A este ked som pri spotrebe: Mal som moznost rozpravat z testovacim vodicom Karosy na jednej vystave a Karosa B952 mala na dialnici nameranu spotrebu 11,2 litra/100km. Je to uz co povedat.
Áno, pozrel som pozornejšie a máš pravdu, ST18 ju má na streche.
Čo sa týka bočných transparentov, na všetkých SU15 máme bočné transparenty naviac aj hneď za druhými dverami. Podľa môjho názoru by sa viac hodilo, aby boli v okne nad 2. a 3. nápravou.
Sarko: Sú parádne len 18metrové majú jednu chybu. vlek je s predkom spravený ako jeden celok a tak nemáš otocny kĺb. To iMHDcke vystrihovačky majú vymyslené. Avšak nie sú tak prepracované
Asi budem vystrihovať a lepiť.
Tu sa v ZIP súboroch na stiahnutie nachádza 15 veľmi podarených vystrihovačiek, ako prezentácia nových, vylepšených modelov Solaris Urbino, Trollino a Vacanza! Solaris Trollino 18 už na streche nemá výzbroj, takže ak to má byť aj v skutočnosti...
Uvádzaná svetlá výška interiéru vozidla je 2370 mm, podlaha je aj v priestore kĺbu rovnako vysoká. Ak by bol strop znížený aj o 40 cm, tak svetlá výška je v tomto priestore stále cca 2 m, takže tu by som problém nevidel.
Aha, ja som myslel, že Bnp sú na východ od Zvolena. Inak 811 by bola M252.O:-). Má dve hnacie nápravy. Plne s Tebou súhlasím ale čo narobíš, keď ZSSK bude šetriť "nech to stojí, čo to stojí". Reko na 812 je totiž asi lacnejšie. Podľa mňa je všeobecne nezmysel rekonštruovať šukafóny na vozidlá "vyššej kvality", vynikajúce jazdné vlastnosti dvojnápravového pojazdu sa totiž zásadne nezmenia řiadnou rekonštrukciou. Zmysel má reko typu "potiahnuť lavice handrou".
I.
Ako viem tak trolino v Rige, ktore sme vydavali najcastejsie ma pohon len na zadnej naprave. Ten pre rim ma ma pohon aj na strednej naprave. Takze je na tom tak isto ako 15tr ka. Preto ten zvysen klb
Proste chcem vedieť výšku od vyvýšenia kĺbu po strop kĺbu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.