Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Sarko: Dik.

Esičko: Aj tebe dik, ale Sarko mi už niečo našiel 🙂
O tej stránke som ani nevedel.
SARKO: To je pochopitelne a celkom zretelne uz na pohlad, ze je to REGIONALNA jednotka, ktora nie je vhodna na 200 km trasy. Lepsie by sa sama 840ka citila pod Tatrami...A co sa tyka tej patnastej 425ky, nie je nahodou uz rozostavana?
Reakcia na: Sarko #1160:

OPRAVA - "...kvôli KÚPE firmy AD Tranz spoločnosťou Bombardier."
Reakcia na: Nodes #1159:

Tak ten známy mi pred chvíľou telefonoval po tom, čo došiel do Zvolena a konštatoval, že Potkan je otrasný. 😕 V príliš úzkych sedadlách sa nedá obsedieť a nefungovala ani klíma, takže vyzrážaná vlhkosť z tých pár úzkych vetracích okienok (12 z celkového počtu 28 okien...) kvapkala priamo na cestujúcich. To všetko museli pretrpieť na dráhe 233 kilometrov a s meškaním celé 3 a pol hodiny..!

Len pre zaujímavosť, pôvodným zámerom týchto motorových jednotiek, mala byť modernizácia (obmena) motorových jednotiek v podtatranskej oblasti a mali premávať na tratiach PP - Studený Potok - Tatranská Lomnica (trať 185, 17 km, cca 25 min.) a PP - Podolínec - Plaveč - Orlov/SK - Krynica/PL (po Plaveč trať 185, 60 km, cca 90 min.). Výroba týchto jednotiek mala prebiehať paralelne s výrobou elektrických jednotiek 425 pre TEŽ a v tejto súvislosti nie je bez zaujímavosti blízka podobnosť medzi jednotkami 425 a 840. Termíny dodania neboli niekoľkonásobne dodržané kvôli predaju firmy AD Tranz spoločnosťou Bombardier. ZSSK sa chcú namiesto sankcií dohodnúť o kompenzáciu vo forme dodávky komponentov pre stavbu 15. elektrickej jednotky 425.

Informácie som čerpal z: http://rail.sk/arp/slovakia/rolstock/840.htm
SARKO: Dnes som bol tiez pri odchode 840 ky do ZV...
Reakcia na: Esicko #1153:
Hej, ja viem. Robili mezi Družstevnou a Ťahanovcami.

Re #1156 Dopravák: Nechaj ma tipnúť si --> v KE vodiči autobusov nemajú kurz na trolejbus. Och! (hlboké nechápavé povzdychnutie).
Reakcia na: Vladimír #1151:
Všeobecne je málo vodičov na Troleje (48). Proste, aby vyčerpali dovolenky (povinne), musia zaskakovať vodiči autobusov - no a načom inom ako na Autobusoch!
Reakcia na: J #1133:
Nasiel si fotecku na nete? Ak nie, poslem MMS na mail, napis mi na e....o@orangemail.sk . Sarko, nieco tam hovorili, ze im nekomunikuju tie Buse medzi jednotkami, ale potom to nahodili.
Reakcia na: Esicko #1152:

Tá jednotka si asi len zamilovala Košice. 😃 Aha, tak už mi je jasné, prečo BUSE ukazuje o 28 min. menej.. :o)
Reakcia na: Vladimír #1151:
Meskali ste s 8708 preto, lebo bola vyluka 1. kolaje Ke-Druzstevna p.H. a 423 mal prednost. Inac to, ze si ich este o 9.40 mohol vidiet v stanici, 28 minut po prichode, bolo preto, ze mali problem pohnut sa opacnym smerom do depa. Esteze s nimi chodia aj servismani.
Reakcia na: Sarko #1150:
Teraz som sa schuti zasmial na kamosovom vyroku (skoro ako TGV) ja 🙂 Naozaj len SKORO... V piatok zas nevedeli pred odchodom na zadnej jednotke na paneloch nahodit ZVOLEN OSOBNA STANICA, tvrdosijne chcela ostat napisom KOSICE tu.
Reakcia na: Esicko #1140:
Veľmi detailne som však neočumoval, pretože som sa musel urýchlene posadiť do Os 8708, ktorý však na koniec aj tak meškal 😞
Ak mám pravdu povedať, najprv mi ani nenapadlo, že sú to tie 840-tky (nikdy predtým som ich nevidel ani na foto) a myslel som, že sem niečo zablúdilo z Maďarska 😛

All: Môžete mi niekto vysvetliť ako je to vlastne s tými trolejbusmi, resp. autobusmi na autobusoch? Nie je mi to ešte 100%-ne jasné. To akože trolejbusári čerpú dovolenky a preto jazdia busy???
Reakcia na: Esicko #1149:

Pred malou chvíľou mi volal kamoš, že odprevádza známeho do ZV s tým Potkanom a že ako sa mu strašne páči, že to vyzerá skoro ako v TGV a uvažuje, že sa s tým zvezie jednu stanicu. 🙂

Trochu som mu zakontroval, že to má málo miest a úzke sedadlá, tak súhlasil a ešte spomenul, že čas na BUSE ukazuje o 28 min. menej. Železnice si teda dávajú načas. 🙂

Jednotka r. 840 bola pred minútou vypravená do ZV.
Reakcia na: Sarko #1147:
No mne to celo 840-ky hned evokovalo potkaniu tvar, co mam robit. Dedukciou som z informacii prisiel nato, ze by si to mohol byt Ty, isty som si nebol. Kto chce, moze sa so mnou kontaktovat, nemusi chodit potajme 🙂 Ukazem nejake zaujimavosti zo zel. problematiky, v dopravnej kancelarii i v terene. Len teraz mam dovolenku. Mail mam rovnomenny ako nick na orangemail.
U nas je vsetko take uzkoprse, ale tie 840 su po dlhom case uplne nieco nove na slovenskych kolajach, nie prerabane - rekonstruovane. Aspon to je krok, snad mozno povedat, ze vpred. Taka rekonstrukcia 810 resp. 010 na 812 je podla mojho skromneho nazoru velkym krokom vzad.
Reakcia na: Esicko #1140:

He he, to si teda vystihol, potkania tvár, dobre som sa narehotal. 😃 Žeby sme tú jednotku pokrstili "Potkan"? 🙂

No čo si sa neozval, keď si vedel, kto som? 🙂 No počkaj, tiež Ťa prídem tajne sledovať do práce pri vypravovaní podareného Potkana 😉
Reakcia na: Esicko #1144:
Co tak Talent namiesto 840-ky?
Reakcia na: Esicko #1144:
Pozname tu to knihu
Nodes, ano videl, to uz je ina polievka... V Cesku vychadzaju casopisy Zeleznicni magazin a Draha a momentalne na Talent pozeram v knihe, velmi krasnej - Atlas vozidel - Motorove vozy a jednotky CD a ZSSK.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement