Reakcia na: Vladimír #171:
No tak moment, dnes nemame skolsky rok, ale prazdniny, takze v skutocnosti je na Lingov interval 5+10+5+10... min., cize onych teoretickych 7,5 min. Pokial sa vsak L70 zrusi, musia sa zmenit aj CP pre L71 a L72.
S Tvojim nazorom ohladom neprecislovavania buducich trolejbusovych liniek nesuhlasim. Trolejbusova trakcia je od zaciatku prevadzky rozlisovana a uz by som to nemenil. Aj ked uznavam, ze v Pripade Presova sa mi nerozlisovanie A a T liniek paci a je to tradicia, ktoru by si iste nemenil, to iste by si mal akceptovat aj v pripade Kosic.
Mna napadla v tejto suvislosti ina zaujimava myslienka, ale presadzovat ju nebudem, nakolko je to len fantazia . Napadlo ma, ze ELEKTRICKA TRAKCIA by mala mat ciselnu radu liniek od 1 a dajme tomu do 40. NEELEKTRICKA TRAKCIA by mala ciselnu radu od cisla 40 vyssie. Aby medzi ELEKTRICKOVOU a TROLEJBUSOVOU TRAKCIOU neboli dalsie rozdiely (E od 1 do 20 a T od 20 do 40), tak by mohli byt E linky PARNE (2, 4, 6, 8, 10..) a T linky NEPARNE (1, 3, 5, 7, 9..). Co poviete?
Papyr
Lietadlo leti 1:35 cisteho casu a najlacnejsia letenka je od 990 Sk + 560 Sk letiskove taxy, celkovo teda cca 1600 Sk - tak aki zazobanci? Co to pises za bludy?
A okrem toho, ako je mozne, ze vojenske letisko, ako pises ty, funguje zaroven ako medzinarodne civilne? A okrem toho je predsa jedno, aky ma statut, terminal verejnej dopravy to predsa JE!