#107 BM:
Neuvazuj spekulativne o cestujucich do Optimy a Kauflandu, pretoze pre tych tato linka nie je urcena a zo zastavky pri OC Kaufland do Optimy to je aj tak neumerne daleko. Tu ide o spojenie zel. stanice a Nam. oslob. s letiskom a zmena sa tyka hlavne vzhladom k otvoreniu leteckeho muzea.
Ja naopak predpokladam, ze logika Slovaka je dost vypocitava a zrata si, ak napr. cestuje za 990Sk (vratane letisnych poplatkov), tak uz pouvazuje, ci platit este navyse tych 150-300 Sk za taxi, ci za auto, s ktorym sa musi aj niekto vratit alebo ostat za drahe peniaze na parkovisku. A kto je frajer, vsak nech si to zacvaka.
#112 Dopravak:
Myslim si, ze si v pripade spojov na Letecku akademiu si takmer o nic neprisiel . Tych 6 spojov cez tyzden (na dovazok takmer spolocne s linkou c. 22) a ziaden cez vikend...
Neuvazuj spekulativne o cestujucich do Optimy a Kauflandu, pretoze pre tych tato linka nie je urcena a zo zastavky pri OC Kaufland do Optimy to je aj tak neumerne daleko. Tu ide o spojenie zel. stanice a Nam. oslob. s letiskom a zmena sa tyka hlavne vzhladom k otvoreniu leteckeho muzea.
Ja naopak predpokladam, ze logika Slovaka je dost vypocitava a zrata si, ak napr. cestuje za 990Sk (vratane letisnych poplatkov), tak uz pouvazuje, ci platit este navyse tych 150-300 Sk za taxi, ci za auto, s ktorym sa musi aj niekto vratit alebo ostat za drahe peniaze na parkovisku. A kto je frajer, vsak nech si to zacvaka.
#112 Dopravak:
Myslim si, ze si v pripade spojov na Letecku akademiu si takmer o nic neprisiel . Tych 6 spojov cez tyzden (na dovazok takmer spolocne s linkou c. 22) a ziaden cez vikend...
Sarko
Ja stale tvrdim, ze vyprava na linke rozhoduje, kolko cestujucich ju vyuzije a nie naopak. Ak das aj v pripade linky c. 23 dobry interval, cestujuci si vsimne, ono to ide aj castejsie, tak pouvazuje a nerozhodne sa ist na letisko autom alebo taxikom, ale spojom MHD. Cim kvalitnejsie spojenie na linke bude existovat, tym menej sa bude cestujuci zamyslat, ze na ukor lacnej prepravy je tu slaby interval a teda zla dostupnost. Takze aj v pripade linky c. 23 som naopak nespokojny, ze je tu este stale slaby interval, miestami 120'. Optimalne by bolo po cely den 60', ale uvidime, ako zareaguju cestujuci.
Co sa tyka historickych elektriciek, len nezavadzaj, fotky su na kosickej podstranke, tak povazujem za logicke, ze nebudes vsade uvadzat "kosicke". Historicke vozidlo moze byt aj vozidlo, ktore sa nikdy neprezenie ulicami Kosic a sucasne aj take, ktore sa bude prehanat ulicami kazdy den. Historicke vozidlo urcuje historickym parameter povodnosti, resp. parameter prevedenia v urcitom danom obdobi v minulosti. Vek tu pritom nehra ziadnu rolu. Historickym sa pokojne moze stat aj 17-rocne KT8 ev.c. 501, pokial sa vycleni z beznej prevadzky alebo zapise ako technicka pamiatka a da do stavu, v akom premavalo na zaciatku prevadzky (cerveno-kremovy nater, seda maska vedla 1. dveri, kozene putka na madlach a pod.).