Reakcia na: Sarko #147:
Kedysi som uvažoval s nasledovnou obsluhou Sídl. KVP:- trolejbus č. 71: Kláštor - Mestský magistrát - Nám. osloboditeľov - Mlynská bašta - Mier - Lingov.
Interval 15 min. celodenne. Doba spoja 40 min., výprava 8 kĺbových trolejbusov.
- trolejbus č. 72: Myslava - Mestský magistrát - Nám. osloboditeľov - Mlynská bašta - Mier - Trolejbusová vozovňa.
Interval 30 min. celodenne. Doba spoja 33 min., výprava 3 sólo trolejbusy.
- autobus č. 32 (ktorý si stále neviem vyhodiť z hlavy): Železničná stanica - Nám. Maratónu mieru - Technická univerzita - Amfiteáter - Nová nemocncia - Kláštor - Klimkovičova - Mestský magistrát - Nám. osloboditeľov - Železničná stanica.
Interval 30 min., v špičke posilnený vložením ďalšieho 30 min. interavlu (oproti základnému posunutý o 10 min., spolu s L72 na úseku Iskra - Jakabov palác výsledný 10 min. int.) na 4 spoje za hodinu. Doba spoja, 36-37 min., výprava 3-4 sólo autobusy.
Zvýšené nároky Furče som chcel riešiť trolejbusom č. 70 na trase Bottova - Mlynská bašta - Mier - Lingov s intervalom 15 min. v špičke rozšíreným o ďalší 15 min. interval vložený tak, že L70+71 v úseku Jakabov palác - Lignov by mala interval 5 min.
Sarko
OK, suhlasim, ze tych 6 spojov mozno nie je az takych zanedbatelnych, ale keby sa ich interval aspon prekladal. Si vezmi, ze do dnesneho dna premavalo tych 6 spojov zo zel.stanice takto:
6:19 (23), 6:36 (22), 7:19 (23), 7:36 (22), 8:19 (23), 8:36 (22), 14:21 (22), 14:49 (23), 15:16 (22), 15:49 (23), 16:16 (22), 18:19 (23).
Takze len v dvoch pripadoch sa interval prekladal, po 14-tej je rozdiel 28 min. a po 15-tej 356 min., ale po 6., 7. a po 8-mej je to uz iba 17 min. a po 16-tej dokonca iba 3 minuty.
Ako som si vsimol, niektore spoje su na linku c. 22 pridane, ale zaujimave je, ze niektore koncia od Let. akademie uz na Mlynskej baste a niektore z Lorincika na Mlynskej baste.
Pokial sa od Mlynskej basty a od Let. akademie neurobili nejake prejazdy na ine linky, tak to bude dalsi klinec do rakvy hospodarnosti...
A ta trolejbusova linka z Dzungle na Nam.oslob. (73? :-)), to uz azda kazdeho napadlo, myslim, ze obsluha s 14Tr-kami by mohla byt celkom vhodna a razom by pribudli do schemy dve nove konecne zastavky! .