale niečo ako udržujte ticho.

Čo sa vyhliadky týka, je tam súdny spor, mesto tvrdí, že je to jeho a nájomca že jeho, takže o tom to je.
Bratislavčania sú nevlúdny, resp. nie sú taký ako ostatok Slovenska. Tu sa na teba nikto neusmeje ale inde na Slovensku to bolo pre mňa bežné.

No Tatranský hotelieri si myslia, že môžu mať ceny ako v Alpách a služby ako na Podkarpatskej rusi. Ale na štrbskom plese je nová sedačková lanovka a ževrj sa už tak nečaká. Ak chceš však dobre lyžovať choď do Veľkej Rače.

No ale vrátme sa k MHD. Dnes som počul že magistrát znížil dotáciu pre DPMK o 40%. Ohrozí to nejak DPMK alebo tohto ročná dotácia je tak malá, že už je to aj jedno.
Reakcia na: Dopravák #1590:
Za to som aj teraz. Nemusela by potom zachadzat 32 na furcu.
Trolejbusom na stanicu

Druhá trolejbusová trať mesta má viesť na Sídlisko KVP. Pre nedostatok finančných prostriedkov sa zatiaľ jej výstavba odkladá. V DPMK však chcú vylepšiť aspoň súčasnú linku č.70 z Lingova k Domu kultúry. Je vypracovaných päť variantov jej predĺženia k železničnej stanici alebo Námestiu osloboditeľov s nákladmi od 32 do 60 miliónov korún.
Riaditeľ DPMK Ing. I. Reiprich rokoval o tomto projekte na Obvodnom úrade košice I a chystá sa vystúpiť i pred poslancami mestskej časti Staré mesto, na ktorej území by trať predĺžili. Jeho cieľom je získať takto potrebné peniaze, aby sa práce začali už tento rok.

Košický večer 4.1.1994
Reakcia na: Sarko #1583:
to je par vinimiek v pracovne dni.
Viem komu si posielal SMS a ale poznas len vodicou asi, ktory sa zaujimaju aj o dopravu. Ale skus si inych.
Reakcia na: Vladimír #1587:

Musíš zobrať do úvahy obrat liniek 2 a 3, takže spolu je potrebné zosúladiť 5 liniek. Shorty, ktorý má prehľad o frekvencii spojov a končiacich službách, tvrdí, že vratná koľaj by sa používať musela. Žiaľ, momentálne nemám aktuálne služobáky, aby som sa na to mohol pozrieť a prepočítať to.
Reakcia na: Sarko #1586:
Dá sa to urobiť aj tak, že preklad bude a vratnú koľaj používať nebudú musieť. Dá sa to.
Reakcia na: Vladimír #1585:

Napríklad...
Inak nerád počúvam reči vodičov, že nie, tak to nemôže chodiť, lebo by sa museli na stanici otáčať po vratnej koľaji, lebo pri Optime by nemohli dlho čakať, lebo by museli ručne hádzať výmenu... Tak to nie!

Pekne-krásne nech sa urobí na Žst. elektricky ovládaná výhybka, veľa to určite nemôže stáť, len vôľu a CP sa dajú urobiť aj tak, aby čakanie KT8D5 pri OC Optima bolo bezkolízne.
Reakcia na: BM #1581:
No ja viem tiež len o tom jednom kuse.

Ja viem, že na ODS o dodávkach nevedia takmer nič. A to je osudová chyba!

Re #1584 Sarko: Áno, dalo by sa. Zo stanice by mohli odchádzať:
L5 - o celá 06 a 26
L6 - o celá 16, 36 a 56
LR1 - o celá 46
Ale to by sa museli prekopať zásadnejšie cestovné poriadky rýchlodráhy s väčším využitím prejazdov vozidiel medzi linkami.
Neviem, či ste niekto z vás už bol pozorovať prevádzku na novej linke č. 5, ale dnes ma veľmi potešilo, že prevádzka na trase zo žel. stanice je opäť o niečo rušnejšia. Škoda, že sa nepodarilo zosúladiť CP medzi linkami 5, 6 a R1, ktoré sú v bežnom čase nasledovné:

-odchody zo Žel. stanice:
16 (L6), 29 (L5), 36 (L6), 47 (R1), 56 (L6), 59 (L5)
rozdiel medzi spojmi 13+7+11+9+3+17 min.

-odchody z SOU dopravného:
04 (L6), 21 (L5), 24 (L6), 31 (R1), 44 (L6), 51 (L5)
rozdiel medzi spojmi 17+3+7+13+7+13 min.

Je vidieť, že tie rozdiely sú dosť markantné, s rozdielom až 14 minút.

Ak by sa L5 viac prispôsobila CP linky R1 (20 min. spoločný interval), tak by sa dal urobiť krásny a súvislý 10 minútový interval... 😕
Reakcia na: BM #1582:

Áno, práve som pár vodičom poslal SMS s otázkou, čo je to delená služba a všetci to vedeli 😉

Pokojne sa zasmej a potom si mrkni služobáky ED. Na Bardejovskej ako prvé nastupujú celodenky od 3:45 a potom do cca až 8:18, pričom postupujúcim časom to nie je špecifikované na konkrétne typy služieb.
Reakcia na: Sarko #1578:
povedz v Kosickom DP delena sluzba vodicovy a pozrie na teba ako na vola. Hovorime tu o Kosickej doprave a nie o inej vo svete.

"Výhodou takejto služby je, že vodič nemusí vstávať do práce veľmi skoro" Mam sa zasmiat

Vsade nastupuju trhane ako prve a potom az celodenky. Asi si dlho nevydel sluzobaky.
Reakcia na: Vladimír #1580:
Ja viem o minimalne jednom kuse SU18 na tento rok. Co sa tyka ODS, ty nevedia pomali o novych vozoch nic. Minule som im musel povedat co ma prist

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.